Niye olmalı öyleyse
Aşk mutlu bir sürgünse. (Edip Cansever)Betül yanındaki Kader'in vitrinde baktığı elbiseye göz gezdirdi. "Bunu giyip nereye gitmeyi düşünüyorsun?" diye sordu.
"Ayçanın düğününe" dedi Kader gülümseyerek. "Düğün elbisesinden çok pavyon elbisesine benziyor" dedi Betül açık konuşarak.
Kader somurtarak arkadaşına baktı. Betül geceleri gezmeyi pek sevmezdi. Ancak şimdi Kader'in ısrarıyla caddede geziyordu. Birazdan Ayça da onlara katılacaktı. Ayça tamamen özgür yaşayacağı son ayların tadını iyice çıkarıyordu.
"Bence bu elbise daha güzel olur" dedi Betül ve uzun mor renkli elbiseden bakışlarını gezdirdi. "Pardon Betül ama bunlar artık moda değil." dedi Kader ve elbiseyi beğenmediğini belli etti.
Kader hemen yan taraftaki vitrindeki siyah elbiseyi gösterdi. O sırada Ayça aceleyle yanlarına geldi. "Hemen gidiyoruz kızlar!" diyerek Betül ve Ayçayı vitrinden ayırdı.
"Ne oldu Ayça?" diye sordu Kader şaşkınlıkla.
"Daha ne olsun? Alp, Gökhan ve Fırat bu gece felekten bir gece çalacaklarmış" dedi Ayça. "Alp ve Gökhandan çok Fırat önemli. Bunu engellememiz gerek" diyerek devam etti.
"Nereden biliyorsun?" gibi aptalca bir soru sormuştu Betül.
"Acaba nereden? Nişanlımdan olmasın?" dedi Ayça komik bir sesle.
"Oraya gidip ne yapacağız?" dedi Betül bu sefer. Ayça Batuhan'ı arkadaşlarının yanına göndermiş onlarla ilgilenmesini tembihlemişti.
"Ne yapacağız? Şöyle ki Fırat felekten bir gece istiyorsa bunu seninle yapmalı" dedi Ayça bu sefer.
Betül olduğu yerde durdu. "Ayça ne diyorsun? Anlayamıyorum ben"
"Fıratla biraz yakınlaşmanı sağlamaya çalışıyorum" dedi Ayça.
"Peki ben ne yapacağım?" diye sordu Kader. Ayça ona doğru bakıp "Sen destek gerekirse olaya gireceksin" dedi ve arabaya bindi. Araba da planını onlara anlatacaktı.
Batuhan'ın dediği yere geldiklerinde Ayça nişanlısının bir şeyi eksik söylediğine karar verdi. Sadece Fırat, Alp ve Gökhan birlikte değildi. Yanlarında beş tane daha arkadaşları vardı. Ve burası çokta kötü bir yer değil gibiydi. Beylerin hepsi sadece bira içiyordu. Ve birkaçının yanında kadın vardı.
Ayça'nın planı başlayamadan bitmişti. Bu ilk kez oluyordu. İlk kez planı işe yaramayacaktı. Batuya kızmadan edemedi.
"Aşkım hoş geldin" dedi Batuhan sevgilisine göz kırpıp. Dediği gibi arkadaşlarına eşlik etmişti. Betül o kadar erkeğin arasında aceleyle Fırat'ı aradı. Masanın diğer ucunda olması talihsizlikti. "Sende hoş geldin Betül. Buyrun oturun" dedi nazikçe Batu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Atıfet
General FictionBetül yetenekli bir aşçıdır. Çevresinin ısrarıyla evlenmek için evlilik görüşmeleri yapmaya başlar. Bu görüşmeleri yaparken ev sahibinin oğlu Yüzbaşı Fırat'a ilgi duymaya başlar. *atıfet:karşılık beklemeden duyulan sevgi (Tamamlandı) ©Tüm Hakları S...