Z Brana vyšla vlna magie, které mě poslala do kolen, což by se stalo, kdybych byla člověk, ale nyní mě magie přinutila se přiblížit, co nejvíc k zemi.
Anna, byla soustředěná na Charlese, ale stejně byla omega, takže by to na ni stejně nemělo žádný vliv. Charles se soustředil na vlka, proti kterému bojoval. S neznámým vlkem to vůbec nehnulo, stejně jako s Leah. Což bylo šokující pro všechny. Leah stále byla součástí smečky, a co víc byla Branovou družkou.
Leah se na Brana zašklebila a pak se výsměšně ušklíbla.
„Zradila jsi a ohrozila smečku! Za to poneseš následky!" Řekl Bran chladným tónem. Očima jsem těkala mezi Leah a Branem, ale něco mě potom zarazilo. Charles s Annou se zajímají o neznámého vlka a Bran se zajímá o Leah. Něco tady chybělo. Čím víc jsem se soustředila, tím víc jsem ji začala cítit. Ta čarodějnice! Nikdo z nás jí teď nevěnoval žádnou pozornost a to se jí očividně líbilo.
„A co udělala smečka, kdy pro mě? Všichni mě respektují, jen kvůli tomu, že jsem družka. Jinak mě všichni nenávidí. Všechny ty roky jsem to dokázala snášet, protože jsem si byla aspoň jistá, že ti tvoje hrdost nedovolí chodit za jinýma a já budu tvoje jediná, ale teď? Od tý doby, co se tu objevila ta čubka," samozřejmě nechybělo ani poukázání na mou chlupatou maličkost, „už mě vlci i přestávají respektovat. Všichni vidí, co se mezi vámi děje a hlavně to všichni cítí! Ta tvoje touha a potřeba jí chránit je cítit až sem! Jsi pokrytec Brane. Potkáš holku, která ti připomíná tvou starou lásku, a děláš ze sebe blázna?" Začala jsem na Leah vrčet. Bylo mi proti srsti, aby o mě říkala, že jsem čubka. A popravdě mi vadily i její ostatní urážky vůči Branovi.
Leah se na mě přísně podívala a já na chvíli přestala vrčet. Leah byla dominantní, to se nedalo popřít, ale také mi hned naskočili v hlavě všichni ti mrtví vlci a taky moje napadaní a moje vrčení nabralo na hlasitosti a zuřivosti.
Bran ke mně popošel a položil mi ruku za krk a já se trochu uklidnila.
„Tím chceš říct, že kvůli tvé ukřivděné pýše muselo zemřít tolik našich lidí?!" Teď jsem začínala mít pocit, že Bran svou ruku na mě, aby se on uklidnil.
„Zabít jí hned, by nemělo smysl. Chtěla jsem, aby se bála, aby si to všechno vyčítala, aby jí to sžíralo zevnitř. Tak jako to sžírá všechno mě!" Bran zatnul ruku v pěst.
„Jsi zvrácená." Na Branovu poznámku, se začal Leah smát. Začalo to tichým chichotáním a pak to přešlo do hlasitého řehtání.
„Na to jsi přišel velice brzy." Z Brana opět vyšlo zavrčení.
„Charlesi." Řekl Bran potichu a Charles se na něj hned otočil. „Toho vlka nezabíjej. Je to jen nebohé dítě ovládané tou čarodějnicí." Čarodějnice nadzvedla obočí, jako kdyby počítala s tím, že jí Bran nevidí, ani necítí. Charles zaštěkal a vrhl se na vlka.
„Anno, zůstaň jako záloha a hlídej Charlese." Bran se pak podíval na mě. „A u tebe bych byl velice rád, kdyby ses držela trochu stranou." Na tohle jsem zavrčela. S tím ať nepočítá. „Jestli se Leah na tebe vrhne, utíkej k Anně nebo Charlesovi. Leah je zákeřný lovec." To mě trošku zchladilo, ale i tak jsem neměla v plánu před tou mrchou utíkat. Zamračila jsem se na Leah, která si mě také měřila pohledem, pak se k ní naklonila ta čarodějnice.
„Tu vlčici chci." I když nemluvila nijak nahlas, tak jsme jí všichni slyšeli. A nikdo z nás z toho nebyl nadšený. Zejména já.
„Tohle v naší úmluvě nebylo!" Sykla na ní Leah.
„Pravidla hry se mění. To snad znáš sama nejlépe." Leah se zamračila, ale pak se lehce usmála.
„Dobrá, ale trošku si s ní pohrát můžu. Stejně se pak dá do pořádku." Znovu udělala svůj oblíbený pohrdající úšklebek a vyběhl mým směrem.
„To se budeš muset nejdřív dostat přese mě." Řekl Bran, pustil můj krk a vyběhl proti ní. Leah vyskočila vysoko nad zem, díky čemuž přeletěla Brana, což by nebylo ani tolik působivé. Nejpůsobivější bylo, že dopadla jako vlk. Byla to tak rychlá přeměna, že jsem ji vůbec zaregistrovala, ale co bylo hlavní, nebyla to normální přeměna. Udiveně jsme se na ní dívali, což Leah využila a vrhla se na mě. Ještě před tím, že jsem zaregistrovala úsměv čarodějky. Že by byly čarodějky až tak mocné? Vůbec jsem to nechápala, ale ani jsem na to neměla čas, protože mi Leah šla po krku a to doslovně.
Všichni se ke mně začali hrnout, ale čarodějka mezi tím vyslala svého vlka, který ze zadu napadl Charlese a ten se s Annou pokoušeli ho nezabít.
Leah mě položila na záda, dívala se na mě žlutě žhnoucíma očima a v očích jsem viděla svou vlastní smrt. Bylo to tak děsivé, že jsem se po ní začala ohánět zubama a snažila jsem se ji ze sebe sundat.
Bran, ke mně přispěchal a Leah ze mě sundal silným kopancem. Rychle jsem se převalila na všechny čtyři. Bran, už chtěl jít proti Leah, ale já na něj zavrčela.
„Jdi se postarat o tu čarodějku!" Křičela jsem v mysli pořád dokola a doufala, že zachytí aspoň kousek mé zprávy.
Bran se po chvíli otočil a stejně jako já viděl, jak si čarodějka něco mumlá. Po chvilce se dostavil výsledek jejího zaklínání. Ten neznámý vlk se zvětšil a sálala z něj čistá zuřivost. Anna už teď nedělala zálohu, ale spolu s Charlesem proti nim bojovali a vypadali, že na tom nejsou dobře.
„Buď prosím opatrná." Řekl mi potichu. „Nechci tě vidět znovu umírat." Usmála jsem se na něj, což netrvalo dlouho, protože se už proti mně řítila Leah.
Vystartovala jsem proti ní a snažila se jí kousnout, ale Leah s lehkostí uskočila do strany a kousla mě do lopatky. Zavrčela jsem a zapřela se o zadní, což udělala i ona a tak jsme do sebe narazily předními tlapami, které teď měly vystrčené drápy, a mě se povedlo ji poškrábat těsně pod krkem. Na což Leah odpověděla pokusem o kousnutí. Rychle jsem ji tlapou srazila do strany na zem, padala jsem hned jejím směrem a zakousla se jí do přední nohy. Leah zavyla bolestí. Leah se po mě ohnala zuby a já byla přinucena pustit její nohu a kousek od ní odskočit.
Leah se postavila na všechny čtyři a zadívala se mi přímo do očí. Tuhle hru už se semnou pokusila hrát. Tyhle hry o dominanci jsem viděla už mnohokrát a já se odmítala vzdát. Leah ke mně vysílala dominantní energii, což se vůbec nelíbilo mojí vlčici, která se vecpala do popředí a hrdelně zavrčela na Leah. Teď ta dominantní energie vycházela ze mě, ale nebyla cítit agresí, ani potřebou zabít. Bylo to jako vysílat ze sebe ochranářskou energii. Leah to zaskočilo a uhnula pohledem. Využila jsem její nepozornosti a strhla jsem ji na zem, to ji probralo a hned se po mě začala ohánět zuby, rychle jsem nadzvednula hlavu a díky tomu, že se ohnala ze strany na stranu, tak se mi naskytl pohled na její odhalený krk. Ani na minutu jsem neváhala a zakousla se. Začala jsem trhat. V ústech se mi usadila železitá a chutná pachuť krve. Díky tomu, že Leah hodně krvácela, tak jí opouštěly síly a nemohla se už ani pořádně bránit.
Od úplného ukončení jejího života mě odvedl výkřik. Branův výkřik.
ČTEŠ
AfterLife (DOKONČENO)
FanfictionCo byste dělali, kdyby se po více než dvoustech letech, před vámi objevila vaše životní láska? Bran Cornick, marok všech vlkodlaků USA si to zakusí na vlastní kůži, když se mu před očima objeví lidská dívka jménem Cora. Ale je to jeho vážně první lá...