Sy di tag oleh si budak wonwonu ..
Sy mls nak buat. Ad ke ptut dia letak wajib kat sy... -.-"Ok. This is 13 facts abt meeee .
1. I hve three bstfriend tht i vnt forget or i cnt live without them.
2- Sy cpt naik angin. Klau sy marah. Habislah brg2 kat dpn sy. Gerenti jd arwah.
3- Sy cpt stress. Kalau sy stress, sy ska dgr lgu. Trutamanya lgu Kpop!!
4- Jgn kcau sy bla sy badmood. Sbb, klau ad org kcau jgak, org tu akn trdiam tnpa kata2 dsbbkn sy. Hoho.
5- Sbnrnya, sy tak ska nak luah prasaan sy kt org. Tp, BUDAK TU ska sgt paksa sy luah prasaan. Sy tak nak. Jgnlah paksa sy!!!
6- Im afraid of my dad. Klau sy nak ap2, sy tkkn brani britahu ayh sy.
7- Klau sy buat hw, meja belajar sy msti brselerak. Lpas tu, sy mls nak kemas sbb sy benci hw.
8- Sy nak markah addmath sy 75 ke ats. Sy nak sgt addmath sy skurang-kurgnya dpt A-
9- I hate myself.
10- I hate my height.
11- Sy akn jd pndiam klau sy brada dlm kumpulan org yg sy x rapat. Klau dgn kwn baik sy ... sy mcm org gila. Hoho. Tak tentu arah.
12- U know what ... sy prnah sakit hati dgn kwn2 sy. Tp, sy pndam. Sy buat2 sy ok je. Klau sy buat sy ngis ke ape ke, gerenti diorang akn ejek sy. What a shame of me.
13- Matapelajaran kgemaran sy ialah math.
Done ~
I feel like i wanna cry when i write this.
Tahu tak, korang takkan tahu apa yg trpndam d dlm hti kwn kita walaupun serapat mana pun kita dgn dia.
YOU ARE READING
Good Day || Xu Minghao (Completed)
Teen Fiction"Hidupku hanya dipenuhi dengan kekecewaan, keperitan dan penderitaan. Aku mahukan kehidupan yang lebih baik." #Seventen The8 Fanfic