Jihyo pakai macam tu?!
Mall
Jihyo berjalan di sekitar mall itu. Sebelum itu, jihyo berjalan ke sebuah kedai untuk membeli apa yg disuruh oleh Tzuyu.
Jihyo mencari tuala wanita yg sesuai dgn Tzuyu, dia mencapai tuala wanita itu lalu mendekati kaunter pembayaran untuk membayar tuala wanita tersebut.
Pelayan: 500 won (betul ke? Author tak tahu lah)
Jihyo mengeluarkan duit itu lalu membayarnya. Selepas itu, jihyo pun bergerak ke kedai jam pula. Banyak jam yg cantik cantik di situ. Memandang kan jihyo suka akan warna biru, dia pun membeli jam berwarna biru laut.
Jihyo berasa sangat lapar, dia pun singgah sebentar di Tutti Fruity (betul tak eja) untuk membeli ais krim. Lama dah dia tak makan ais krim ni?! Rindu.
*****
Baekhyun P.O.V.
Aku memasuki perkarangan mall, aku ingin membeli eyeliner dek kerana eyeliner ku sudah habis. Aku pergi ke mall ini keseorangan. Mingyu dan juga Taehyung tak dapat datang sekali kerana sibuk dgn kerja mereka.
Maaf reader?! Ff ketiga author ni tak libatkan Exo tau!? Maaff
Aku memasuki kedai eyeliner. Waa.. Banyak nya. Kalau ikutkan semua aku nak beli. Ehh! Tak boleh?! Housemate aku marah nanti?!
Ok! Sebenarnya, aku pun tak tinggal dgn eomma appa aku?! Aku tinggal dgn Mingyu dan juga Taehyung atau dikenali sebagai V. Dia tu pelik sikit. Mingyu pula, perangai dia gila gila sikit.
Waktu jihyo ada kat rumah Aku semalam?! V dgn Mingyu dia balik rumah diorang kejap mungkin esok dia balik kot?! Kesian aku! Tinggal seorang?!
Selepas membeli eyeliner, aku pun mahu menuju ke cafe yg selalu aku pergi kalau aku datang mall ni?! Dalam perjalanan, aku terlanggar dgn seseorang.
Yeoja: Mianhae?! Saya tak sengaja tadi.. *bow*
Plastik yg dibawanya terjatuh. Aku melihat dalam plastik itu. Tuala wanita. Aku segera berpaling. Haii, dah tak suci dah aku punya mata ni?! Huargh..
"Sokay"
End P.O.V.
Tanpa sengaja, jihyo terlanggar dgn seseorang. Plastik yg dipegang nya terjatuh.
Jihyo: Mianhae?! Saya tak sengaja tadi *bow*
Kata jihyo tanpa melihat wajah lelaki itu. Dipandang plastik jam nya. Huh! Nasib tak jatuh?! Kalau tak mahu jahanam jam nya itu. Jihyo terlupa tentang plastik tuala wanita milik Tzuyu.
ESTÁS LEYENDO
Married With A Cool Guy (C)
RomanceDaun pudina muka batu. Langsung tiada secalit senyuman di bibir. Sama je dgn batu, takde beza nya. Memang sesuai sangatlah. Daun pudina- Sikap yg sentiasa dingin. Muka batu- Langsung tiada satu senyuman di bibir. Itulah panggilan dari jihyo atau nam...