Part 38

860 65 2
                                    

Baek Holding

Jihyo menerjah masuk pejabat milik Tzuyu. Kelihatan tzuyu tidak perasan akan kehadirannya. Jihyo pelik namun sempat juga mengeluarkan senyuman sinis. Huhh fall in love lah tu?!

Tzuyu dari tadi memikirkan kejadian semalam bersama mingyu. Kadang kadang tergelak juga dia memikirkan apa yang terjadi semalam. Adoiii, mingyu memang lawak.

1

2

3

Bahhhhhhhhhhhhh

Jihyo menepuk kuat meja milik tzuyu, membuat kan gadis yang memakai kaca mata itu terkejut besar. Segera jihyo menggelakkan tzuyu.Serius lawak muka tzuyu itu. Tzuyu menggigit bawah bibir menahan geram dari terhambur. Perasaan nya bercampur baur. Ada marah, ada rasa macam nak 'ngap' jihyo, ada rasa malu.. Ikutkan semua ada.

Tzuyu: Yahhh!!! Apahal masuk tak ketuk pintu hah??? Nasib aku xde penyakit jantung tahu tak!!! Kalau tak......

Tak sempat tzuyu mahu sambung ayat nya, jihyo terlebih dahulu pintas dengan berlagaknya.

Jihyo: Mati katak kat sini?! Kan kan.. *angkat kening*

Tzuyu hanya ketap bibir. Inilah jihyo, kalau tak buat dia geram.. Memang tak boleh!!! Xpe xpe..

Ada ubi ,ada batas,
Nanti hari, aku balas!!!!

Kaw kaw punya... Tengoklah!!

Tzuyu: apahal masuk tak ketuk pintu hah?? Tahulah kau isteri C.E.O syarikat ni, tapi kenalah jaga adab sikit.....

Kata tzuyu tak dapat disambung dek kerana jihyo yang sering memintas kata kata nya.

Jihyo: Tangan aku ni, nak naik lebam dah ketuk pintu pejabat kau ni!! Bukan lebam je, tambah lagi nak patah jari jemari aku ni ketuk!!! Kau tu berangan apa hah?? Sampai angel yang cantik ni pun, kau tak perasan??

Tzuyu: Ye ye lah tu... Aku tak dengar pun.. Angel?? Euw, aku tak rasa kau ni angel!! Tak sesuai langsung kau tahu? Aku rasa ann.. Gelaran sesuai dengan kau, hurmmm... *letak jari kat dagu (ala ala nak fikir)*

Jihyo hanya menanti jawapan tzuyu dengan mata yang penuh harapan tinggi melangit.

Tzuyu: Lidah buaya... Rasanya tu sesuai. 100% sesuai..

Jihyo mengetap bibir. Geram! Malas mahu bertekak dengan tzuyu, dia terpaksa mengalah. Tujuan dia masuk pejabat tzuyu ni sebab nak tanya khabar? Maklum lah, hampir dilanggar.. Takut ada apa apa yang serius.

Jihyo: Dah dah.. Aku datang sini bukan nak bertekak dengan kau!! Aku datang nak tanya khabar kau.. Betul ke kau hampir hampir kena langgar wei?

Tzuyu: Betul.. Nasiblah, nasib aku baik waktu tu.. Kalau tak, hilang lah kawan kau ni?!!!

Jihyo: Haihh.. Kau ni, seramkan aku pulak.. Tapi aku bersyukur sangat, aku tak hilang kau.. Terima kasih lah pada yang selamatkan kau tu.

Tzuyu hanya tersenyum manis dan mengangguk. Dalam hati juga dia pun berterima kasih juga lah pada Kim Mingyu kerana telah menyelamatkan nyawanya. Namun disebabkan ego melangit dia hanya mengucap dengan suara mendatar aje.

Married With A Cool Guy (C)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora