XVI.

509 50 4
                                    

Po tom, čo sa Harry rozišiel s Taylor, Louis pocítil slabú nádej, že vzťah medzi nimi by sa mohol obnoviť.

Ale Harry to tak nevnímal.

Louisa miloval z celého srdca, ale zároveň mu spôsoboval strasňú bolesť. Vedel, že je pre neho ten pravý, no tiež vedel, že by to nemalo šťastný koniec.

A tak chvíľu skúšal randiť. Modelky, speváčky, krásne ženy, s ktorými mu to však vydržalo len chvíľu.

Pár krát si skúšal vyjsť aj s mužmi, no veľmi rýchlo pochopil, že jediný chlap na svete, ktorý ho priťahuje, bude vždy Louis Tomlinson.

_______

Louis sa cítil čoraz viac stiesnene. Miloval Harryho a on sa rozhodol nebyť s ním, aj keď už nemal Taylor.

Možno čaká na poslednú vec, ktorú by mal urobiť - rozísť sa s Eleanor.

A Louis to aj plánoval, pretože si uvedomil, že to s ňou nemá budúcnosť. Cítil sa pri nej čoraz horšie. Nahováral si, že ju má rád, no nebolo to tak. Už ho nedokázala ani rozosmiať. Nemal sa s ňou o čom rozprávať. Sex s ňou bol totálne nezáživný.

Louis sa ju chystal požiadať o ruku, no keď videl, že Harry bol dosť silný ukončiť svoj vzťah, pochopil, že by to mal spraviť aj on.

Nebolo fér ďalej to dievča klamať.

_______

O tri mesiace neskôr; v období, keď chlapci začali propagovať ich tretí album; sa Louis rozhodol s Harrym porozprávať.

Bolo to neskoro večer po veľkolepom koncerte.

Členovia skupiny sa ubytovali v miestnom hoteli a okolnosti zariadili, že tí dvaja mali byť na izbe spolu.

Zúfalý Harry požiadal Nialla, aby sa s Louisom vymenil a ten s tým nemal najmenší problém - aspoň do doby, kým ho ľadové oči Louisa neprebodli ako dýky a on vedel, že to musí nechať tak.

Keď Harry zbadal ten očný súboj medzi nimi, s povzdychom vyhlásil, že to nejako prežije. Vedel, že sa Louisovi nemôže vyhýbať večne.

Ešte pred tým boli spolu všetci piati na izbe Liama, Zayna a Nialla a jedli pizzu na balkóne.

Louis sa cítil tak šťastne, medzi týmito mužmi, ktorý naplnili jeho život, usmieval sa, keď spomínali na najlepšie momenty z koncertu a vedel, že tá noc je najlepšia na jeho pokus o udobrenie sa s Harrym.

Po hodine odišiel s tým, že je unavený a ide si ľahnúť.

Harry ešte chvíľu zostal, no po chvíli mu veľavravné úškrny, podpichy a pohľady chalanov išli tak na nervy, že sa odobral aj on.

Louis ho čakal, sediac na posteli. Akonáhle osameli, atmosféra oťažela. Už to bolo tak dlho, čo spolu naposledy boli sami.

Harry si k posteli pritiahol stoličku. "Chcel by si sa porozprávať?" vyzval ho.

Louis mal pripravený monológ, no spôsob, akým na neho Harry v prítmí pozeral svojimi zelenými očami, ho úplne vyviedol z miery. V tom pohľade bolo toľko emócií a Louis pod tou očividnou rezignáciou videl spaľujúcu túžbu. Po chvíli predstieranej arogancii videl v jeho pohľade... lásku.

"Ja.. totiž," preglgol Louis.

"Hm... vlastne som sa - tak trochu... rozišiel s Eleanor," dostal zo seba.

Harry nadvihol obočie.

"Tak trochu?" zopakoval.

"No... pre verejnosť spolu stále musíme byť ale .. Ja už ju nemilujem."

Harry sa usmial. "Povedz Louis, miloval si ju vôbec niekedy?"

"Zvykol som si myslieť, že áno. Vieš, keby si tu nebol ty, nevedel by som, čo je to.. skutočná zamilovanosť a pravdepodobne by som s ňou stále bol."

Harry prikývol. "To je to, čo som cítil pri Taylor."

Louisovou tvárou prebehol tieň.

"Nehovor o nej," vyzval ho.

"Vždy sa mi páčilo, ako si na ňu žiarlil," žmurkol Harry.

"Nuž," zavrčal Louis, "som rád, že aspoň niekto si to užil."

"Ja určite. V tomto áno."

Chvíľu boli ticho.

"Chýbali mi tieto naše slovné potýčky," usmial sa Louis.

"Mne chýbali iné veci, Louis." povedal Harry a štýl, akým vyslovil jeho meno prinútil Louisa pomrviť sa na posteli, hľadajúc lepšiu polohu.

Harryho pohľad znežnel.

"No najviac zo všetkého," povedal, "si my chýbal ty." Pozrel sa mu do očí.

Louisovi po líci stiekla slza a Harry bol v momente pri ňom, aby ju zachytil.

"Aj ty mne Harry. Tak veľmi," zdôraznil Louis.

"No tak. Už je dobre, láska."

Louis sa zachichotal cez slzy. "Takto si ma nikdy nevolal, miláčik."

"Tieto prezývky sú také ženské, však?" usmial sa Harry.

"Podľa mňa sú roztomilé."

"Ty si roztomilý, zlatíčko."

A Louis sa zasmial. Harry tak dlho nepočul jeho smiech - ten typický zvuk, ktorý patril len jemu. Trochu sa mu zarosili oči.

"Ale no tak, princezná. Veľkí chlapi predsta neplačú." potľaplal ho Louis po pleci.

"Princezná, hej? No super! Ďakujem za útechu!"

Louis, smejúc sa, sa prevalil dozadu.

Harrymu sa na perách objavil potmehúdsky úsmev, keď sa po ňom začal plaziť, až kým ho neprivalil.

"Harry!" Louis sa prestal smiať, "si priťažký."

Harry sa uškrnul a nadvihol sa, pridŕžajúc sa na lakťoch, ktoré si oprel o matrac.

"Louis?"

"Hmm?"

"Už dlho som ťa nebozkával."

Louis sa usmial.

"To má byť vyhrážka?"

"Správne, pretože mám v úmysle bozkávať ťa ešte veľmi, veľmi dlho."

"Tak veľa šťastia, kamoško."

Harry sa priblížil k Louisovej tvári.

"Vieš, rád by som ti bol viac, než kamarát."

A pobozkal ho.

Layla

FOOLS || l.s. - slovakWhere stories live. Discover now