Tretí deň v prvom letnom mesiaci sa Harry rozhodol ešte viac s Louisom zblížiť. Už to bol asi rok, čo spolu oficiálne chodili, no zatiaľ to bolo prevažne o sexe a o tom, ako sa vzájomne priťahovali. No Harry sa chcel zaľúbiť aj do Louisovej psychickej stránky. Chcel s ním viac komunikovať. Povedať mu o svojich obavách.
Zatiaľ mu stačilo, keď našiel jeho prítulné, teplé telo vo svojej posteli každý večer.
No teraz potreboval viac a vedel, že Louis by to tiež ocenil. Nieže by sa s ním vôbec nerozprával. Vždy, keď sa dalo, keď boli sami, spolu hovorili, no bolo to medzi nimi... rozpačité.
Bola tam akási malá priepasť, ktorá sa postupne prehlbovala. Harry sa ju rozhodol vyplniť a dať do svojho vzťahu s Louisom všetko.
No bolo to ťažké. Cez deň sa k sebe dostali málo. Manažment na nich tlačil, a tak odrazu nevedeli, ako sa na verejnosti majú k sebe správať.
Nebolo to ako s Liamom, Niallom alebo Zaynom. Harry sa jednoducho nedokázal správať k Louisovi ako ku kamarátovi. S ostatnými chlapcami boli ako bratia, no nedokázal predstierať, že aj jeho má rád práve takto. Louisovi to tiež nešlo, a tak sa nevedomky začali navzájom vyhýbať. Nechceli vzbudiť pozornosť tak veľmi, že to došlo až k tomu, ako sa doslova ignorovali. Tak veľmi sa báli, že sa prezradia aj najmenším dotykom, že zmeraveli zakaždým, keď na seba náhodne narazili. Nedalo sa to prehliadať. V konečnom dôsledku týmto vzbudili ešte viac podozrení. Fanúšičky boli zdesené, mysleli si, že sa rozpadlo ich priateľstvo a Harry by im tak rád povedal, že ich vzťah je silnejší ako kedykoľvek predtým. No nemohol. Ani Louis to tak nechcel.
A práve o tom sa s ním chcel dnes porozprávať."...Čo si sa zbláznil, Harry? Robíš si zo mňa srandu?" - asi takáto bola Louisova reakcia, keď sa ho priamo opýtal, či by sa nechcel s ich vzťahom priznať verejnosti. No Harry sa nedal tak ľahko odbiť.
"Louis, vieš že ťa milujem. Prečo by som to mal tajiť? Je mi to proti srsti, nechápeš?" vysvetľoval mu svoje dôvody.
"Harry, preboha, zobuď sa. Svet nie je žiadna rozprávka. Máme zmluvu, som si istý, že ani Liam by to nedovolil. Naozaj chceš prísť o všetko?"
"Seriem ti na Liama!" zreval Harry a pohľad mu stvrdol. Trpezlivý výraz nežnosti nahradili nahnevané plamene v jeho očiach.
"Všetko, na čom mi záleží, si ty, Louis! No ako vidím, mýlil som sa v tebe. Ide ti len o kariéru a peniaze, na mňa a moje city kašleš!"
Louis sa zamračil. "Naozaj si to myslíš?" opýtal sa potichu.
Harry namiesto odpovede mávol rukou, akoby chcel zmiatnuť zo stola nepotrebné papiere. Záležitosť považoval za uzavretú. Nahnevane odbehol, nechavajúc Louisa ďaleko za sebou.O týžden, presne na tom istom mieste - na lúke, ďaleko za mestom, sa Harry a Louis opäť rozprávali.
Celý týždeň sa ignorovali, čo vlastne pre ostatných 'z vonku' nebolo nič nové, no chlapci zo skupiny si samozrejme všimli napätie medzi nimi.
Harry sa s nimi úprimne porozprával - priamo sa opýtal Liama, ako by bral, keby sa ich vzťah prevalil, a ten vyhlásil, že to sa môžu rovno rozpadnúť. Harryho to neprekvapilo. Liamovi na skupine záležalo najviac zo všetkých, a hoci bol veľmi dobrosrdečný, v tomto si stál za svojím. Úspech bol už len to, keď sa pred rokom dozvedel o Harrym a Louisovi a nevyskočil z kože.
Niall, ktorý by nedokázal nikomu ublížiť, ho podporil a vyzeralo to, že ani citlivý Zayn by s tým nemal až taký veľký problém.
No Harry sa rozhodol podriadiť sa Louisovi."Mal by si vedieť, že som dosť premýšľal o tom, čo sme riešili," povedal Louis, "a, Harry... naozaj mi nejde o kariéru. Ale niesom pripravený vzdať sa toho všetkého. Samozrejme, že ťa milujem, no toto je môj život, ktorý sa mi páči a nechcem o ňho prísť. Prosím, snaž sa to pochopiť."
Harryho pichla na jazyku otázka, či sa mu páči žiť pod tlakom, no namiesto toho, aby ju vyslovil, iba mlčky prikývol.
"Tak dobre, Louis. Som ochotný pokračovať ďalej tak, ako doteraz. No mal by si vedieť, že jedného dňa mi môžu prasknúť nervy. Neočakávaj, že celý život budem predstierať, že som niekým iným."
Louis prikývol. "Dobre. No zatiaľ potrebujem čas. Chcem si toto všetko užiť," žmurkol na Harryho, a ten si uľahčene vzdychol, keď cítil, ako z nich odpadlo napätie. Usmial sa na Louisa, no kdesi v kútiku duše aj tak cítil, že po tomto rozhovore už ich vzťah nebude taký bezstarostný a krásny ako predtým.
______"...Je také ťažké ma milovať, Louis?" krištáľovo čisté slzy zvýraznili hnedé oči dievčaťa, ktorému Louis nechcel ublížiť, nech si nahováral čokoľvek.
"Eleanor..." oslovil ju potichu, nebolo mu však súdené vetu dopovedať.
"Ja viem, že miluješ jeho! Ale nehovor to. Nie dnes. Prosím. Nech mám aspoň na chvíľu pocit že patríš mne..." v Louisovi sa čosi zlomilo, ako počúval tie slová, no nechal ju dopovedať: "Zabudni na Harryho. Keby tu nebol, nebola by žiadna šanca, že by niečo cítil ku mne?"
"Eleanor," zopakoval Louis pomaly, zvažujúc svoje ďalšie slová.
"Už k tebe niečo cítim. Už ťa mám rád," usmial sa, no zároveň sa mi okolo očí vytvorili vrásky, "ale ja... ja to nemôžem urobiť Harrymu. Nemôžem ho opustiť. Tak ťažko som si ho vybojoval..."Pohľad dievčaťa stvrdol.
"Ja som čakala dlho, Louis. Práve vám vyšiel druhý album, koľko ich ešte bude, kým sa rozhodneš? Sú to už takmer dva roky, čo ste spolu. Ja ťa potrebujem. No nemienim sa naďalej hrať na tvoju priateľku, keď viem, že ty cítiš niečo iné."
Louis zaťal zuby. Snažil sa nemyslieť na to, že tie mesiace po Harryho boku boli najkrajšie v jeho živote a sústredil sa na dievča, ktoré sedelo pred ním.
Dievča, na ktoré sa mohol vždy spoľahnúť. Dievča, ktoré ho tak dlho krylo, zatiaľ čo on si užíval s Harrym. Dievča, ktoré mu v tej chvíli vložilo svoje srdce do dlaní a teraz čakalo, čo s ním urobí. Dievča, ktoré ho milovalo. Ktoré on nechal trpieť, pre svoje vlastné potešenie.
A vtedy sa rozhodol.Bez väčšieho zaváhania pobozkal Eleanor na mäkké pery, jemnejšie ako tie, ktoré bozkával posledné mesiace.
Tie Harryho boli drsné, vášnivé, divoké a... mužné.
Harry by okamžite spolupracoval, no ona tam iba stála.
A ako ju bozkával, necítil žiadnu spaľujúcu vášeň.
Keď ho Eleanor zľahka pohladila po líci, zdalo sa mu to príjemné, no nemal motýle v bruchu a nestrácal zem pod nohami ako sa mu to stávalo pri Harryho dotykoch.
No keď Eleanor začala spolupracovať -vrhla sa na Louisove pery a jazykom mu vášnivo vykričala všetky pocity, ktoré ju dusili tak dlho-, jemu sa to zapáčilo.
Ako sa bozkávali, on ju jemne pridŕžajúc okolo pása a ona, zúfalo zvierajúc jeho vlasy, Louis si uvedomil, že hoci tam nie je spaľujúca vášeň, je tam láska.
A na tomto pevnom základe mohli ľahko stavať spoločnú budúcnosť.Eleanor bola príjemné, pekné, milé a inteligentné dievča. Nikdy by Louisovi neublížila. Bola... stabilná, a on vedel, že s ňou by mal pokojný život. Nemusel by sa ničoho obávať. Mali by zopár detí, Louis by mohol opustiť skupinu, ak by chcel, pretože už mal dosť peňazí aby mohol uživiť rodinu. Žili by v peknom dome a, dopekla, Louisovi by nič nehrozilo.
Eleanor nebola žena, ktorá miluje adrenalín. Bola pokojná, tichá, ako on. Dokonale by sa k sebe hodili.Harry bol Louisov presný opak. Bol ako divoký vodopád. Spustiť sa s ním by bolo buď to najdobrodružejšie, čo Louis v živote zažil, alebo by spadol na skaly, zranil sa a nikdy sa nepozviechal.
Harry bol... nebezpečný, a Louis si odmietal priznať, že to je to, čo ho na ňom najviac priťahuje.Spomenul si na to, ako rád flirtuje s dievčatami. Nemal mu to za zlé. Bol jednoducho mladý, divoký a nespútaný a tak nečudo, že sa cítil sebavedome v spoločnosti žien.
Ale bolo tu priveľa situácií, kedy Louis úplnou náhodou narazil na video, v ktorom sa Harry vášnivo oblizoval s nejakou fanúšičkou. Zakaždým mu do zlomilo srdce. Snažil sa to tolerovať, pretože vedel, že Harry v skutočnosti miluje jeho, no v určitom momente toho na neho bolo priveľa.
Bola to asi tá chvíľa, keď si uvedomil, že Harrymu by stačilo zájsť do baru, trochu si vypiť a bez váhania by sa vyspal s prvou ženou, ktorá by mu prišla pod ruku.
Zatiaľ sa to nestalo, pokiaľ Louis vedel, no jednoducho si dokázal predstaviť, že sa to kedykoľvek stať môže.Harry bol vždy očarujúci, no po jednom, či dvoch pohárikoch whisky bol doslova... ozbrojujúci, magneticky príťažlivý a dráždivo pôsobiaci na všetky dievčatá v okolí. Vtedy sa mu v húfoch vrhali pod nohy ako hyeny, čakajúce na prídel svojho mäsa. Harry sa cez ne k Louisovi často ani nedostal a ten sa tak mohol akurát tak pozerať na to, ako s nimi tancuje.
A bolo to pre neho ťažké. Možno by bolo lepšie prestrihnúť tie putá, ktoré ich k sebe viazali, a nechať Harryho ísť. Určite bude ťažké takto fungovať, ešte k tomu keď sú v jednej kapele... no Louis sa rozhodol, že sa s ním rozíde v dobrom. Vždy tu pre neho môže byť ako kamarát.
Harry to bude musieť pochopiť.Layla
VOCÊ ESTÁ LENDO
FOOLS || l.s. - slovak
Fanfic"Harry," osloví ma, pozerá sa na mňa ľadovými očami, ktorým zakázal prejaviť akékoľvek city. A ja neviem uhnúť pohľadom, aj keď sa snažím. "Musím ti niečo povedať." A potom, aj keď ešte nie je čas, viem, že to príde. Presne viem, čo povie. "Je to u...