Keď One Direction vydali štvrtý album, Louis a Harry spolu neboli. Po Harryho vyznaní sa Louis cítil ešte viac zmätený. Miloval ho viac než čokoľvek iné, ale to, že museli stále skrývať svoj 'vzťah'- ich zožieralo tak veľmi, že puto medzi nimi sa stávalo čoraz viac komplikovaným.
Tesne pred tým, než sa chlapci rozišli na Vianoce k svojím rodinám, zišli sa v ich bývalom spoločnom byte v centre Londýna.
Na rozhovory o ničom boli už trochu pristarí, a tak si spolu len vypili. Keď sa nálada zlepšila, chceli si trochu zaspievať, no nakoniec to odbili s tým, že to robia stále. Potom Liam navrhol, aby si zahrali fľašu. Najprv sa tomu smiali, ale po chvíli sa to uchytilo.
Posadali si do kruhu a začal ten, kto hru vymyslel. Prázdna fľaša ľahkej brandy sa chvíľu krútila a potom ukázala na Zayna.
Liamov pohľad znežnel, keď sa ich oči stretli. Vedel, že Zayn kráča po tenkom ľade. Za celý večer neprehovoril skoro nič a pil najviac zo všetkých. Liam sa naňho pozeral ako otec na dieťa. S trpezlivosťou alebo láskou. Oslovil ho.
"Pravda alebo odvaha?" spýtal sa jemne. Zo Zaynových hnedých očí vyšľahli slabé blesky. Striasol si z nich svoje neumyté vlasy, ktoré si nechal narásť a precedil cez zuby: "Pravda."
"Takže..." Liam chcel povedať niečo nenútene, no zrazu mu z úst vykĺzlo: "Chceš odísť?"
"Áno," nezaváhal Zayn a po chvíli zarazeného ticha dodal: "aj odídem."
Svojimi slovami rozpútal búrku.
"Čože? Ako to môžes povedať?" vybuchol Niall a keď Harry počul, ako sa mu trasie hlas, hneď pocítil potrebu ochraňovať ho."To nemyslíš vážne, Malik," zavrčal výhražne.
"Zayn," pokúsil sa do toho vstúpiť Liam, v snahe zabrániť hádke, "pamätáš sa predsa na tú našu debatu? Asi pred rokom? Sľúbili sme si, že nikto z nás neodíde. Aspoň, kým to ostatní neodsúhlasia.""Mám v riti váš súhlas!" skríkol Zayn. Napätie sa stupňovalo, Zayn sa triasol od hnevu a vyzeralo to, že Harry po ňom skočí. Nevedel pochopiť, čo Zaynovi tak vadí. O čo horšie sú na tom on a Louis a neodišli. Stále tam stoja, pevní ako skaly, a Zayn, ktorý nemá žiadny problém, chce odísť?
Liam sa medzi nich rýchlo postavil a Louis, ktorý dovtedy sedel potichu, prehovoril:
"To by si nám nespravil, však?" oslovil ho jemne a vyzeralo to, že modrý pohľad jeho očí bol tým, čo Zayna upokojilo. Stíchli.Zayn sa bez slova postavil a nahnevane rozkrútil fľašu. "Aké detinské," vyštekol, kým sa krútila, ignorujúc Liamov výhražný sykot. Po chvíli spomalila, až ukázala do kúta, v ktorom sa krčil Niall. Zayn zosmutnel, keď zbadal, ako ho jeho slová rozhodili.
"Odvaha!" zvolal Niall nahnevane, skôr než Zayn dostal šancu niečo povedať.
Zrazu svoje slová oľutoval, keď si pri Zaynovom úškrne uvedomil, čo bude nasledovať.
Ten jedinýkrát, čo si Zayn dovolil prekročiť hranice, bolo práve s Niallom, keď sa takmer dostali príliš ďaľeko. Bolo to len pár dní po bitke s Harrym a Louisovým odmietnutím ešte pred mesiacmi.
Boli v boxerkách a Zayn takmer vkĺzol rukou do tých Niallových, keď si všimol tú potlač. Akoby nestačilo, že boli ružové, boli posiate obláčikmi a v strede trónila obrovská biela ovca. Zayn vybuchol do smiechu, prevalil sa na posteľ kde mu v záchvate po lícach stekali slzy a Niall sa urazene obliekol.
Odvtedy už nikdy nič neskúšali. Zayn si však zapamätal, ktoré sú jeho obľúbené a teraz to využil. Chcel ho rozveseliť.
"Nohavice dolu. Budeš v trenkách," bola rázna odpoveď na jeho prosebný rumenec.
YOU ARE READING
FOOLS || l.s. - slovak
Fanfiction"Harry," osloví ma, pozerá sa na mňa ľadovými očami, ktorým zakázal prejaviť akékoľvek city. A ja neviem uhnúť pohľadom, aj keď sa snažím. "Musím ti niečo povedať." A potom, aj keď ešte nie je čas, viem, že to príde. Presne viem, čo povie. "Je to u...