Κεφάλαιο 10

3.1K 428 91
                                    

       

Λουκάς POV

Σε πιο δωμάτιο έμενε αυτή η σκύλα τέλος πάντων; Ε ρε τι έχει να γίνει αν το βρω! Θα ορμίσω μέσα, θα τη ρίξω στο κρεβάτι και θα γίνω χειρότερος από τον Αντώνη γαμώτο! Αν τη κάνω εγώ δικιά μου πρώτος, τότε ο Ερμής θα χάσει πλήρης ενδιαφέρον έτσι; Μόνο για το κρεβάτι την ήθελε ούτως ή άλλως. Είμαι σίγουρος! Πάντα έτσι κάνει, μία άγρια νύχτα και μετά άντε γεια! Από τη στιγμή λοιπόν που θα του το στερήσω θα ξεκολλήσει. Συν το γεγονός ότι θα τη δω να με παρακαλάει κλαίγοντας.

Έτσι Λουκά αγόρι μου, γαμάτο σχέδιο!

Εκεί που ανέβαινα τις σκάλες πέφτω πάνω στο... στο  ζώο γαμώ το κέρατο μου! Ναι, τώρα αυτός μου έλλειπε, το κολλητάρι της Αλίκης.

Αχ δεν τον χωνεύω καθόλου αυτόν τον άνθρωπο! Πάντα πίσω από την Αλίκη λες και είναι ο σωματοφύλακάς της ή κάτι τέτοιο. Πόσο θα ήθελα να τον βάλω κάτω και να τον αρχίσω στις μπουνιές τον μαλάκα!

Πήγα να τον βρίσω αλλά τότε ένιωσα ένα πόνο στο σαγόνι μου. ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ; ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΕ Ο ΠΟΥΣΤΗΣ; Τώρα θα δεις καριόλη!

Τον πιάνω με δύναμη και τον ρίχνω στα κάγκελα της σκάλας.  Σωριάζεται κάτω. Τελικά πολύ εύκολο ήταν να τον βγάλω knock out. Έτσι... να δούμε τώρα τι θα κάνεις.

Τον άκουσα να γελάει. Τι γελάει ρε ο άκυρος;

«Νόμιζες ότι κάτι τέτοιο θα ήταν αρκετό για να με σταματήσει μαλάκα;»

Μου λέει χαμογελώντας ειρωνικά. Θα του σπάσω το κεφάλι!

Πήγα να του δώσω μια κλοτσιά στο στομάχι αλλά δεν πρόλαβα, είχε σηκωθεί ήδη.

«Τι θες ρε γαμω την κοινωνία σου;» Του φωνάζω εξαγριωμένος.

«Η Αλίκη μαλάκα! Η ΑΛΙΚΗ!!»

Με αρπάζει και με κολλάει στον τοίχο. Και νόμιζα πως ήταν αποκλειστικά δική μου συνήθεια αυτή. Το θέμα τώρα όμως δεν είναι αυτό... Τι ζόρι τραβάει ο αγάμητος;

«Η Αλίκη τι ρε πούστη μου;» Ρωτάω την ώρα που προσπαθώ να διαφύγω, με έχει κρατήσει γερά ο μαλάκας!

«Δεν μπορείς να φανταστείς τι τράβηξε η Αλίκη εξαιτίας σου! Γιατί είσαι τόσο αναίσθητος;»

Αναίσθητος ε; Εντάξει δεν μπορώ να διαφωνήσω σε αυτό. Δεν με νοιάζει με ποιον γαμιέται η Αλίκη!

«Τι φταίω εγώ αν αυτή του κουνιέται γαμώ;»

Με πίεσε πιο δυνατά ενάντιας στον τοίχο. Πω θα τον στείλω στο διάολο!

Πρίγκιπας - Δαίμονας Where stories live. Discover now