Κεφάλαιο 30

3K 410 36
                                    




       

*Σωτήρης*

«Μαμά;»

Αχ σε παρακαλώ Θεέ μου κάνε η νοσοκόμα της Αφροδίτης να είναι η μαμά μου! Τουλάχιστον έτσι θα ήξερα ότι θα έβαζε τα δυνατά της, ειδικότερα αν της έλεγα πως ήταν σημαντική για μένα. Ήρθε και με φίλησε στο μάγουλο αφού άφησε το καροτσάκι λίγο πιο πέρα.

Τα παιδιά ήξεραν πολύ καλά τη μητέρα μου οπότε βάζω στοίχημα ότι ανακουφίστηκαν κι αυτοί. Φάνηκε αφού είδα τους ώμους τους να χαλαρώνουν ταυτόχρονα.

«Ξέρετε την κοπέλα;»

Η Αλίκη αναστέναξε.

«Κυρία Μαργαρίτα πείτε μου σας παρακαλώ ότι είστε υπεύθυνη για την Αφροδίτη!»

«Αλίκη μου την γνωρίζεις;»

Έγνεψε καταφατικά.

«Όλοι μας τη γνωρίζουμε μαμά, σε παρακαλώ πες μου πως θα γίνει καλά...»

Το πρόσωπό της σκοτείνιασε. Κακός οιωνός, τέρμα.

«Δεν ξέρω αγόρι μου, το μαχαίρι την βρήκε πολύ κοντά στην καρδιά...»

Είδα τον Ερμή που σφίχτηκε.

«Πάω να πάρω λίγο αέρα...» Η φωνή του έτρεμε. Βγήκε έξω κάνοντας αέρα στον εαυτό του. 

«Θα πάω μαζί του!» Είπε ο Ματ και τον ακολούθησε.

Η μαμά μου μας κοιτούσε απολογητικά.

«Ο Ερμής...;»

Δίστασε να ρωτήσει. Η Αλίκη αναστέναξε.

«Νιώθει υπεύθυνος για την κατάσταση της Αφροδίτης».

«Γιατί, αυτός τη μαχαίρωσε;» Ρώτησε έκπληκτη.

«Όχι μαμά, η Αφροδίτη τραυματίστηκε με σκοπό να τον προστατέψει. Το μαχαίρι προσδιορίζονταν για εκείνον». Εξήγησα εγώ καθώς η σκηνή παίζονταν ασταμάτητα μες το μυαλό μου και με γέμιζε με απελπισία.

«Ε τότε δεν φταίει σε τίποτα το παιδί...»

«Αυτό του λέμε κι εμείς αλλά δεν μας ακούει!» Συμπλήρωσε η Αλίκη.

«Θα πρέπει να σας ζητήσω να κάνετε λίγο πιο πέρα για να αλλάξω τον επίδεσμο». Μας είπε χαμογελώντας δειλά.

Πάλι καλά! Πάλι καλά που η νοσοκόμα είναι η μαμά μου! Τώρα νιώθω πιο σίγουρος. Κάναμε ότι μας είπε.

«Σωτήρη πιο μακριά εσύ, έχεις πρόβλημα με το αίμα».

«Δεν πειράζει, θέλω να βεβαιωθώ πως θα γίνει καλά».

Πρίγκιπας - Δαίμονας Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin