Κεφάλαιο 88

2.6K 345 47
                                    




*Ερμής*

Δεν το πιστεύω πως θα μπω κρυφά στη Συμμορία γνωρίζοντας πως αν με ανακαλύψουν θα σκοτωθώ!

Αναστέναξα και επιτάχυνα.

Όσο γρηγορότερα τόσο καλύτερα. Να τελειώνουμε επιτέλους με αυτή την ιστορία.

Κατά το απογευματάκι βρισκόμουν στους Κοιτώνες.

Αφού πάρκαρα στη συνηθισμένη μου θέση μπροστά από την παραλία κατευθύνθηκα προς την είσοδο.

Πήρα μια βαθιά ανάσα και μπήκα μέσα.

Έμεινα λίγο με αυτό που είδα. Ο Ματ... με τη Βερόνικα;! Αυτή τον Σωτήρη δεν ήθελε; Πώς άλλαξε έτσι γούστο; Να μη μιλήσω για το γεγονός πως πριν φύγουμε φιλιόταν με το Χάρη...

Και αυτός; Που εξαφανίστηκε αυτός; Σκούρα τα πράγματα.

Αν το μάθει αυτό η Αλίκη, θα χάσει πάσα ιδέα. Πάλι καλά που έχει τον Αντώνη. Αλλά γιατί ο Ματ να απατήσει;

«Καλώς τον! Μόνος σου είσαι; Πού είναι οι άλλοι;» Ακούστηκε η φωνή του Ματ.

Ξεροκατάπια.

«Εγώ επέστρεψα νωρίτερα. Δε ξέρω πότε θα έρθουν οι άλλοι». Απάντησα.

«Και δε μου λες ρε Ερμή, η Αλίκη με τον Αντώνη καλά περνάνε;»

Κόντεψα να πνιγώ. Πώς ήξερε ο Ματ για τον Αντώνη και την Αλίκη; Ο σαρκασμός του ήταν σε φοβερά υψηλό επίπεδο. Πρώτη φορά τον ακούω έτσι.

Σκέφτηκα πολύ καλά τι θα του απαντήσω.

«Τι εννοείς;»

Αυτός γέλασε.

«Μην το παίζεις ανήξερος, ξέρεις πολύ καλά για πιο πράγμα μιλάω!»

Πήρα άλλη μία βαθιά ανάσα. Θα τους καλύψω, όταν έρθουν είπαν πως θα ξεκαθαρίσουν αυτό το θέμα οι ίδιοι.

«Ειλικρινά Ματ δεν καταλαβαίνω για πιο πράγμα μιλάς!»

Γέλασε ακόμα μια φορά.

«Κι αυτό πώς το εξηγείς;» Είπε βγάζοντας το κινητό του από την τσέπη του και δείχνοντάς μου μια φωτογραφία.

Πάγωσα για κάποια δευτερόλεπτα. Η φωτογραφία έδειχνε την Αλίκη και τον Αντώνη σε μια καθαρά προσωπική τους στιγμή. Τότε που φιλιόντουσαν καθισμένοι στο δωμάτιο που τους δόθηκε.

«Πού τη βρήκες αυτή;» Ρώτησα προσπαθώντας να καταπιώ το σάλιο μου χωρίς να πνιγώ.

Πρίγκιπας - Δαίμονας Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin