Κεφάλαιο 31

3K 400 50
                                    







*Αφροδίτη*

Ήθελα να ξυπνήσω, μα δεν μπορούσα, κάτι δεν με άφηνε. Ήμουν εγκλωβισμένη σε μια σφαίρα σκοταδιού.  Γονάτισα εκεί και περίμενα... Δεν έκανα τίποτα άλλο, απλά περίμενα. Το τι δεν ξέρω.

«Γεια σου!» Ακούω μια φωνή σαν αντίλαλο. Αμέσως τινάχτηκα όρθια.

«Ποιός;»

Ξαφνικά άρχισε να διαγράφετε μια φιγούρα στο κενό η οποία ήταν... εγώ!

«Νομίζω ότι έχεις ακούσει πολλά για μένα καλή μου...»

Δεν μπορεί...

«Δάφνη;»

«Bingo!»

Μα όχι... δεν γίνεται! Είναι νεκρή! Αυτοκτόνησε! Ο Σωτήρης μου το είπε! Δεν είναι φυσιολογικό το να ακούω τη φωνή της ή να τη βλέπω αλλά τώρα θα μου πείτε τίποτα φυσιολογικό δεν συμβαίνει στη ζωή μου. Με πλησίασε και εγώ καθάρισα το λαιμό μου.

«Χρειάζομαι κάποιες εξηγήσεις!»

«Κι εγώ το ίδιο και δεν πρόκειται να σε αφήσω να γυρίσεις πίσω αν δεν τις πάρω!» Μου αντιγύρισε.

Εγώ έκανα ένα βήμα πίσω μιας και τη φοβόμουν. Δεν είχα ακούσει τίποτα καλό γι αυτή από κανέναν! Αυτή μείωσε ξανά την απόσταση.

«Το σχέση έχεις με το Λουκά και το Σωτήρη;» Με ρώτησε απαιτητικά.

«Φίλοι...» Δίστασα να απαντήσω.

«Ναι, γι αυτό τις προάλλες φιλιόσουν με το Λουκά!»

Άρχισα να νευριάζω.
«Κι εσένα τι σε νοιάζει; Αφού απατούσες το Λουκά ούτως ή άλλως!»

Έσφιξε τις γροθιές της.

«Είχα τους λόγους μου!»

«Τι είδους; Έχεις ιδέα τι πληγή του δημιούργησες; Σχεδόν αγιάτρευτη! Εξαιτίας σου νομίζει πως όλες οι γυναίκες είναι σαν κι εσένα, πράγμα που δεν αληθεύει και το ξέρεις!»

«Αφροδίτη δε θα τα πάμε καλά εμείς οι δυο και αυτό δεν σε συμφέρει!» 

«Πες μου γιατί το έκανες όλο αυτό;» Συνέχισα ανενόχλητη τις ερωτήσεις αγνοώντας την απειλή της.

«Δεν έχω την υποχρέωση! Τώρα άκου εδώ! Ο Σωτήρης είναι δικός μου το κατάλαβες;»

Γιατί μπλέκει αυτόν τώρα; Για το Λουκά δεν μιλούσαμε;

«Ακούγεσαι σαν τη Βερόνικα...» Είπα μέσα από τα δόντια μου αφού θυμήθηκα πως η Βερόνικα μου είχε πει κάτι παρόμοιο.

Πρίγκιπας - Δαίμονας Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz