Kεφάλαιο 7

3.3K 431 23
                                    

{Ηeyyyyy~

Ναι... Σχετικά με αυτό το κεφάλαιο... Είναι λίγο dirty και έχει ίσως λίιιιιγο περισσότερες βρισιές από τα άλλα...

Καλά έχει πολύ περισσότερες βρισιές από τα άλλα... Είναι του χαρακτήρα τι να κάνουμε; Σίγουρα θα υπάρξουν τέτοια κεφάλαια από εδώ και πέρα όpοτε είναι θα σας ενημερώνω και... Συγνώμη γι αυτό^^. Παρόλα αυτά ελπίζω να σας αρέσει! 💖

Καλή Ανάγνωση!<3}

-------------------------------------------------------------------------------------


«Ωραίο το χαστούκι του Λουκά;» Με ειρωνεύτηκε η Βερόνικα. Αυτή μου έλειπε τώρα! 'Ένα άλλο κορίτσι στεκόταν δίπλα της με πορτοκαλί μαλλιά και γκριζοπράσινα μάτια. Ούτε αυτή την είχα ξαναδεί.

«Χμ! Το άξιζε αυτή η πουτάνα η Αλίκη! Μα να τολμήσει να σου φερθεί τόσο βίαια; Έχει ψυχολογικά το κορίτσι! Πλήρωνε τα τιμήματα τώρα κουκλίτσα μου! Αχ πόσο θέλω ο Αντώνης να την ξεσκίσει!»

Τι είπε μωρέ για την Αλίκη αυτή η τσούλα;! Θα την ξεμάλλιαζα, δεν υπήρχε περίπτωση. Ελευθερώθηκα απότομα από την αγκαλιά του Σωτήρη και πήγα να της ορμήσω.

«Τι είπες τώρα μωρή! Πώς τολμάς να παίρνεις στο βρομόστομά σου το όνομα της Αλίκης;»

Πάλι καλά που με συγκράτησε ο Σωτήρης αλλιώς θα την είχα σφάξει!

«Μη Αφροδίτη! Δεν αξίζει...» Μου είπε και με έσφιξε περισσότερο.

Δάκρυα άρχισαν να κάνουν την εμφάνισή τους ξανά. Η Αλίκη υπέφερε και αυτή την κακολογούσε! Η...

Έχε χάρη που δεν ήθελα να ξαναβρίσω!

«Μην ανησυχείς Αφροδιτούλα ο Αντώνης θα την τακτοποιήσει καλά!» Γέλασε η Βερόνικα.

Σκύλα πέθανες! Πήγα για άλλη μία φορά να επιτεθώ, ο Σωτήρης με συγκράτησε.

«Βερόνικα κόψε κι εσύ γαμώτο!» Της φώναξε νευριασμένος και έστρεψε προς το μέρος μου. Η έκφρασή του σκοτείνιασε.

«Αφροδίτη αιμορραγείς!» Μου είπε αναστατωμένος. Τώρα που το ανέφερε κάτι ένιωθα να τρέχει στο μάγουλό μου εδώ και λίγη ώρα. Αιμορραγούσα από το μάγουλο; Ήταν αυτό δυνατόν; Ασυναίσθητα έφερα το χέρι μου εκεί. Υγρό και έτσουζε.

«Σου έδωσε να καταλάβεις καλά ο Λουκάς!» Χαμογέλασε σα να το ευχαριστιόταν το άλλο κορίτσι.

«Ανδρονίκη βούλωστο!» Αντιμίλησε ο Σωτήρης επιθετικά.

«Αλλιώς τι; Θα με "τιμωρήσεις";»

Πρίγκιπας - Δαίμονας Donde viven las historias. Descúbrelo ahora