Κεφάλαιο 33

3.1K 400 123
                                    




*Ερμής*

Με δουλεύει! Σίγουρα με δουλεύει! Το λέει μόνο και μόνο για να νιώσω καλύτερα. Η Αφροδίτη δεν υπάρχει περίπτωση να είναι ζωντανή. Μα αφού πέθανε! Έχασε την αναπνοή της μπροστά μου! Και ποιος φταίει γι αυτό;

Ο μαλάκας που δεν ήξερε πώς να προστατεύσει τον εαυτό του. Εγώ! Τι αξιολύπητος γαμώτο!

Με έσυρε με το ζόρι προς το δωμάτιο της Αφροδίτης όμως εγώ δεν ήμουν έτοιμος να την αντικρίσω. Σταμάτησα απότομα.

«Ματ, δεν μπορώ...» Του είπα.

Και όντως δεν μπορούσα! Ντρεπόμουν τόσο πολύ να εμφανιστώ μπροστά της. Τι θα έλεγε;

"Α να! Αυτός που ευθύνεται για την κατάσταση που βρίσκομαι τώρα";

Και να έμπαινα δεν θα τολμούσα να την κοιτάξω στα μάτια!

«Ερμή γαμώ θα μπεις είτε θες είτε όχι!» Μου είπε και άνοιξε απότομα την πόρτα.

Αμέσως ήχησε η φωνή του Λουκά.

«Επιτέλους! Ρε που ήσασταν;»

Όταν είδα την Αφροδίτη να κάθεται στο κρεβάτι δίπλα από αυτό του Λουκά, έμεινα. Ήταν ζωντανή! Ένιωσα την ανακούφιση να τρέχει μέσα στο σώμα μου. Πάλι καλά!

Το βλέμμα της έπεσε κατευθείαν πάνω μου και μου χαμογέλασε. Γιατί ρε γαμώτο; Γιατί μου χαμογελάς από τη στιγμή που παραλίγο να σε σκοτώσω;! Μην μου το κάνεις αυτό! Άνοιξε το στόμα της να μιλήσει.

«Ευχαριστώ...» Είπε χαμηλόφωνα χωρίς να διώξει το χαμόγελο από τα χείλη της.

Τι με ευχαριστεί τώρα; Που παραλίγο να τη σκοτώσω; Την κοίταξα κατάματα προσπαθώντας να βρω μία δόση ειρωνείας στο βλέμμα της αλλά πουθενά.

Προσπέρασα τον Λουκά και την Αλίκη και στάθηκα δίπλα της.

«Αφροδίτη παραλίγο να πέθαινες εξαιτίας μου! Γιατί με ευχαριστείς γαμώτο;!» Την άκουσα να αναστενάζει.

«Ερμή τι είναι αυτά που λες; Εσύ με έσωσες! Αν δεν ήσουν εσύ και ο Σωτήρης τώρα δεν θα ξέρω σε τι φρικτή κατάσταση θα βρισκόμουν! Γι αυτό ευχαριστώ...»

Τι λέει; Όχι, ό,τι λέει το λέει για να μη νιώσω άσχημα, επειδή είναι ένας άγγελος με αόρατα φτερά. Άκουσα την Αλίκη να ξεροβήχει.

«Ας τους αφήσουμε λίγο μόνους, έχουν πολλά να πουν!»

Ε ρε πως με καταλαβαίνει! Ο Λουκάς φυσικά μας κοίταξε δολοφονικά και αφού κοπάνισε απαλά το κάγκελο του κρεβατιού τους ακολούθησε βρίζοντας μέσα από τα δόντια του. Ο Ματ με κοίταξε ενθαρρυντικά και έκλεισε τη πόρτα πίσω του μιας και βγήκε τελευταίος.

Πρίγκιπας - Δαίμονας Onde histórias criam vida. Descubra agora