Κεφάλαιο 77

2.5K 338 144
                                    




       

*Λουκάς*

Την είδα να βγαίνει έξω από την πόρτα.

«Πού πας;!» Ρώτησα.

«Να δω το Σωτήρη μου!»

Δε θα πας γρηγορότερα από μένα. Βγήκα έξω ταχύτατα και πρόσεξα ότι σήκωσε ανενόχλητη τους ώμους της.

Πού να ΄ξερε τι ετοιμάζω. Θα ήμουν νεκρός τώρα.

Δε λες πάλι καλά που δε μπορεί να διαβάσει τη σκέψη;

Πέρασα έξω από το δωμάτιό της Αλίκης και του Αντώνη. Προσπαθούσε να την ηρεμίσει και ταυτόχρονα της έδινε φιλιά σε όλο της το πρόσωπο εκτός από τα χείλη της.

Πάλι έχασα επεισόδια...

Η αλήθεια να λέγεται προτιμούσα το Αντώνη από τον μαλάκα τον Ματ. Ωπα! Για μισό...

Η Αλίκη απάτησε τον Ματ;!

Εντάξει, αυτό δε θα μου περνούσε ποτέ από το μυαλό.

Όμως τώρα το θέμα μας δεν ήταν με ποιόν τα είχε η αδερφή μου!

Έτρεξα μέσα στο δωμάτιό.  Ω Θεέ μου... Ο Σωτήρης έδειχνε χάλια.

Ήταν κατάχλομος. Συγνώμη δηλαδή αυτός όταν η μύτη του ματώνει τι κάνει;

Κακό πράμα να μην αντέχει το αίμα.

«Ζεις;» Ρώτησα. Αυτός σηκώθηκε από το κρεβάτι που ήταν ξαπλωμένος και ανακάθισε.

«Η Αφροδίτη Λουκά... Η Αφροδίτη πώς είναι;» Ρώτησε αγωνιώντας.

Έχει φάει τρελό κόλλημα τελικά.

«Εμ, ναι σχετικά με αυτό Σωτήρη τα πράγματα είναι για τον πούτσο...»

Με κοίταξε παραξενεμένος.

«Τι εννοείς;»

Πήρα μια βαθιά ανάσα.

«Θα ακουστεί τρελό αλλά η Αφροδίτη δεν είναι η Αφροδίτη!»

Με κοιτούσε σα να είμαι τρελός.

«Τι λες;»

«Αυτό που λέω είναι ότι η Δάφνη έχει τον έλεγχο του σώματος της Αφροδίτης. Τρελό; Το ξέρω. Αυτή ευθύνεται για όλο αυτό. Έψαχνε τρόπο να την καταλάβει και τον βρήκε. Έρχεται εδώ τώρα. Παίξε την πάπια σε παρακαλώ μέχρι να βρω τρόπο να την επαναφέρω. Κάνε λες και είναι η Αφροδίτη όμως θα καταλάβεις σύντομα ότι δεν είναι...»

Έγνεψε καταφατικά αν και κατάλαβα ότι δεν είχε πιάσει τίποτα από αυτά που του είπα.

Πρίγκιπας - Δαίμονας Donde viven las historias. Descúbrelo ahora