*Αλίκη*
«Θες να περάσω να σε πάρω στις 9:00;»
Με ρώτησε ο Τάσος από το τηλέφωνο. Ναι, του έδωσα το τηλέφωνό μου! Ειλικρινά τώρα δε με νοιάζει τίποτα.
Ας καταστρέψω τον εαυτό μου, την εικόνα μου, δεν με ενδιαφέρει! Από τη στιγμή που ο Ματ με νομίζει για πόρνη γιατί δεν γίνομαι μία να κάνουμε τα λόγια του γεγονός;
Δεν έχω να χάσω και τίποτα, τα έχω χάσει ήδη όλα πέρα από τον εαυτό μου. Ας τον χάσω και αυτόν να τελειώνουμε!
«Ναι κατά τις 9:00 καλά είναι. Θα σε περιμένω έξω από τους κοιτώνες! Ο αδερφός σου έχει γενέθλια είπες; Τα πόσα κλείνει;»
«Ναι αμέ, κλείνει τα 20».
Άνοιξα την ντουλάπα και άρχισα να ψάχνω το πιο προκλητικό μαγιό που είχα. Φυσικά το πρώτο που είδα ήταν αυτό της αδερφής του Αντώνη.
Ένιωσα τα μάτια μου να υγραίνουν αλλά μετά θυμήθηκα ότι είχα τον άλλο στο τηλέφωνο και ρούφηξα τη μύτη μου.
«Εντάξει, θα σε περιμένω!» Του είπα και του το έκλεισα.
Τα δάκρυα επέστρεψαν μόνο που σκέφτηκα την εικόνα που είχα αντικρίσει λίγες ώρες πριν. Τον Αντώνη να φιλάει μία άλλη.
Κάθισα στο πάτωμα και στήριξα την πλάτη μου στον κρεβάτι. Δεν είχα ικανό τον Αντώνη να μου κάνει κάτι τέτοιο.
Δεν το πιστεύω πως έπαιζε θέατρο, πως με κορόιδευε κατάμουτρα με όλα τα υπονοούμενα και τα γλυκόλογα και...
Η πόρτα που χτύπησε με έβγαλε από της σκέψεις μου.
«Αλίκη μα το Θεό άνοιξε τώρα την πόρτα!»
Ο Αντώνης...
Όχι, όχι δε θα την ανοίξω. Απλά θα την αγνοήσω. Αντώνη δεν είμαι μέσα, φύγε!
Προσπάθησα να σταματήσω τα δάκρυά συνεχίζοντας το ψάξιμο μέσα στη ντουλάπα. Και το βρήκα!
Το μαύρο μου ολόσωμο μαγιό με τα κοψίματα που κάλυπτε μόνο τα απολύτως απαραίτητα. Το στήθος και τη περιοχή. Από πίσω ήταν brazil.
Μαντέψτε ποιος μου το πείρε αυτό, όχι πείτε μου!
Ναι αμέ, ο πρόστυχος αδερφός μου. Εγώ του πείρα τη μοβ αμάνικη μπλουζίτσα με τις μαύρες λεπτομέρειες και αυτός μου πείρε αυτό. Εννοείται πως δεν το έχω φορέσει ποτέ μιας και δεν μου αρέσει να φοράω τα μαγιό που φοράει η Ανδρονίκη και η Βερόνικα.
ESTÁS LEYENDO
Πρίγκιπας - Δαίμονας
RomanceΛουκάς: Να σας πω τη γνώμη μου για τον Λουκά; Είναι απαίσιος, εντελώς απαίσιος!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί όλοι τον αποκαλούν Δαίμονα! Μόνο την εμφάνιση έχει τίποτα παραπάνω. Τον μισώ ή μάλλον τον απεχθάνομαι! Μακάρι να μην τον είχα γνωρίσει ποτέ...