*Λουκάς*
Έμεινα άναυδος! Είχα σκοτώσει τον αδερφό του Χάρη; Τον αδερφό του πρώην της Αφροδίτης;
«Τι λες ρε;» Είπα.
«Την αλήθεια λέω! Κάθαρμα! Δολοφόνε!»
Το τελευταίο με έτσουξε μπορώ να πω... Διότι είχε δεν είχε άδικο, εξακολουθούσα να είμαι δολοφόνος...
«Πρόσεχε τα λόγια σου!» Με υπερασπίστηκε ο Αντώνης.
«Γιατί ψέματα λέω; Ε Λουκά; Ψέματα λέω;»
Όχι γαμώ δεν έλεγε ψέματα, γι αυτό με πονούσε! Είχε δίκιο! Πώς θα το πω εγώ στην Αφροδίτη αυτό;
Τον άφησα απότομα να πέσει κάτω.
«Αυτό που έκανες εσύ στην Αφροδίτη είναι ακόμα χειρότερο!» Πετάχτηκε ο Ερμής.
«Εγώ τουλάχιστον δεν σκότωσα άνθρωπο!» Αντιμίλησε.
«Συνεργάζεσαι όμως με αυτούς που το κάνουν!» Φώναξα εκνευρισμένος εγώ.
«Δεν έχω άλλη επιλογή γαμώτο! Ο αδερφός μου είχε πολύ στενές με αυτούς! Αν εγώ δεν πάρω τη θέση του θα με σκοτώσουν, κατάλαβέ το!»
Τον κοίταξα αηδιασμένος.
«Ξέρεις τι είσαι Χάρη, ένας δειλός του οποίου η μοίρα εξαρτάτε από ένα μάτσο μαλάκες! Εγώ πώς ξέκοψα ρε;»
«Επειδή ξέκοψες Λουκά γι αυτό όλοι σε κυνηγάνε για να σε σκοτώσουν! Εγώ δεν θέλω τη ζωή μου να την περάσω μες το φόβο για το αν θα ζήσω την επόμενη μέρα!»
Αν με κυνηγάγανε μόνο γι αυτό καλά θα ήταν... Με κυνηγάνε για πέντε λόγους.
Πρώτον γιατί δεν τήρησα τη συμφωνία.
Δεύτερον γιατί σκότωσα έναν δικό τους.
Τρίτον επειδή είχα σχέσεις με τη Δάφνη.
Τέταρτον γιατί τους παράτησα. Και...
Πέμπτον διότι τους χρωστάω.
«Εγώ τουλάχιστον ξέρω να κάνω επιλογές για τη ζωή μου και μπορώ να επιβιώσω!» Φώναξα. Ο Αντώνης έκανε να με ηρεμήσει αλλά όχι! Τώρα είχα πάρει ανάποδες!
«Θες λοιπόν να μάθεις γιατί επέστρεψα; Ε λοιπόν θα σου πω! Θέλω εκδίκηση Λουκά, με άλλα λόγια θέλω εσένα νεκρό και θα κάνω τα αδύνατα δυνατά για να το πετύχω μέχρι και να συμμαχήσω με τη Συμμορία 32!»
Το ήξερα! Το ήξερα ότι δεν ήταν εδώ για την Αφροδίτη! Το φίδι! Τον σήκωσα απειλητικά από το κολάρο της μπλούζας. Και κάρφωσα το βλέμμα μου στο δικό του.
ESTÁS LEYENDO
Πρίγκιπας - Δαίμονας
RomanceΛουκάς: Να σας πω τη γνώμη μου για τον Λουκά; Είναι απαίσιος, εντελώς απαίσιος!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί όλοι τον αποκαλούν Δαίμονα! Μόνο την εμφάνιση έχει τίποτα παραπάνω. Τον μισώ ή μάλλον τον απεχθάνομαι! Μακάρι να μην τον είχα γνωρίσει ποτέ...