Κεφάλαιο 20

3K 420 56
                                    







*Λουκάς*

Όχι δεν ήξερε τίποτα γαμώτο! Δεν ξέρει τι μου συνέβη δύο χρόνια πριν, δεν ξέρει την ψυχολογική μου διάλυση, τόσο πόνο που πέρασα εγώ, εκείνη δεν έχει περάσει και τώρα έρχεται στα καλά καθούμενα και μου λέει δήθεν ότι ξέρει! Μη χέσω!

«Σταμάτα επιτέλους! Δεν ξέρεις τίποτα κατάλαβε το!» Της φώναξα.

«Λουκά άκουσέ με σε παρακαλώ...»

«ΦΥΓΕ!»

Δεν την ήθελα άλλο εδώ. Μου έσπαγε τα νεύρα! Δεν μπορεί να τσακιστεί απλά;

«Λουκά γαμώτο εσύ πρέπει να καταλάβεις όχι εγώ!»

Εγώ; Τι να καταλάβω εγώ δηλαδή;

«ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Η ΔΑΦΝΗ!»

Έμεινα να την κοιτάω άφωνος. Πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που μου είχε υψώσει έτσι τη φωνή της. Δείχνουμε νυχάκια τώρα βλέπω... Όμως ακόμα και αν μου έλεγε πως δεν είναι αυτή, έχει την όψη της γαμώ!

«Από τη στιγμή που έχετε την ίδια όψη ο χαρακτήρας σας δεν πρέπει να διαφέρει!»

Ήξερα ότι είχα δίκιο σε αυτό. Οτιδήποτε έμοιαζε με την Δάφνη ήταν κακό, τέλος!

«Τι λες; Αυτό είναι ηλιθιότητα και το ξέρεις! Δεν τη γνωρίζω την κοπέλα, δεν τη γνώρισα ποτέ μου. Επειδή είμαστε ίδιες ντε και καλά πρέπει να έχουμε τον ίδιο χαρακτήρα; Μην πετάς πράγματα χωρίς να τα σκέφτεσαι σε παρακαλώ!»

Εγώ πετάω πράγματα χωρίς να τα σκέφτομαι; Τι λέει αυτή ρε;

«Κόψε Αφροδίτη, θα έχουμε κακά ξεμπερδέματα!»

«Γιατί δεν μπορείς να καταλάβεις πως είμαστε διαφορετικές; Δεν είμαι σαν κι αυτή! Τη σιχαίνομαι, δεν το καταλαβαίνεις; Σιχαίνομαι να με συγκρίνουν με κάποια που δεν είμαι, με κάποια που δεν γνωρίζω καν! Μπορείς σε παρακαλώ να το αποδεχτείς αυτό;»

«Ναι, στα όνειρά σου ίσως!»

«Λουκά γαμώ ξύπνα επιτέλους! Δεν είμαι εκείνη! Θες να στο συλλαβίσω κιόλας;»

Εντάξει είχα αρχίσει να συγχύζομαι, το χαστούκι δεν το γλύτωνε. Γιατί το κάνει αυτό; Γιατί έχει φάει τέτοιο κόλλημα με το να μου αποδείξει πως δεν είναι σαν αυτή; Αφού είναι ρε πούστη μου! 

«Σταμάτα να προσπαθείς! Τη γνώμη μου για σένα δεν την αλλάζεις!»

Κατέβασε το κεφάλι.

«Δεν με νοιάζει η γνώμη σου για μένα Λουκά... Ξέρω ήδη ότι με μισείς και ότι θες κυριολεκτικά να με ξεφορτωθείς. Απλά δεν μου αρέσει οι άλλοι να με βλέπουν και να θυμούνται εκείνη».

Πρίγκιπας - Δαίμονας Место, где живут истории. Откройте их для себя