Multi enesin arabasıyla olan hali
Bahçeye çıktığımızda durdum. Enes ise yanımdan geçti ve durduğumu görünce o da durdu.
"Neyi bekliyosun?"
"Neyle gidicez?" Diye sordum. Yürüyerek gitmek şuan en son isteyeceğim şeydi.
Cebinden bi anahtar çıkardı ve tuşuna bastı. Ben daha ne olduğunu anlamdan Enes'in hemen arkasındaki bmw'nin açılma sesi duyuldu.
Allahım sana geliyorum!
Hemen sonrasında ise arkasını dönüp arabaya bindi.
BİNDİ!
Arabanın önünde sap gibi kalmıştım. Ne bekliyordum? Kapıyı açmasını mı?
Güldürme!Hızlı bir kaç adımdan sonra bende arabaya bindim. Enes ise hiç birşey demeden arabayı çalıştırdı ve yolculuğumuzda aynı sakinlikte geçti.
****
Hastaneye geldiğimizde daha kötüydüm. Hapşırıklarıma halsizlik ve baş ağrısıda eklenmişti.
Hastaneye girip sıra aldıktan sonra doktor odasının karşısında oturmaya başladık.
Aniden gelen soruyla Enes'e döndüm.
"Enes?"
"Ne var?"
"İğne yapmazlar demi?"
Ben bu kadar ciddi dururken yüzüme bir süre bakıp kahkaha patlattı. Sinir olmuştum.
"Sen..."kahkalarının arasında devam etti "sen iğneden mi korkuyosun? Kaç yaşındasın sen 5 falan mı?"
Gözlerimi devirmeden edemedim. Ne yani iğneden korkuyosam? Hem iğneden korkmanın yaşı olmazdı ki canım!
Enese ölümcül bakışlar atmam kahkahalarını dindirmişti fakat hala sırıtıyordu.
Sonra birden o da ciddileşti ve konuşmaya başladı. "Merak etme Feyza ölmeyeceksin ben buradayım"
Gözlerimi devirmeden edemiyordum. Ayar etmekte üstüne yoktu ya. Somurtup önüme döndüm.
Hapşırık+baş ağrısı+halsizliğime aniden gelen mide sancısı da eklenince koltuğa sindim. Gittikçe mayışıyordum ve sıra bi türlü bize gelmiyordu.
Gözlerimin hafifçe kapanması başımın ileri geri hareket etmesine sebep oluyordu.
Hafifçe sallanan başım sonunda yerini buldu. Ne olduğunu anlayamadan omuz gibi birşeye başımı yasladım ve kapanan gözlerime daha fazla engel olamadan kendimi uykuya bıraktım.
***
Enes'ten
Sırıtmamı engelleyemiyordum. İğneden korkmakta neydi ya? Ama bu kızın zayıf noktalarını öğrenmek hoşuma gidiyordu.
Sıramız gelmiş mi diye doktor kapısının üstünde duran tabeleya bakarken omzuma bişeyin yaslanmasıyla irkildim.
Baktığımda ise Feyza uyumuştu. Başı omuzuma yaslanmış bi şekildeydi. Dizlerimiz birbirine deyiyordu ve kokusu buram buram bana geliyordu.
Sanırım...kokusu gereğinden fazla güzeldi.
Mırıldanmaya başladığında kafamı eğip kulağımı ağzına doğru yaklaştırdım.
"İğne yapmasınlar pıliss"diyordu. Gülümsememe engel olamadım. Başımı tekrar kaldırdım o sırada feyza da iki elini koluma doladı.
Boşta olan elimi saçlarına götürdüm ve fısıldadım "korkma bücür ben buradayım"
****
Kısa bi bölüm olsada sınırı geçince yayımlamak istedim. Umarım beğenirsiniz.
Yeni sınır 5vote 5yorum
Seviliyosunuz😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sırık
Teen FictionSizden bir dakika durup düşünmenizi istiyorum. Hayatınızı. Ailenizi,arkadaşlarınızı,sevdiğiniz kişiyi,sevildiğiniz kişileri,işinizi,evinizi,okulunuzu. Ve sonra bunların aniden yok olduğunu düşün. Yeni hayatını basitce kabullenir miydin? Yoksa sende...