Sarhoş

314 31 69
                                    

Hayatta hep bir şeyler isteriz. İyi kötü olması önemli değildir. Sadece isteriz. Bazıları istediğimiz halde olsada bazıları olmaz. Zordur onlara ulaşmak. Zor oldukça daha çok ister insan. Ona ulaşmak için çaba harcar. Çabasının boşa gittiğini gördüğünde ise yıkılmaz. Güçlüdür.

Hep birşeyleri istedim. Enesi istemiştim. Olmadı. Tahayı aklımın ucundan bile geçirmezken sevgili olduk. Güven duygusunu en güçlü onda tattım ben. Sonra birden bir şeyler oldu. Plak hep iyi tarafa dönerken birden bozuldu ve tersine dönmeye başladı. Herşey aniden kötüleşti. Ummadığımız şeyler olmaya başladı.
Ve sonra pat.. Taha artık yok.

Unutmaya başlarken enesin hep yanımda olması garipti. Oysaki ben enesi unutmak için tahanın teklifini kabul etmiştim. Asıl amacım bu iken şimdi tam tersini yaşamam plağın gerçekten bozulduğunu kanıtlıyordu.

Derin bir nefes aldım ve hocanın anlattığı konuya tekrar odaklanmaya çalıştım. Ama olmuyordu. Her ne kadar tahtaya baksam da zihnim hep başka şeylere kayıyordu. Aklım hep başka şeyleri düşünüyordu. Yaşadıklarımı sorgularken buluyordum kendimi.

Biri kolumu çekiştirinceye kadar zilin çaldığını duymamıştım. Ayağa kalkıp rananın koluna girdim. Bukre de bize katılırken hep birlikte sınıftan çıktık.

Kantinde yerlerimize oturup sohbet etmeye başladık. Ortada dönen konuyu kavrayamamıştım bile.

Rana elini yüzüme doğru sallayınca irkildim. "Dalmış gitmişsin yine"

"Pardon"

"Akşama kafeye gitmeyi düşünüyoruz. Sende gelsene. Baya değişik bir yermiş"

"Anneme sormam lazım" dedikten hemen sonra gideceğim yeri belirten bir mesaj attım anneme. Ve tabiki izin vermemişti. Enesle gideceğimi söyleyince yumuşadığında gözlerimi devirdim.

Şu enese güvendikleri kadar bana güvenmiyorlardı ki. Asıl güvenilmemesi gereken oydu ama haberleri yoktu.

Enese de benimle gelmesini rica ettiğimde kabul etmişti.

Kızlara dönüp "eneste gelecek benimle. Yanında da bir kaç arkadaşı olacakmış. Bir sorun olurmu?" Diye sorduğumda başlarını sorun yok anlamında sallamışlardı.

Çıkışta ranaların evlerine gittik. Bukreyle üzerimize en uygun olanları seçtik. Siyah bir büstiyer altınada mavi kot şortumu giydikten sonra üzerinede krem rengi bir hırka giydim.

Kızlara baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızlara baktım. Mükemmel görünüyorlardı hepsi. Çünkü onlar benim kankam. Ve ben mükemmel olduğuma göre...neyse.

Enes geldiğini haber veren bir mesaj atınca birlikte topuklularıda giyip aşşağıya indik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SırıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin