Sürpriz

227 33 24
                                    

"Kırarım o bacaklarını seninn!"
Göz devirdiğimi söylememe gerek varmıydı?

"Sen ne anlarsın be modadan?" Diye sorduğumda annem bi kaç kez gözlerini kırpıştırdıktan sonra ağır ağır omuzlarını geriye atıp göğsünü şişirdi.

"Kızım beni bu tarz benime  jüri yapmak için kapımda kaç gün beklediler haberin varmı?"

Kaşlarımı çattım. "Hadi ya annekuş. Ben uyurken mi kapımıza geldiler? Ben adam falan görmedim de"

Dediğimde terliğini çıkarttığında bugün ki annemi sinir etme seansımı doldurduğumu düşünüp odama kaçtım.

Ne var yani heryeri yırtık bir pantolon ve üstüne kısa büstiyer giydiysem? Giydiklerim de bir sorun yoktu ama bunları eneslerin geldiğinde giyinmem başlı başına bir sorundu galiba.

Giydiklerimi tekrar çıkartıp siyah bir dar paça ve üzerine beyaz bir askılı giydikten sonra odadan tekrar çıktım.

Eneslerin gelmesi ve yemek yenmesi falan derken onlar geleli iki saate yakın olmuştu ve hala oturuyorlardı.

Ben ise hala mutfakta kalıp son bulaşığıda makineye yerleştirdiğimde mutfağa biri girdi. "Bir şey mi oldu enes?"

"Sana bir şey göstermek istiyorum" dediğinde merakla tek kaşım havaya kalktı.

"Babamlardan izin aldım hadi gidelim" dediğinde makinenin kapağını kapattım ve birlikte mutfaktan çıktık.

Binadan çıkınca enes elimi tutarak arka bahçeye sürüklemeye başladı. Normal yürürken..! Hoppp. Bi dakka başa sarıyoruz.

ENES ELİMİ TUTARAK..

Neyse devam edebiliriz.

Bahçeye geldiğimizde elimi bıraktı ve bu sefer hemen arkama geçerek gözlerimi kapattı.

Merakka dudağımı dişlerken enesin komutlarıyla birlikte bi kaç adım daha attıktan sonra durduk.

"Açabilirsin" dedikten hemen sonra burnunun saçlarıma deymesiyle irkildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Açabilirsin" dedikten hemen sonra burnunun saçlarıma deymesiyle irkildim. Ellerim gözlerimdeki ellerine giderek onları aşşağıya çektiğinde önce ona bakıp merakla gülümsedikten sonra gösterdiği şeye baktım.

Aynı anda çığlık atmam da bir olmuştu.

"Se-sen nerden biliyorsun benim bunları sevdiğimi?" Diye sorduğumda ellerini ceplerine sokup ukalaca omuz silkti. "Bilirim ben"

Gözlerimin parladığına emindim. Koşarak yanına ulaştığımda eneste hemen arkamdan yanıma geldi.

"Gezdireyimmi bi tur?"

SırıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin