Taha

348 52 29
                                    

Multi pek görünmese de Tahamız:)

Koşarak kızlar tuvaletine girdim. Ders zili çoktan çalmıştı ama şuan umrumda değildi. Kızları da gitmelerine ikna ettikten sonra anca tuvalete girebilmiştim.

Aynada kendi yansımamla bakışınca aslında tipime o kadar da şaşırmamıştım. Sabah ki bol tişörtümün su sayesinde üst kısımları üzerime yapışmıştı. Aslında böyle de güzel duruyordu ya.

Havluyu alıp çenemden damlayan suları sildim. Bi kere de yüzümü sildikten sonra havluya baktım. Nerden bulmuştu ki bu havluyu? Ya da neden bana yardım etmişti?

Düşününce o cool çocuğun bana yardım etmesi imkansızdı ama olmuştu işte. Özellikle Enes'in bana şaka yaparken yakın arkadaşının yardım etmesi garipti.

Havluyu tekrar omzuma atarak tuvaletten çıktım. Koridorlar sessizdi. Zaten dersin ilk yirmi dakikası gitmişti şimdi gitsem bile hoca almaz diye düşünerek bahçeye giden koridorda ilerlemeye başladım.

Koridorda ilerlerken gözlerimin bir şeye takılmasıyla Oray'a daha dikkatli bakmaya başladım.

Aksi gibi tamda Enes'lerin sınıflarının önünde dikiliyordu. Yanına yaklaştıkça karartının kim olduğunu daha da iyi anladım. Bu Tahaydı.

Aramızda on adım kala o da kafasını kaldırıp baktı ve sanırım..hemen tanıdı. Yüzüme bi gülümseme yerleştirip yanına ulaştım.

"Teşekkürler ". Yüzüme ne diyosun gibi bakınca anlamadığını anladım ve omzumdaki havluyu alıp ona verdim.

"Yani havlu için teşekkürler"

O da gülümsedikten sonra elimden havluyu aldı. "İşe yaramış gibi görünüyor"

Sırıttım "öyle" sonrasında ise ekledim "sen neden dışardasın?"

"Dersten atıldım  "

Anladığımı belirten "hımm" gibi sesler çıkardıktan sonra ayakkabılarıma bakmaya başladım. Konuşacaklarımız buraya kadardı.

Kolumda bir el hissedince kafamı kaldırdım. Taha ise bana bakıp kolumdan çekiştirdi. "Birazdan Enes'te kovulur o çıkmadan gidelim" dedi. Ona uyarak adımlarımı hızlandırdım.

"Beni görünce kızarmı ki?"

"Seni benim yanımda görünce kızar" diyerek beni düzeltti.

"Neden?" Diye sordum. Çünkü beni görünce sinirlenmesi saçmaydı.

"Sevmediği birini sevdiği birinin yanında görünce herkes kızar"

Allah Allah! Sevmediği biri ne ya? Ben ona ne yapmıştım da o beni sevmiyordu? Beyefendiye bak!

Bahçeye çıkınca Tahanın da yönlendirmesiyle arka bahçeye geçip bir banka oturduk.

Benim ise hala aklıma takılan şeyler vardı. "Ben ona ne yaptım ki o beni sevmiyor?"

"Onu bizim önümüzde küçük düşürdün"

"Ne küçük düşürmesi ya"diye cırladım. Allah aşkına SIRIK demenin neresi küçük düşürmekti? Yada ona kafa tutmam mı onu sinirlendirmişti?

Taha ise ben bilmem dermiş gibi kollarını iki yana açtı. Sinirle oturduğum yere çöktüm.

"Güzel kızsın aslında seni neden sevmediyse?"

Gözlerimi büyülterek taha ya baktım.
Okulun!popüler! Yakışıklı! Cool! Çocuğu bana güzel demişti. Vay anasını!

"Niye öyle bakıyorsun güzel değilmisin yoksa?"

Gözlerimi devirmeden edemedim.

"Senden duymak garip oldu Taha"

Sırıttı. Çapkın bir sırıtıştı bu ama.

Daha sonrasında ise telefonunu çıkarıp numaramı istedi.

Ben rüyadamıyım?!

Zil çaldığında ise ayaklandı. "Enes seni sevmiyor ama ben seninle görüşeceğim güzel kız. Sana bulaşan olursa bana gel" diyerek arkasını döndü.

Ben ise bankta yüzümdeki sırıtışla kalakalmıştım.

Selamlar! Bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın artık. Hikaye ye bir kişi daha eklendi umarım seversiniz. Bölüm sınırı biraz düşük olsada 3vote 3 yorum da karar kıldım. İnşallah beğenmişsinizdir!!!!!

SırıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin