Mluv

45 7 1
                                    

Natasha: Nikomu jsem už neodepsala. Šla jsem radši spát.. tedy neříkám že jsem ihned usnula, ale pokusila jsem se o to.

Najednou bylo ráno. Probudila jsem se s šílenou bolestí hlavy. Okamžitě jsem se rozhodla, že dnes zůstanu doma. Alespoň se budu moc pořádně podívat na nějaké nové informace. Napíšu Dannymu esemesku. Řekla jsem si pro sebe a natáhla se pro telefon.

Ahoj.. Jen jsem se tě chtěla zeptat jestli bys po škole zase nechtěl zajít ke mně. Dnes budu doma, není mi dobře, kdyžtak přijď. Naty.

Klikla jsem na odeslat a vstala z postele. Nasnídala jsem se, oblékla a udělala normální věci jako každé ráno. Když jsem už měla všechno hotové zapla jsem si počítač a hledala jsem dobré půlhodinky nějaké informace. Nic tu nebylo. Nikde.. netuším kde by se právě teď mohl nacházet. Třeba Danny už konečně na něco přijde, ale to pochybuju.

Danny se po škole opravdu ukázal. Uslyšela jsem zvonek, a tak jsem seběhla dolů ke dveřím, které jsem následovně otevřela.

,,Ahoj..Jak bylo ve škole?"

Řekla jsem trošku provokativně, když jsem tam nebyla.

,,Bez tebe? Na nic.. byla nuda."

Proč se mě pořád snaží balit?.. Neříkám že Danny není hezký, ale nemyslím si, že by byl dobrý nápad si s ním něco začít..

,,Přestaň s tím a pojď radši nahoru.. našel jsi něco?"

,,S čím mám přestat? Vždyť nic nedělám.. a budeš se divit, ale ano. Něco jsem našel."

,,To je fuk.."

Řekla jsem jen zašla do pokoje.

,,Sedni si  na postel, ukážu ti to."

Udělala jsem tedy to co říkal a Danny si sednul vedle mě.

,,Neptej se mě jak jsem to zjistil, řeknu ti jenom fakta co jsem zjistil."

,,Proč mi neřekneš jak jsi to zjistil?"

Zeptala jsem se okamžitě, protože jsem hrozně zvědavá holka.

,,Shh prdelko a poslouchej."

Zvedla jsem na něj obočí a opřela se o lokty.

,,Tak mluv."

****

Ahojte, sice je to krátká část, ale alespoň nějaká :P

Doufám, že se líbí :*

Votujte, pište komentáře, budu jen ráda :P

Mějte se, byeee :*

This is revenge.Kde žijí příběhy. Začni objevovat