Práve som dotočila ďalšie video, keď mi na messengeri pípla správa. Bola od Vadima.
V: Čau zlato, no co jako se ti dneska darilo a co škola?
Ja: A pohodička, škola v pohode a čo ty ako?
V: Též všechno v pohodě, škola taky ujde. Už by jsme se mněli domluvit na spoločném videu, nemyslíš?
Ja: No mali, ale vieš že nemám nikdy čas prísť za tebou a tebe sa to tiež nikdy nehodí, musíme to asi nechať na náhodu. Ok musím končiť, idem sa niečo učiť, aby sa nepovedalo. :)
Vadim
Proč se stále musí vyhovárat, že nemá čas. Poznáme se už takměr púl roku a ještě pořád sme se nevideli. Každý den se musím dívat na její videa. Je tak krásna a ja jí to ani do očí nemúžu říct. Vúbec mi nevadí, že je starší, když se mi s ní tak fajn kecá, na věku nezáleží. Ješte nikdy sem se takhle do nikoho nezamiloval, musím ji nějak přinutit aby přijela.
Zuzka
Odložila som mobil a pustila sa do učenia. Po pol hodine mi niekto zvonil pri dverách. Bola to moja najlepšia kamarátka Mirka. Nevideli sme sa už asi mesiac, nakoľko bola odcestovaná. Vyrastali sme spolu a chodili spolu na tanečnú. Tancovali sme hip-hop. Ona v tom naďalej pokračovala a ja som si našla novú závislosť – youtube. Dokonca bola pozvaná do New Yorku na Breakdance show, kde bola v porote a teraz sa odtiaľ konečne vrátila. „Ahooj" pozdravila ma Mirka a objali sme sa. „Čau, odpovedala som, ako bolo? Musíš mi všetko porozprávať. A tak začala. Rozprávala mi o všetkom čo zažila. O krásach New Yorku a o všetkom možnom. Ani sme nevnímali, koľko už ubehlo hodín, až kým nás nevyrušilo pípnutie. Bolo to upozornenie, že Hoggy uverejnil nové video. Hneď som si ho začala pozerať, keď v tom ma vyrušila Mirka.
„Nestačí, že točíš, ešte i sleduješ iných youtuberov?"
„Nie všetkých, len pár, dvoch, troch, možno piatich", povedala som s úsmevom a ona sa zasmiala.
„A kto je toto?" spýtala sa a so záujmom video sledovala.
„To je Hoggy, vo videách je úplne bláznivý, takmer šialený a strašne rýchlo rozpráva, no a naozaj je úplne iný".
Mirka na mňa divno pozrela a povedala: „Dúfam, že si sa doňho nebuchla, určite má nejakých 17-18 rokov".
Zasmiala som sa. „Po prvé nebuchla som sa doňho a po druhé má 24".
„Už som sa zľakla", povedala a viac sme sa o ňom nebavili.
Po chvíľke ticha sa spýtala: A čo ten tvoj Vadim? Už si sa s ním konečne stretla?"
„Nie je to môj Vadim a nie, ešte nie, ale voláme si a píšeme každý deň."
„Jáj takže nie je tvoj, dobre vedieť, je zlatý".
„Pred chvíľou si sa pohoršovala nad tým, že by sa mi mohol páčiť Hoggy, ktorý má podľa teba 17-18 a tebe sa páči 17 ročný chalan? To nemyslíš vážne!"
„Ale nepreháňaj, veď si z teba len robím srandu, a keby sa mi aj páčil, aspoň ho niečomu priučím."
„Ty si úchyl", povedala som a obe sme sa zasmiali.
Ten večer u mňa Mirka prespala a na ďalšie ráno na mňa v maile čakala radostná správa! Dostala som pozvanie, aby som účinkovala na Utuberingu! Hneď som išla písať Vadimovi.
Ja: Čau Vaďáku, dúfam že nevyrušujem.
V: Čau, jasní, že ne, ty nikdy.
Ja: Tak fajn...len som sa chcela spýtať či budeš na Utuberingu.
V: No mněl bych, podle všeho jo...
Ja: A ako učinkujúci? :)
V: No ne, jako sekuriťák... :) jasný že jako učinkujíci :)
Ja: Tak sa asi vidíme.
V: To jako fakt? Dostala si pozvání?
Ja: No jasné, budeme robiť spolu vyhadzovačov :D
V: Tak to se konečne uvidíme
Ja: No, mali by sme...ok musím ísť, tak zatiaľ papa
V: Ahoj
Vadim
Jo, konečne ji uvidím, mněl bych se připravit na to, co ji řeknu. Konečne ji povím, co k ní cítim, hrozne se těším, už aby to tu bylo...
Ospravedlňujem sa za moju češtinu, určite je tam pár chýb :) čoskoro bude pokračovanie
YOU ARE READING
Vadak alebo Hoggy
FanfictionTento príbeh bude typická fanfiction. Hlavnou postavou bude 21 ročná začínajúca youtuberka Zuzka. Jej dobrým kamarátom je Vadak, no nakoľko ich delí pár kilometrov, zatiaľ sa naživo nestretli. Prvý krát sa majú vidieť na Utuberingu v Prahe, na ktorý...