Náhoda?

283 17 1
                                    

Vystúpili sme z vlaku a vybrali sa k metru. Metro bolo úplne plné, videli sme i ďalších youtuberov, s ktorými sme sa pozdravili a prehodili pár slov. Keď sme vystúpili, zamierili sme do hotela. Zastavili sme sa na recepcií a čakali, kým nás rozdelia do izieb. Nakoniec som zistila, že budem mať izbu len sama pre seba. Recepčná mi podala kľúče a odišla som na izbu, odložiť si veci. Keď som prišla naspäť k recepcií, videla som, že Vadim ešte stále nemá kľúče. Šla som si sadnúť do haly, kde už sedel i Kovy, Makyna, Fallenka a ďalší, ktorí s nami bývali v hotely. O chvíľu prišiel Vadim a sadol si vedľa mňa. Ukázal mi kľúče od izby. Keď som zbadala na kľúčoch vyryté číslo izby, zasmiala som sa.

"To si nejak vybavil alebo je to náhoda?"

"To je náhoda, fakt, ani jsem se nemusel snažit a dali nám izby vedle sebe."

"No tak aspoň že nie sme spolu na izbe."

"Ja bych řekl, že je to škoda."

"Ok, mali by sme sa ísť pozrieť do aréalu, kde bude Utubering, aby sme si pozreli svoje zóny."

"Jo jo, už jdu, nech mně si chvíli oddechnou, mám pocit, jako bych šel  celou věčnost." Zasmiala som sa a vstala som.

"Mal by si si radšej ísť odložiť veci na izbu, lebo odídem bez teba."

"A nepujdeš semnou, ty už víš, kde to je."

Prevrátila som oči a povedala: "No dobre, poď, ale za ruku ťa držať nebudem, malinký."

"No nevím kdo je tady malinký." Buchla som ho do ramena a zamierili sme k výťahom. Výťah sa zastavil na našom poschodí a zamierili sme k jeho izbe.

"Tu mám izbu ja a hneď tu zasa ty." Ukázala som na dvere a čakala, kým si odomkne.

"Ty první", povedal a odstúpil od dverí.

"Nie, ja počkám na chodbe, len si odhoď veci a poďme."

"Né, máme čas, kam tak spjecháš. Poď, nech tady nestojíme jak dementi."

"No fajn, keď inak nedáš." Vošla som dnu a sadla som si na posteľ. Položil si tašku na zem, odopol ju a vytiahol čisté tričko. Videla som, že sa chce prezliecť a myslela som, že pôjde aspoň do kúpelne, no on nie, začal sa prezliekať rovno predo mnou. Ach to my robí naschvál? Pomyslela som si a snažila sa naňho nedívať.

"Múžeš se dívat, mne to nevadí." usmial sa

"Ale mne hej a poďme už"

"No dobrá, beru kameru a múžem jít." Vstala som a konečne sme vypadli z izby.


Vadak alebo HoggyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant