Nepríjemné správy

136 8 0
                                    

Celý ďalší deň som preležala v posteli. Bolo my zle a taktiež som sa hanbila. Bohužiaľ, všetko som si pamätala, aj tie posledné slová, ktoré som povedala Petrovi. Asi na tom niečo bolo pravdy, ale triezva by som si to nikdy nepriznala. Predsa len mi bol Petr vekovo i myšlienkovo bližší, no keď sa pred tými pár mesiacmi predo mnou objavil Vadim, nerozmýšľala som. Myslela som si, že chcem byť s ním. Kým som nevidela Petra, bola som pripravená Vadimovi jeho prehrešok odpustiť, no teraz by som to mohla využiť k rozchodu, celú vinu hodiť na neho, pár mesiacov počkať a potom sa dať dokopy s Petrom. No vedela som, že až taká sviňa nie som, nevedela by som Vadimovi klamať a stále mi nebol ľahostajný. Večer som vyšla z izby, nakoľko som umierala od hladu. Mirka stále nebola doma, našla som si sms, že prespala u toho chalana, s ktorým sa včera zoznámila. Najedla som sa, dala si sprchu a zamierila opäť do izby. Zajtra ma čakala preventívna prehliadka u gynekológa, tak som sa potrebovala normálne vyspať, aby som už o 7 mohla vstať.

Samozrejme sa mi vstávalo ťažko, bolelo ma celé telo z toho, že som včera len ležala. Ako tak som sa vyhrabala z postele a zamierila do kúpeľne. Po rannej hygiene som šla do kuchyne. Mirka už popíjala kávu a ťukala do mobilu. Uškrnula som sa na ňu a podpichla ju: „Nevedela som, že obľubuješ vzťahy na jednu noc."

„A kto povedal, že to bolo len na jednu noc?" odvrkla mi a ani sa na mňa nepozrela. Vedela som, že niečo nie je v poriadku.

„Stalo sa niečo?"

„Nič, len si mi zasa klamala." Zarazene som na ňu hľadela.

„Ja? A kedy?"

„Opäť o tom istom, Vadimovi a Petrovi. Prečo si už konečne nepriznáš, že chceš Petra? Načo trápiš Vadima?"

Nahnevaná som zdrapla kabelku a bez slova som odišla z bytu. Prečo sa stále musí do všetkého rýpať? Ordinácia lekára bola len kúsok, tak som šla peši, aby som si vyvetrala hlavu. Samozrejme v čakárni bolo už množstvo pacientiek, no našťastie som bola objednaná. Čakala som len chvíľu, keď ma zavolali dnu. Prehliadka prebiehala tak, ako vždy. Konečne po pár minútach bolo po prehliadke. Obliekla som sa a čakala, čo povie lekár.

„Tak slečno, gratuluju, mohli jste hned na začátku říct, že jste těhotná." Vyvalila som naňho oči.

„Č – čo? Ako to myslíte?" habkala som. Bola som v šoku, veď sme po každý raz s Vadimom mali kondóm.

„Jste na konci prvního trimestru, teda přibližně ve 12 týdnu, ale vypadá to, že jste o tom nevěděli." Lekár sa ma pýtal ešte pár otázok, no poriadne som ho nepočúvala. Vystavil mi tehotenskú knižku, objednal na ďalší termín a poslal domov. Vedela som presne, kedy sa to stalo – v tú noc pred Utuberingom.

Ospravedlňujem sa za dlhú neaktivitu, teraz som mala toho fakt veľa, no pokúsim sa to dobehnúť a v čo najbližšom čase ukončiť príbeh :)

Vadak alebo HoggyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora