Happy End

162 11 3
                                    


Nemala som v pláne a ani som nechcela sa trápiť. Už viac nie. Hneď na druhý deň ráno som napísala Petrovi, či nenatočíme nejaké video. Na odpoveď som veľmi dlho nečakala, samozrejme súhlasil. Poslala som mu svoju adresu a ani nie o hodinu bol u mňa. No nanešťastie bola práve doma Mirka. Hneď, ako vošiel Petr do bytu, pustila sa do mňa.

„Ešte len včera si sa rozišla s Vadimom a už si si našla náhradu?" O tehotenstve som jej našťastie nič nepovedala, lebo som vedela, že i to by otočila proti mne a okamžite na Petra vybalila. Nechápala som, čo sa snami stalo, no od návštevy baru sa ku mne začala správať inak, povýšenecky a všetko jej vadilo. Akoby jej vadila už len moja prítomnosť.

„Môžeš držať hubu?" Nedala som sa. „Začni sa starať konečne o seba. Netuším, čo sa ti stalo, no začni sa ku mne správať normálne, lebo si nájdem iný byt a môžeš si tu zostať sama."

„To by si možno mala," odpovedala mi. Pozrela som sa na ňu, či to myslí vážne, no ani pohľadom neuhla.

„Fajn," povedala som, narýchlo si zbalila aspoň základné veci a odišla som. S Petrom sme sa rozhodli, že video natočíme uňho.

„Takže mezi tebou a Vadimem je konec?" spýtal sa hneď, ako naštartoval motor auta.

„Hej, definitívny," povedala som a usmiala sa naňho. Úsmev mi opätoval. Premýšľala som, či mu povedať o dieťati, no nechcela som nám to kaziť hneď na začiatku. Nechala som to radšej tak. Bavili sme sa o tom, aké video natočiť. Samozrejme medzi návrhmi bolo aj nikdy som, čo som hneď zavrhla a vyhovorila sa na to, že ešte stále mi je zle po tom, ako som to naposledy prehnala s alkoholom. Napokon sme sa zhodli, že natočíme 7 Seconds Challenge, čo mohla s ním byť celkom sranda.

Konečne sme zastali pred jeho bytom. Tašku plnú vecí mi okamžite zobral z ruky s tým, že ju zoberie on. Pavel nebol doma, tak sme hneď šli točiť. Keď sme skončili, objednali sme si jedlo a len tak sme kecali. Pomyslela som si, že teraz je ten správny čas mu povedať, že čakám dieťa.

„Ani si sa ma nespýtal, prečo sme sa s Vadimom rozišli", podotkla som.

„A chci to vědět?"

„Prečo nie?"

„Abych nemněl výčitky svědomí...víš, že Vadim je můj kámoš." Tak po tomto už asi nebude, pomyslela som si.

„Viem, ale nemalo to nič spoločné s tebou."

„Fajn," prikývol, „tak mi to řekni."

„Neviem ako...je to pre mňa ťažké a trochu sa i hanbím a..."

„No tak", povedal a chytil ma za ruku „víš, že mi můžeš říct všechno." Pousmiala som sa a prikývla.

„Ja a Vadim...fu, proste to poviem a budem veriť, že sa nenahneváš, hlavne chcem aby si vedel, že ťa neťahám za nos, chcela som sa s Vadimom rozísť ešte pred tým ako som sa to dozvedela a..." Pozrela som sa mu do očí. Pohľadom ma nabádal, aby som pokračovala.

„Čakám s Vadimom dieťa." Povedala som rýchlo. Pustil mi ruku a trochu sa odo mňa odtiahol. Nie aj on, prosím, pomyslela som si a v napätí čakala, čo povie. Pár sekúnd, čo mne pripadalo ako minút, bol ticho. Potom povedal: „A to se i tak s tebou rozešel?" vydýchla som si, ani som si neuvedomila, že som dovtedy zadržiavala dych.

„Práve kvôli tomu sa so mnou rozišiel."

„To je hajzl", vstal a začal sa prechádzať po miestnosti. „Jak ti to mohl udělat?"

„Povedal, že nie je jeho,čo je samozrejme blbosť a keď som mu povedala, v ktorom som týždni,pochopil, že sa to stalo cez Utubering, no v podstate som sa s ním rozišla ja, nemalo pre mňa zmysel byť s niekým, kto mi neverí." Petr pristúpil ku mne, prinútil ma zodvihnúť sa zo stoličky a silno ma objal. Bol to pre mňa tak dojímavý čin, že som sa rozplakala. Keď som sa vyplakala, povedal ešte niečo krajšie: „Spolu se o dítě postaráme, jo?" prikývla som a pobozkala ho. Vtedy som pochopila, že on bol celú tú dobu ten pravý. KONIEC


Máme tu koniec roka a tým i koniec fanfikcie. Ďakujem tým, ktorí to prečítali až do poslednej kapitoly, za hlasy i komentáre. Čoskoro sa môžte tešiť na novú fanfikciu:-)

Práve vyšla odo mňa nová fanfikcia Vaďák superhrdina, takže kto bude mať chuť, môže si ju prečítať. Sú tam zatiaľ 3 kapitoly, no postupne budem pridávať ďalšie.

Vadak alebo HoggyWhere stories live. Discover now