Vadim "hysterka"

383 17 2
                                    


Na druhý deň

Nakoľko sme mali medzi prednáškami hodinové voľno, vybrala som sa s mojou spolužiačkou Paťou na kávu, kde som jej hovorila o Utuberingu.

„Kedy je vlastne ten Utubering?" spýtala sa ma Paťa.

„No za mesiac, musím si vymyslieť, čo ma najviac vystihuje a podľa toho bude vyzerať moja sekcia, kde sa budem najviac zdržiavať. Tento rok by to nemalo byť o podpisoch a fotkách takže som rada, lebo bude trápne keď sa budú chcieť s každým youtuberom decká fotiť a mňa si ani nevšimnú."

„Ale čo by si ťa nevšimli, veď takmer všade kam ideme ťa niekto zastavuje, sa čudujem, že ti to nejde na nervy."

„Tak robím to i pre nich, nie len pre seba, keby ma nesledovali tak nie som ani na Utuberingu, nespoznám skvelých ľudí a tak, veď vieš, všetko zlé je na niečo dobré."

„Ach ty filozof, zasmiala sa Paťa a šťuchla do mňa, takže konečne uvidíš Vadimka, hmm."

„No tak už sme sa dohadovali, že sa tam stretneme, mala by som tam ísť o deň skôr, aby som si prezrela areál, takže budeme mať na seba i čas."

„Na seba?"

„Vieš ako to myslím, pre boha, prečo si nemôžem s niekým dopisovať i bez vedľajších úmyslov, je to len kamarát."

„Sexi kamarát," podpichla ma Paťa.

„17 ročný kamarát", odpovedala som jej a vytiahla som svoj mobil, čo značilo, že diskusia skončila.

Po pár minútach som sa opäť Pati prihovorila: „Myslíš, že bude trápne, keby som si vymyslela tanečnú sekciu? Vieš, graffiti písmom moje meno, hral by tam nejaký hip-hop a mala by som nie príliš veľký, taký stredný by mi stačil tanečný parket, ak by sa to tak dalo nazvať."

Pate zažiarili oči. „To by bolo ale že aké super."

„Myslíš"?

„No jasné, už aj to napíš niekomu, kto to organizuje."

„Okej, napíšem im mail a uvidím. Mali by sme už ísť, o chvíľu nám začína ďalšia prednáška."

Zaplatili sme teda a šli. Zvyšok dňa prebehol v pohode, prišla som domov až večer a bola som taká unavená, že som si neskontrolovala ani sociálne siete ani mail a šla spať.

Ďalšie ráno som sa zobudila na pípanie telefónu. Bolo len sedem hodín a nakoľko mi prednáška začínala až o pol 12, naštvaná som otvorila správu. Mala som asi 10 sms od Vadima.

V: Ahoj, jak bylo ve škole?

V: Halo, pls aspoň odepiš.

V: Mám se bát?

V: Když nevodepíšeš nepujdeš na Utubering.

V: V pohode, jedu im volat.

V: Už je to vybavene, nikam nejedeš.

V: Teď se už ale vážne bojim, odepiš nebo volám polícií.

V: Dobrá tak snad už spíš ale hned jak si přečteš tyhle správy odepiš mi, jo?

V: Dobré ráno, už mi odepišeš nebo se fakt něco stalo?

Ja: Jžš Vadime, už som spala, prepáč, bola som dlllho v škole a prišla som hrozne unavená, prečo, stalo sa niečo?

V: Ne, jen si píšeme každý večer, tak sem se lekl. Takže si v pohodě?

Ja: Jasné, že som, neboj, len som bola fakt unavená, nemusíš hneď hysterčiť.

V:Ja? Ja nehysterčím, ja nikdy. :D

Ja: Ne, ty nikdy a čo to bolo s tým Utuberingom? Veď by si plakal, keby že tam nejdem. :D

V: To neříkej nahlas, ja nikdy nebrečím, ale kdyby si nešla, možná bych fakt brečel, ale od radosti.

Ja: Tak fajn, idem písať mail, že nikam nejdem, ja ťa vidieť nemusím, nikdy...

V: Ne, neurážej se hned, ja tě fakt chci videt, jen sem si delal legraci...no táák

Chvíľu som mu neodpisovala a čakala som, kým poprosí ešte raz. O 2 minúty mi pípla ďalšia správa a ako som predpokladala bolo tam:

V: Prosíííím :(

Ja: No dobre, už ťa nebudem trápiť, ja som si tiež robila len srandu, dúfam že si nezačal plakať. :D

V: Jenom skoro, ale nikomu to neříkej...

Ja: Néé čo si, už je to len na fb :D

V: Si zlááá :D

Ja: Ne, ne, to ty a dúfam, že už si v škole, už je 7:35

V: A do prdele, musím letet, tak zatím čau, kočičko :-*

Ja: Neee, ty si mi neposlal pusinku, dúfam, že si sa len pomýlil...A nehovor mi kočičko, tak oslovuj svoju mačku preboha a nie baby. :D

V: Pusinka byla pro tebe, abych ti zlepšil náladu a mně se oslovení kočičko líbi. :P

Ja: Tak fajn kocúrik, ale náladu si mi zhoršil ty, tým že si ma zobudil.

V: A také ti ji zlepšil, teď ale fakt musím letět, ahoj zatím a nezapomeň mi večer vodepsat.

Ja: Keď nezabudnem...ale nie, už určite odpíšem, neboj, ahoj.

Vadak alebo HoggyWhere stories live. Discover now