tEH NOB GOBLIN

48 2 4
                                    

(THE TOOTH FAIRY'S FUCKING LOST IT! Watch the video. Or I'll smother you in your sleep. Love you too xoxo.)

so den tomoz came an mr maker teh v kinky cbeebies person said "satan, i has a v fab idea dat will help us defeat nigel farage an hes league o doom innit" and shrek/satan were liek "ye wat mate" and mr maker were liek "i has enlisted le help of mah v special y kinki fwiend, le nob goblin." and den shrek started laughing demonically and he were like "aHH YAAAS.. le nob goblin!!!!1!1!! perfecto, have a sticker mr maker you kinky bae" and den shrek put a sticka on mr maker and mr maker blushed and he were liek "ty b" and sherk saiyduy "das ok mah wee ray o sunshine"

den tEH NOB GOBLIN came and she said "nONE O YE MESS WE ME OR I'LL CUT OFF YER WEE PIXIE-DICKS YE GOT THAT YE LITTLE GITS". den shrek said "hih mah matey tell us yer story me old crumpet trumpet" and den le nob goblin cleared her throat and she were liek "oNCE UPON A TIME I WERE LE TOOTH FAIRY RIGHT BUT DEN DWAYNE JOHNSON STOLE MAH IMAGE AND DEN I TURNED BAD ADN I SAYDIED 'I'M  FED UP O TEETH. FROM NOW ON, I SHALL BE KNOWN AS THE' NOB GOBLIN' '" dDen everyone was silencio for 4.58 hours den Wallace n gromit n shaun n friggn mr maker and all of zem n shrek started clappin and dey said "JOLLY GOOD SHOW JEREMY JOLLY GOOD SHOW"

den le nob goblin saydyd "it is time mah small ice lollies (das est un popsickle, for all yous Americans out there) " and den everyone started laughing demonically like mUHAHAHAHAHA but mr maker were liek "mmmMMMmMmMmM KINKYYYYYYYYYYYYYY"

FIN.

WALLACE AND GROMIT SMUTWhere stories live. Discover now