-Buncărul-

2.6K 147 38
                                    

Sophia mă trezește lovind-mă peste față cu palma.

S. - Patrick, hai trezește-te.
P. - Am ajuns?.
S. - Suntem aproape.

Mă ridic în genunchi si ma uit in jur, Jack nu mai era în tanc.

P. - Unde-i Jack?.
S. - A plecat acum 5 minute, a spus să stăm aici.
P. - Ok.

Mă ridic în picioare și ies din tanc, afară era destul de întunecat. Eram înconjurați de câmp, se mai zăreau câte un hambar. Îl văd pe Jack ca vine trăgând după el un fel de prelată camuflată. Mă cobor de pe tanc si merg spre el.

P. - Ce faci cu prelata aia?.
J. - Acopăr tancul.
P. - Ok, am ajuns la tine acasă?.
J. - Nu încă.
P. - Și ce facem aici?.
J. - Păi las tancul aici, să nu atragem atenție asupra noastră.
P. - Ok.

Apuc de prelată și îl ajut pe Jack să o pună pe tanc, Sophia ne vede că venim și se dă jos din tanc.

S. - Ce faceți cu aia?.
J. - O punem pe tanc.
S. - Ok.
P. - Du-te repede și adună lucrurile din tanc, plecăm la drum.
S. - Ok.

Sophia se urcă pe tanc și intra în el, îmi aruncă mie ghiozdanul și arma.
Iese din el și închide trapa, se coboară și ne ajută să-l acoperim.
După ce-l acoperim plecăm la drum, ora 18:30. Afară începe să se întunece, Jack își grăbește pasul.

J. - Trebuie să ne grăbim, se întunecă
S. - Mai avem mult?.
J. - Uite acolo, în hambarul acele.
P. - Hai repede, se face beznă.

Ne apropiem de un hambar uriaș, Jack scoate din buzunar o cheie și desface lacătul de la ușă. Deschide ușa și ne face semn să intrăm, intru primul și mă întorc spre Jack urmărind-ul ce face. Acesta închide ușa și se asigură să fie bine închisă. După ce închide ușa se îndreaptă spre o saltea căzută, o ridică și deschide un fel de ușa din metal.

J. - După mine, ultimul să închidă ușa.

Sophia se duce după Jack, pornesc și eu pe scările care duceau în pământ. Pun piciorul pe trepte si cobor, trag ușa după mine și cobor în continuarea. La baza scărilor mă aștepta Jack cu Sophia, ajung langa ei și mă uit la becul care lumina un hol lung.

P. - Ai generator?.
J. - Da, haideți după mine.
S. - E mare buncărul?.
J. - O bucătărie, trei camere, baie, un mic depozit unde țin armele și mâncarea.
S. - Destul de mare.

Ajungem în fața unei uși mare din fier, Jack bate în ea și așteptăm. Ușa se deschide și în fața noastră apare o femeie subțirică cu păr blond d și ochii căprui, Jack nu mai stă pe gânduri și o ia în brațe. Eu și Sophia ne uităm la ei, femeia se întoarce spre noi și începe să ne vorbească.

Anonim - Bună, eu sunt Emma.
S. - Bună eu sunt Sophia.
P. - Eu Patrick.
E. - Arătați foarte rău, vă este cumva foame?.
S. - De mor.
E. - Foarte bine, până vă gătesc voi o să faceți o baie și o sa scăpați de hainele astea urate și rupte.

Emma ne conduce spre baie și ne explică cum trebuie sa procedăm. Sophia face prima baie, eu stăteam afară și așteptam după ea. O văd pe Emma venind cu niște haine în brațe, bate la ușa băii și intră. După vreo 5 minute iese și-mi da si mie niște haine de a lui Jack. Mă ridic de pe scaunul pe care stăteam și mă duc spre Jack care stătea în fața unei uși.

P. - Ce faci Jack?.
J. - Bine, hai să-ți arăt ceva mișto.
P. - Ce?.

Jack deschide ușa din metal, pășește înăuntru și aprinde lumina. Intru după el și mă uit în jur, camera era plină cu tot felul de arme, de la pistol până la arme de calibru mare.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum