-Coordonatele-

1.5K 88 100
                                    

      Încep să mă dezmeticesc și să privesc în toate direcțiile, oamenii care erau acolo începeau să descarce cutii din tanc și să meargă cu ele într-un tunel ce duce într-un gem de munte.

P. - Earl, unde este Sophia?.
E. - Nu știu, cred că jos în tunel.
P. - E tunel?.
E. - E un fel de mină uriașă sub un munte.
P. - Vrei să o văd pe Sophia.
E. - Hai sa mergem, hai urmează-mă.

Ma cobor din tanc și îl urmez pe Earl până ce intrăm în n tunel, la un moment dat se aude o voce puternică de bărbat care îl striga pe Earl.

Anonim. - Earl.
E. - Buan seara domnule Snow.
S. - Salut, unde-i Jack?.
E. - Îmi pare rău să vă spun dar Jack e mort.
S. - Sper că nu a murit degeaba.
P. - Nu a murit degeaba, m-a salvat pe mine.
S. - Tu ești Patrick?.
P. - Da domnule.
S. - Am auzit multe despre tine, cum ești un adevărat luptător.
E. - Să știți domnule, el ne-a salvat de morți vi, le-a dat foc.
S. - Ești piroman Patrick?.
P. - Nu, dar a fost singura soluție.
S. - Ce zici, vrei să stai aici?.
P. - Domnule Snow, vreu să vorbeasc cu Sophia.
S. - Fata cu părul șaten?.
P. - Da.
S. - E în casa 7, Earl cindul pe Patrick până acolo, te rog.
E. - Da domnule.
S. - Că să nu uit, Patrick, mâine dimineața să vi la mine în casa numărul 1.
P- Bine.
S. - Noapte bună.
P. - Mulțumesc la fel.

Earl pleacă și-mi face semn să-l urmez până la un lift ruginit si gata, gata să se rupă cabluril care îl susține. Earl intră primul fără nici o problemă, eu rămân afară puțin speriat.

E. - Ce?.
P. - Este funcționabil liftul ăsta?.
E. - Da, de ce întrebi?.
P. - Eu cred că faci mișto de mine.
E. - Arată el așa, dar e bun, chiar foarte bun.
P. - Poate mor aici.
E. - Hai mă Patrick.
P. - Glumeam doar.

Intru în lift și închid ușa din grati după mine, Earl apasă pe un buton și liftul coboară scârțâind din toate șuruburile. În timp ce cobora tot mai adânc, printre gratiile acestuia se vedeau câteva case, unele construite din cărămidă, altele din lemn.

E. - Nu-i așa mare locul ăsta, ști ce-i io interesant.
P. - Ce?.
E. - Nu e frig, poți să mergi pe aleile dintre case în bluză, fără geacă și caciulă si altele.
P. - E bine, poate că suntem protejați de acest munte.
E. - E că un bârlog uriaș.
P. - De unde este curent?.
E. - În spatele muntelui sunt 3 eoliene, vântul le învârte elicele provocând curent.
P. - Bănuiesc că mai sunt si pene de curent.
E. - Sunt. Ce?, ție frică de întuneric?.
P. - Nu.
E. - Doar glumeam cu tine.

În cele din urmă liftul ajunge jos, Earl deschide ușa din grati și-mi face semn să merg sper casa numărul 7.

E. - Te duci tot înainte până ce vei vedea o casă în cărămidă cu numărul 7 pe ea, acolo e Sophia.
P. - Mulțumesc, noapte bună Earl.
E. - Noapte bună.

Dau mâna cu Earl si încep să merg spre casă numărul 7, când ajung aproape de ea observ că lumina era stinsă în casă. Ajung lângă ușă și trag aer în piept, apasă pe mânerul ușii și intru. Intru în casa io întunecată si încep să dau cu mana pe perete căutând întrerupătorul, după cel găsesc apsa pe el și deschid lumina, casa nu era cine știe ce, era o bucătărie, o baie, o cameră mai mare în care se afla un dulap și un pat mai mare ce acoperea vreo 50% din cameră. Încep să mă uit peste tot după Sophia dar nu era pe nicăieri, de afară se aude vocea Sophiei care salută pe cineva. Ma pun repede lângă perete in parte unde se deschide usa au aștept ca Sophia să intre înăuntru în casă, acesta deschide ușa și se oprește brusc uitandu-se la bec. Nu spune nimic și merge spre pat, încep să mă furișeaz încet în spatele ei si sa o i-au în brațe. Acesta se întoarce și rămâne blocată, o pup ușor pe frunte si încep să i starng în brațe lăcrimând.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum