Mergând și iar mergând ies din zona de câmp și intru cu mașina într-o pădure, în stânga și în dreapta era plin de copaci înalți care păreau sa cadă peste drum. Afară vremea a început brusc să se răcească, ploua cu stropi mari de apă iar vântul apleca copacii aproape să-i rupă. Jack dormea buștean, îmi ridic mână și privesc ceasul, ora 11:20. Ploaia devenea tot mai aspră, mâinile începeau să mi se răcească de la frig. Trag mașina pe dreapta drumului sino opresc, mă întind în spate și-mi i-au ghiozdanul. Îmi scot un sandwich și sticla de ceai pe care mi le-a pus Emma, mâncând mă uitam pe geam la pădurea din stânga mea. Ploaia începe să se mai potolească dar tot frig era, oră 11:50. Dupa ce mănânc pornesc mașină și plec mai departe, drumul urca tot mai sus în pădure. După ce intru din ce în ce mai adânc în pădure începe să se umple cu restaurante si hoteluri. Încep să-mi fac griji ca n-am mers bine și-l trezesc pe Jack.
P. - Jack, trezește-te. Cred că am mers greșit.
J. - Unde suntem?.
P. - Păi, într-o pădure.
J. - Ce plouă.
P. - Lasă ploaia și spune-mi dacă am mers bine.
J. - Da, e bine. Mai avem de mers aproximativ 30-40 de minute. Cât e ceasul?.
P. - E ora 12:10.
J. - Ok.
P. - Să vezi ce tare a plouat mai devreme.
J. - Mie foame.
P. - Ai în ghiozdan mâncare.
J. Tu ai mâncat?.
P. - Da.
J. - OkJack se ridică și își i-a ghiozdanul, își scoate niste biscuiți și un termos. Deschide termosul și mă întreabă dacă vreau cafea și biscuiți, îi fac semn din cap că da și îmi pune în capacul termosului niște cafea. Încetinesc mașina și încep să beau, pun capacul într-un suport și îmi iau doi biscuiți. După ce-i mănânc încep să accelerez mașina continuând drumul.
P. - Jack, mai exact unde-i benzinăria aia?.
J. - Aproape, e un turn uriaș lângă ea.
P. - Ok.Afară ploaia se oprise, Jack se uita puțin agitat pe geamul mașinii.
P. - S-a întâmplat ceva?, pari agitat.
J. - Nu, cred că aici pe undeva vom campa când ne vom întoarce.
P. - Păi, mai devreme când dormeai am trecut pe lângă un hotel care arăta destul de bine.
J. - Să ști că e cam periculos.
P. - De ce?
J. - Locul ăsta în care ne aflăm acum e un loc turistic, deci e plin cu morți vi prin case și probabil și în acel hotel.
P. - Ai dreptate.Mai mergem puțin și în zare se vede un mic turn cu un cerc, începeam să mă apropii de acel turn cât mai mult. Ajungând într-un sfârșit langa el se vedea cu adevărat cât de înalt era, lângă era benzinăria de care-mi poveste Jack. Parchez mașină mai aproape și o opresc, Jack coboară și merge înainte. Cobor și eu, închid ușa la mașină și mă uit împrejur. Jack mă strigă din înăuntrul benzinăriei, mă duc rapid și-mi face semn să-l urmez. Coborâm în subsolul benzinărie unde era întuneric, Jack aprinde lanternă care o avea la el și continuă să meargă pe lângă niște cazane uriașe. Îl urmez până la o ușă din metal cu un lacăt pe ea, Jack își scoate o cheie pe care o purta la gat pe post de medalion și desface lacătul. Deschide ușa și intră într-o cameră, îl urmez uitându-mă în stânga și în dreapta. În cameră era pin cu țevi care duceau la pompele benzinăriei, in dreapta camerei erau 3 butelie de culoare roșie.
J. - Ăstea sunt buteliile.
P. - Le luăm pe toate?.
J. - DaMă apuc de treaba cu Jack și în mai puțin de o jumătate de oră cărăm buteliile în mașină și îi facem și plinul cu motorină. Ieșim afară și încep să mă uit după acel supermarket. Jack se urcă în mașina iar eu mă plimb prin jurul benzinăriei, Jack mă strigă și mă întreba unde ma duceam.
J. - Patrick unde mergi?.
P. - Unde este acel supermarket?.
J. - Patrick, lasă-l ca nu poți intra. E plin cu morți vi.
P. - Ok.
CITEȘTI
∆ Apocalipsa ∆
Science Fiction- Anul 2021- Anul un care un grup de oameni de știință găsesc în leac pentru orice boală nemiloasă. Acest leac odată pus în practică s-a dovedit a fi un virus fatal ce-i ucidea pe oameni apoi aceștia se trezeau sub un alt aspect, aceștia deveneau vi...