-Stelele-

1.8K 95 44
                                    

       După ce ajungem în laborator mergem în camera la noi și ne schimbăm de haine, mergem înapoi în laborator și coborâm în sala de forță. Sophia își i-a arcul și începe să tragă în cutii, eu intru în cameră plină cu arme și încep să mă uit la fiecare arma în parte. I-au prima oară rândul de pistoale și încep să mă uit la ele, printre ultimele observ un pistol de culoare gri cu un amortizor. Las celălalt pistoale și îl i-au pe acela gri, îl i-au în mână și merg cu el pe masa de lângă dulap și îl încarc pentru a putea trage cu el. Deschid cutia din metal de lângă masa încep să caut cutia cu gloanțele ce-i aparțin armei, scot toate cutiile și desfac una. Încât arma și ies afară pentru a trage, Sophia era în partea cealaltă a săli făcea exerciți la o bandă de alergat. Merg în fața cutiilor și încep să trag în ele, Sophia vine lângă mine și începe să se uite.

S. - Ce faci?.
P. - Cred că mi-am găsit arma perfectă, are și amortizor.
S. - Și eu vreu un pistol.
P. - Ai deja, ăla pe care ți l-am dat deja.
S. - Ok.
P. - E perfect pentru tine ăla, nu are recul ai mai e și ușor.
S. - O să am grijă de el.
P. - Oricum trebuie să-ți mai dau un cuțit, gloanțele pentru arma ta și ce vrei tu să-ți mai ei.
S. - Am observat că are multe buzunare costumul.
P. - Da, are pentru pistol, cuțit, lanternă, grenade, încă un pistol piti să-l mai pui la spate, și multe alte chestii utile.
S. - Și le luăm toate?.
P. - Nu, sunt prea grele.
S. - Ai dreptate, trebuie să si fugim câteodată.
P. - Uite, de exemplu tu poți să iei un pistol, lanternă, cuțitul și arcul cu săgețile.
S. - E bine atunci, săgețile le voi băga în ghiozdan lângă ce vom mai lua, mâncare și haine.
P. - Haine, nu cred că vom avea nevoie. Avem costumele, nu intră frigul în ele sunt speciale.
S. - Atunci vom lua mâncare în ghiozdan.
P. - Da, mâncare și muniție pentru arma ta. Eu voi lua mai multă muniție, voi lua mai multe arme. Renunț la arma de vânătoare și voi lua o mitraliere, va trebui să i-au multe încărcătoare.
S. - Când vom pleca?.
P. - Habar n-am.
S. - Ce Ici dacă am mai sta vreo lună
P. - De ce?.
S. - M-am săturat de locul ăsta, vreu să ies și să căutăm în continuare.
P. - Da, ne vom duce unde ne-a spus acel bărbat în videoclip.
S. - Tatăl tău?.
P. - Da.
S. - Bine, câte este ceasul?.
P. - 20:52.
S. - Mi-ar trebui și mie un ceas.
P. - E unul în cameră la Maggie.
S. - Pot să-l i-au?.
P. - Da, hai să mergem să-l luăm și apoi mergem la culcare.

Las pistolul pe masă și apoi ies din să-l, urcăm în laborator și mergem către camera lui Maggie. După ce ajungem în fața uși intrăm și îi fac semn cu degetul spre ceasul de la perete, acesta se uită confuză și începe să râdă de mine.

P. - Ce nu-ți place ceasul ăla?.
S. - Hai mă Patrick, termină cu prostiile.
P. - Glumeam, uite-l acolo pe noptiera aia.

Sophai se duce la noptiera si i-a ceasul, îl pune la mână și se uită la el.

P. - Îți place?.
S. - Da, dar de ce e din cauciuc?.
P. - E husa ceasului.
S. - Aha, cât este ceasul trebuie șal setez și oe ăsta.
P. - E 21:05.
S. - Mulțumesc.
P. - Hai să megem la culcare, mâine dimineața la treabă.
S. - Hai.

Ieșim din camera lui Maggie și megem în a noastră, când ajungem acolo ne schimbăm de haine si ne băgăm în pat, pat din palme pentru a stinge lumina si Sophia începe să vorbească cu mine.

S. - Patrick.
P. - Da?.
S. - Vrei sa ieși mâine afară să întorci camerele?.
P. - Da.
S. - Nu vreu să ieși, îmi este frică de ce an auzit astăzi.
P. - Nu-ți fă griji, a fost decât un animal.
S. - Bine.
P. - Noapte bună.
S. - Noapte bună.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum