După ce închid ușa în urma mea, stau pe loc pentru a trage aer în piept din cauza oboselii. Îmi scot lanterna și o aprind, merg mai departe prin secția de poliție care părea să fie în regulă, nici urmă de mort viu. Deschid ușa unei camere și intru, camera părea să semene cu un birou din cauza hârtiilor care erau aruncate pese tot. Merg la geam ai încep să privesc afară, vremea era ca înainte, ningea și bătea vântul asemenea unei furtuni. Încep să-mi fac griji în privința Sophiei, îmi arunc ghiozdanul pe scaunul de la birou și încep să caut prin dulap, sertarele biroului. Nu găseam nimic bun, doar foi albe ale poliției. Afară începea să se întunece imediat, îmi trag un scaun lângă geam și cu un binoclu cel aveam in ghiozdan încep să privesc în jur chiar dacă nu prea puteam din cauza ninsorii. În mai puțin de o oră afară se întunecase, încep să-mi fac din nou griji pentru Sophia, inima îmi bătea mai tare ca de obicei. Încep să inspir aer în piept și să mă calmez, mă ridic de pe scaun și îmi i-au ghiozdanul pentru a căuta ceva se mâncare. După cel deschid și caut prin el îmi scot un sandwich și o stical de jumătatea de litru de apă, i-au o gura de apa apoi încep să mănânc din sandwich care era cu piept de pui. După ce mănânc mă ridic de pe scaun, îmi iau macheta cu mine și ies din biroul în care eram. Încep să mă plimb prin secție cât timp mai era lumină afară, după ce fac câteva ture prin secția goală ma întorc în birou unde aveam lucrurile și mă așez din nou pe scaun uitându-mă pe geam la furtuna de zăpadă. Încep să oftez și să mă enervez în același timp, afară se întunecase de tot. Îmi ridic mana și mă uit spre ceasul care indică ora 18:20, mă ridic de e acum și încep să mă plimb prin birou nervos. Încep sa trântesc și să fac dezordine și mai mare, la un moment dat aud un zgomot de afară. Merg rapid la geam și cu ajutorul luminii zăpezii văd doi morți vi ce se băteau între ei, încep să mă uit mai atent și observ că seamănă cu cel care mala atacase pe mine. În timp ce se băteau făceau o gălăgie infernală, tot locul se umpluse cu morți vi ce se apropiau de ei. În cele din urmă unul dintre ei pierde, celălalt fuge in patru labe asemenea unui câine. Morți vi au început să-l devoreze pe cel căzut la pământ, un sunet ciudat de bubuituri se aude din secția de poliție. Îmi scot pistolul din tracă și merg încet sper ușa, o deschid încet și ies afară pe holul întunecat, închid ușa încet ai merg pe hol sper locul de unde se aude sunetul de bubuitură. Ajung într-o cameră mai mare plină cu birouri și mai multe calculatoare, îmi întorc capul și privesc cum un geam se lovea de perete din cauza vântului. Merg lângă el și privesc afară, zona era plină cu morți vi se se plimbau aiurea, nu aveau nicio direcție. Vremea se mai potolise, dar mai bătea vântul în stânga și în drepta. Închid geamul și pornesc înapoi sper cameră, când să dau colțul sper hol unul din calculatoare cade. Mă întorc încet fără sa fac gălăgie ai îl văd pe mortul viu ce câștigase lupta, inima începe să-mi bată tare de tot. Acesta se mișcă încet lovindu-se de toate de parcă ar fi orb, mă dau încet în spate și provoc un scârțâit de podea. Mortul viu se ridic în două picioare și vine sper mine, ridic pistolul și aștept să se apropie mai mult. Acesta se oprește la vreo 3 metri de mine si începe să se învârte pe lângă mine, în timp ce se olimbau pe lângă mine întorc pistolul sper capul lui pun degetul pe trăgaci și-l împușc direct în urechea stângă. Acesta cade la pământ din prima lovitură, mă uit mai atent la el și observ că acesta nu avea ochii avea decât urechii puțin mai mari și ascuțite.
P. - Ce naiba mai ești și tu?.
Îmi bag pistolul înapoi în teacă și cu toată puterea îi zdrobesc capul mortului viu, mă întorc cu spatele la el și merg înapoi în birou unde aveam toate lucrurile. După ce intru mă trântesc în scaun și îmi pun picioarele pe birou, îmi închid ochii și aștept să adorm. O rază de soare îmi cade pe ochi si mă trezesc din cauza luminii orbitoare al acestuia, mă ridic de pe scaun și încep să mă întind. Merg la geam și observ cum razele soarelui băteau în toate direcțiile, încep să mă bucur nespus de mult. Îmi strâng toate lucrurile ca să pot porni în căutare lui Sophia, Kim și Eddy, îmi pun ghiozdanul pe spate și pornesc sper ieșirea din secție. Când sa dus să ies din secție în stânga mea pe perete era o hartă pe tot peretele, mă reped la ea și încep să mă uit, dar degeaba harta era o zonei în care eram, mă uit atent și găsesc secția de poliție în câte era eu, găsesc și podul pe lângă care trecusem, urmăream drumurile pe care fusesem și observ ca la vreo 2-3 kilometri în nord orașul în care eram se termină. Plec de lângă ea și merg sper ieșirea din secție, mă uit pe geamul ușii la morți vi care îmi blocau drumul. Oftez și încep să mă gândesc, încep să mă concentrez prin buzunare și i-au o torță de semnalizare, ii sucesc capul acesteia și o arunc în partea opusă a drumului pe unde foia sa merg. O mare parte din morții vi încep să meargă după torță, profit de ocazie si o i-au la fugă ocolind câțiva morți vi veni stăteau în cale, fug și iar fug până ce ajung în locul de unde m-am despărțit de Sophia. Mă uit în stânga și în drepta după urmele lor dar degeaba, vântul a scormonit toată zăpada și acoperise urmele. Încep să merg în nord sper ieșirea din oraș, în timp ce mergeam mai zăream câte un mort viu care venea spre mine, merg mai departe fără ai omorâ. După un kilometru și ceva de mers în zare la vero 200 de metri văd un fir de fum ce se ridică la cer, încep sa fug sper acel loc ocolind toți morți vi veni apateu în față. În cele din urmă ajung și observ că fumul venea de pe o clădire, ms apropii de clădire și urc scările care duc la ușa acesteia. Mă izbesc pentru a o deschide dar degeaba, ușa era baricadată din înăuntru, cobor scările înapoi și încep să caut o altă intrare. Încep sa ocolesc clădire și găsesc o scară de urgentă, merg la ea și încep să mă cațăr. Când ajung în vârf încep să aud ud niște voci pe care nu le cunoșteam, mă opresc din cățărat și încep să ascult ce ziceau.
CITEȘTI
∆ Apocalipsa ∆
Science Fiction- Anul 2021- Anul un care un grup de oameni de știință găsesc în leac pentru orice boală nemiloasă. Acest leac odată pus în practică s-a dovedit a fi un virus fatal ce-i ucidea pe oameni apoi aceștia se trezeau sub un alt aspect, aceștia deveneau vi...