-Un nou supraviețuitor-

1.7K 86 230
                                    

         După o oră de privit stelele începe să ningă cu fulgi mari și să bată vântul, trag telescopul în depozit și încep să vorbesc cu Sophia.

P. - Sophia, poți să aprinzi lanterna aia puțin?.
S. - Singur, dar ce vrei să faci cu ea?.
P. - De fapt ține-o la tine și luminează carte ușa depozitul, vreu să închid ușa sa nu mai între zăpadă.
S. - Bine.

Sophia aprinde lanterna și începe să lumineze cu ea spre ușă, merg lângă ea și încep să trag de lanțul ce o ținea deschisă. Ii tău două picioare în el ca să sară gheata de pe el și încep să trag tare, până la urmă reușesc să închid ușa.

S. - Vai de mine ce beznă s-a făcut.
P. - Hai să mergem jos în laborator.
S.- Hai.

Intrăm în lift și coborâm, mergem pe coridor și ajungem în laborator unde plec în cameră calculatoarelor să veridic cancerele. Intru înăuntru și încep să privesc cele 7 monitoare, mă întorc spre cele două pe care le-am mișcat când eram afară.

P. - Uite, locul unde am fost, uite și mașina.
S. - Da, e ora 21:10.
P. - Hai la culcare, mâine repetăm aceasi acțiune ca și azi dimineață.
S. - Bine.

Ieșim din camera calculatoarelor si megem către camera noastră unde ne dezbrăcăm de costume si ne așezăm în pat, după vreo 10 minute mă învelesc și bat din palme ca lumina să se stingă.

P. - De astăzi într-o lună v-om pleca, spre cartierul de lângă noi.
S. - Bine.
P. - Noapte bună Sophia.
S. - Noapte bună.

Mă întorc pe o parte și închid ochii, încep să adorm cu gândul la coordonatele din videoclip.

-După o lună-
-Cu o zi înainte de plecare-

Îmi deschid ochii brusc și mă ridic în fund, mă uit la ceas care indica ora 06:20, mă întorc către Sophia și o priveam cum doarme sforăind încet. Incep să rând și mă ridic din pat, intru în baie și încep să mă spăl pe mâini și pe față. După ce ies i-au din dulap costumul și îl duc jos în camera armelor, ajung jos în sala de forță și intru în cameră. Îmi scot din costum toate lucrările și îl pun pe un umeraș din dulap, i-au armele pe care le-am ales de a lungul lunii și mă așez pe un scaun. Încet încet încep să bag gloanțe de mitralieră în încărcătoarele de pe masă, după o vreme mă uit pe ceas și mă ridic ca să merg să o trezesc pe Sophia. Când sa ajung in cameră mă întâlnesc cu Sophia în laborator, ne apropiem unul de celălalt și încep să vorbesc cu ea.

P. - Bună dimineața.
S. - Hei, ce faci?.
P. - Treabă în camera armelor, mergi repede în cameră, ia-ți costumul și vino cu el jos.
S. - Bine.

Mă întorc în camera armelor și încep să bag in continuare gloanțe în încărcătoare, după 3 minute vine și Sophia și se uită la mine cum bag gloanțe.

S. - Ce faci?.
P. - Bag gloanțe în aceste încărcătoare, mai am câteva.
S. - Dar cate ai băgat?.
P. - Vreo 20 de încărcătoare, dar cred că bag si in ghiozdan vreo 3 cutii.
S. - Dar de ce?.
P. - Sophia, mâine plecăm.
S. - Aoleu, ai dreptate. Pai trebuie să mă pregătesc, nici nu știu pe ce să pun mâna mai întâi.
P. - Dă-mi pistolul tău puțin, să-l verific înainte să plecăm.
S. - Bine.

Sophia pune pistolul pe masă și începe să mă ajute sa bag gloanțe în încărcătoarele rămase, după ce le termin le pun într-un colț al mesei împreună cu arma pe care o i-au și încă 2 cuti de gloanțe. I-au pistolul meu și încep să fac la fel, după ce termin cu el îl i-au pe al Sophiei și mă uit prin cutia de metal după gloanțele acestui.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum