-Virusul X-

1.9K 109 45
                                    

Sophia se duce la microscop și începe să privească prin el, sta vreo jumătate de minut cu ochiul în el. Se da laoparte și meg și eu să privesc, mă uit prin el și văd cum mâzga neagră acoperă încet încet sângele. Mă dau in spate de la microscop și mă proptesc în masă, mă uit la Maggie și încep să vorbesc cu ea.

P. - Eu sunt confuz, ăla roșu e sângele meu?.
M. - Nu, e al Sophiei.
S. - Al meu?.
M. - Da.
P. - Și dece mazga aia neagră îi acoperă sângele Sophiei?.
M. - Păi, în primul rând noi oamenii de știință numim acestă mâzgă neagră "virusul X". Acest virus se transmite prin contact direct cu sângele omului, cum ai și observat în microscop.
S. - Adică, dacă un mort viu te mușcă te infectezi și devi unul ca el?.
M. - Da, dar treci printr-o febră dureroasă.
P. - Păi, dacă mă musca de mana și o tai repede nu mă mai transform?.
M. - Nu, dar trebuie să te tratezi ca altfel vei muri.
P. - Așa ai făcut și tu cu piciorul, nu?.
M. - Da.
S. - Și există vreun leac?.
M. - Nu cred.
P. - Maggie, eu odată am mers printre morții vi.
M. - Adică?.
P. - Am fost înconjurat de morții vi când mergem să o caut le Sophia, unul mă atacat si l-am omorât și am văzut pe jos. Când erau lângă mine nici nu mă băgau în seamă, parcă nici nu eram acolo sau eram camuflat.
M. - Interesant, camuflat n-ai cum îți simt mirosul de sânge.
P. - Și ce crezi că s-a întâmplat?.
M. - Habar n-am, nu am mai auzit așa ceva până acum.
S. - Patrick, poate au văzut că ești periculos pentru ei omorând acel mort viu.
P. - Nu cred, am mai omorât moți vi unul în fața altuia. Tot m-au atacat, ceva s-a întâmplat acolo.
M. - Cum s-a întâmplat explică mai detaliat, poate ne dăm seama.
P. - Fugeam de morții vi pe o stradă asfaltată până am sărit peste o groapă făcută de o mină, după ce am sărit morții vi care mă urmăreau au căzut în ea. Când să plec din partea cealaltă a străzii au venit o altă turmă de morți vi, am fugit înapoi până la groapă și am stat acolo fiindcă nu aveam cum sa sar înapoi că era ca o fundătură. Morții vi care veneau din partea cealaltă se apropiau cât mai mult de mine, am început să trag în ei până a rămas fără gloanțe la pistol. Nu-mi mai aduc aminte exact ce-am făcut, dar știu că un mort viu a ieșit din groapă și mă atacat prin surprindere. Mi-am scos cuțitul și l-am omorât, dar a căzut peste mine și ma umplut de sânge. Nu am mai apucat sa ma ridic ca eram înconjurat de morții vi, din acel moment nu m-au atacat cu treceau pe lângă. M-am ridicat de pe jos ușor și am plecat printre ei până ce am ajuns la o bibliotecă, acolo am găsit-o pr Sophia.
M. - I-a oprește-te.
P. - Ce?.
M. - Ziceai că te-ai umplut de sânge de mort viu?.
P. - Da, ca i-am tăiat gâtul.
M. - Oare să fie sângele.
S. - Ce legătură să aibe?.
M. - Păi, ei te simt după miros.
P. - Și cum eram acoperit nu m-au simțit, au crezut că-s de-al lor.
S. - Probabil când ai venit după mine și te-ai schimbat de haine acei morți vi te-au atacat.
P. - Când?.
S. - Înainte să intrăm în canalizare.
P. - A da.
M. - Hai să facem niște teste.
S. - Ce fel de teste?.
M. - Haideți cu mine.

Maggie începe să meargă spre liftul cu care am coborât când am venit, intrăm în el și Maggie apasă pe un buton ce face liftul să coboare. După ce coboram un etaj liftul se oprește și intrăm pe un coridor întunecat, Maggie aprinde lumina si ne continuăm drumul pe coridor până ajungem la o ușă la fel ca cele de sus. Maggie introduce codul și ușile se deschid, intrăm într-o cameră micuță cu lumini verzi ce urcau și coborau. După ce urcă și coboară de 3 ori ușa din față noastră se deschide și intrăm într-un laborator plin cu niște aparate și cu o cușcă din sticlă în care erau 3 morți vi închiși, mă apropii și observ că acești nu aveau maxilar și unul dintre ei era mai închis la culoare.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum