Afară se auzea vântul care spulbera zăpada, Sophia adormise la mine în brațe. Mă ridic și mai bag lemn e pe foc, în beci era foarte cald si bine. Ma duc înapoi lângă Sophia și ma așez jos, o iau în brațe și pun capul jos. Somnul îmi vine încet, încet până în cele din urmă adorm. Ma trezesc brusc din cauza unor lovituri ușoare de palmă peste față, îmi deschid ochii și o văd pe Sophia care râdea.
S. - Patrick, vezi ca sforăi.
P. - Serios?.
S. - Da.
P. - S-a stins focul?.
S. - Da, dar e cald.
P. - Ok.
S. - Mi-a venit o idee, ce-ai zice dacă am merge la vânătoare.
P. - Adică, să vânăm animale?.
S. - Da, cum ar fi un iepure.
P. - Păi și cum îi prindem?.
S. - Uite, dacă aveam arcul puteam să-l omorâm cu o săgeată.
P. - Las că-l omorâm cu arma.
S. - Azi mă înveți să trag cu arma?.
P. - Da.
S. - Cât e ceasul?.
P. - 09:20 de minute
S. - Ok, hai ca mai stăm puțin și mergem.
P. - Ok.Mai stăm puțin jos, după vreo 15 minute se aude un mic zgomot la ieșirea din beci. Mă ridic de jos și-mi i-au arma, mă duc spre scări și mă uit. Nu era nimic decât o scândură căzută pe scări.
S. - Ce este?.
P. - Nimic, doar a căzut o scândură.
S. - Ok.
P. - Mă duc să o ridic.
S. - Patrick, vezi dacă poți să dai zăpada de la geamul de acolo. Să se facă puțină lumină aici.
P. - Ok.Urcă scările beciului și ridic scândura căzută, mă uit afară printre scânduri și rămân blocate din cauza peisajului. Dau scândurile cu greu din cauza zăpezii care a crescut enorm de tare, ies afară în zăpadă care îmi ajungea până la șold. Mă duc în spatele intrării în beci și caut geamul, după ce dau zăpadă laoparte cu mâinile ajung la geam și-l curăț. Mă duc înapoi la intrare și mă uit în jur, totul era în regulă. După ce pun scândura la loc cobor scările și merg spre Sophia, beciul era cât de cât luminat de la geam.
S. - Uite, am aprins focul.
P. - Bravo, hai ca mai târziu mergem la vânătoare.
S. - Ok, dabea aștept.
P. - Hai să mâncăm ceva.
S. - Hai, mor de foame.Îmi i-au ghiozdanul și-mi scot o conserva de pește pe care mi-a pus o Emma, o desfac și mănânc cu cuțitul. Sophia își scoate niște fursecuri de ciocolată și începe să mănânce, mă ridic de jos și merg să mai bag în foc.
S. - Patrick, ști să vânezi?.
P. - Nu.
S. - Păi și cum o să prindem ceva dacă nu ști.
P. - Păi, avem un avantaj că e zăpadă.
S. - Și ce legătură are?.
P. - Se văd urme și pot să mă apropii de țintă, nu se aude când calc.
S. - Ok, când merge să trag cu arma?.
P. - După ce mâncăm.
S. - Bine.După ce mancam, ne ridicăm și ne luăm câte o armă. Sophia își ia arma pe care i-am dat-o și o baga în buzunarul de la geacă. Eu îmi i-ua pușcă de vânătoare și mi-o pun pe spate, îmi i-au centura cu arma și celălalte chestii și mi-o leg la brâu.
P. - Hai să mergem, ești pregătită să ieși în zăpadă?.
S. - Da.
P. - Ok, hai să mergem.Urcăm scările și ieșim afară în zăpadă, mai merg câțiva pași înainte și îmi aduc aminte de ceva.
P. - Stai că vin imediat.
S. - Unde mergi?.
P. - Să aduc ceva din beci.
S. - Ce?.
P. - Ai să vezi.
S. - Ok, Du-te repede.Mă întorc și merg spre beci, cobor scările și merg spre ghiozdanul meu. Îl deschid și scot cutia cu gloanțe, i-au vreo 10 gloanțe și mă întorc înapoi la Sophia.
CITEȘTI
∆ Apocalipsa ∆
Science Fiction- Anul 2021- Anul un care un grup de oameni de știință găsesc în leac pentru orice boală nemiloasă. Acest leac odată pus în practică s-a dovedit a fi un virus fatal ce-i ucidea pe oameni apoi aceștia se trezeau sub un alt aspect, aceștia deveneau vi...