-Iarna-

2.4K 141 58
                                    

Intrăm în camera armelor și încep să mă echipez, îmi pun cureaua și încep să o umplu cu gloanțe, grenade, o lanternă și cuțitul.

P. - E faină asta de pe mine?.
S. - Da, nu e grea așa plină?.
P. - E puțină dar nu e cine știe ce.
S. - Ok.
P. - Alegeți armele.
S. - Vreu cuțitul ăla lung pe care mi l-au dat când ne-am întâlnit și vreu arcul meu cu săgeți.
P. - Sophia, mai bine îți iei o armă și te încât să tragi cu ea. Cu arcul e puțin mai greu, e greu de cărat și nu ai așa multe săgeți și așa mai departe. Mai bine îți iei o armă și te învăț să tragi.
S. - Ai dreptate.
P. - Ok, alegeți ce vrei.

Sophia lasă arcul jos și se duce la raftul plin cu pistoalele lui Jack, se uită atent si i-ai alege un pistol puțin mai mare și de culoare gri. Îl ea din raftul dulapului ai vine cu el la mine.

S. - Ce zici de ăsta?.
P. - Păi, ai ales rău de tot.
S. - De ce?.
P. - Pistolul e greu, are recul mare s nu poți să-i pui amortizor.
S. - Hai ca aleg altul.
P. - Ia-l pe asta al meu, e perfect pentru tine.
S. - Mulțumesc, și tu ce faci?.
P. - O să iau altul.
S. - Ok.
P. - Uite în ghiozdanul acela de acolo e o cutie cu gloanțe, sunt de la pistolul tău.
S. - Ok, mă duc să le i-au.

După ce îi dau pistolul Sophiei merg spre raft și i-au un alt pistol, aleg unul puțin mai mare decât ăla al Sophiei și îi pun amortizor. Îl încarc și-l bag în teacă, mă întorc la Sophia și mă uit la ea.

P. - Mai vrei să-ți iei vreo armă?.
S. - Nu, ca devine prea greu ghiozdanul.
P. - Ai dreptate.
S. - Pistolul și cuțit îmi sunt de ajuns, să nu uiți de masca de gaz.
P. - Ți-am băgat tot ce aveai nevoie în ghiozdan, mai trebui să-ți bagi mâncarea și ceva de băut.
S.- Acum mă duc.
P. - Ok.

Sophai iese din cameră armelor si închide usa, după 5 minute Jack intră în cameră și vine spre mine cu doua stații radio.

P. - Buna dimineața Jack.
J. - Salut. Uite, i-a stația asta sa o ai la tine. La fiecare sfârșit de zi să-mi zici ce e mai departe de buncăr.
P. - Ok, dar am semnal de departe?.
J. - Asta e o stație mai specială.
P. - Ok.

I-ua stația din mână lui Jack și o agăț de curea, Îi mulțumesc lui Jack și apoi merg spre bucătărie cu ghiozdanul.
Într-un în bucătărie și-mi pun ghiozdanul jos, mă așez lângă Sophia și încep să vorbesc cu ea.

P. - Unde este Emma?.
S. - S-a dus până în cameră la ea.
P. - Ok. Ești gata să plecăm?.
S. - Da.
P. Ți-ai făcut bagajul?.
S. - Da, eu sunt gata.
P. - Hai că-mi pun si eu de mâncare și plecăm
S. - Mă duc să mă îmbrac
P. - Ok, hai ca vin și eu imediat.
S. - Bine.

Sophia se ridică de la masă și plecă spre camera noastă, eu îmi i-au ghiozdanul și pun pachetul de la Emma în el. Îmi închid ghiozdanul și merg spre cameră, intru înăuntru și încep să mă îmbrac cu hainele pe care le-am luat din autocar. După ce ne îmbrăcăm ne echipăm de plecare și mergem spre bucătărie unde ne întâlnim cu Emma și Jack care beau cafea, Emma se ridică de la.masa și me i-a în brațe pe amândoi.

E. - Să aveți grijă de voi.
S. - O să avem.
P. - Hai ca noi plecăm, și voi să aveți grijă. Poate cine știe când ne vom mai întâlni.
E. - Sper să ne mai întâlnim.
P. - Pa Emma
E. - Pa.

După ce ne luăm rămas bun ieșim din bucătărie împreună cu Jack, urcăm scările ai ieșim în hambar. Jack merge înainte și se uită dacă e sigură zona.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum