-Plecarea-

2.1K 138 34
                                    

Mă ridic din pat și merg lângă Sophia, îi i-au poză din mână și o întreb ce are.

P. - Sophia ce ai?.
S. - Patrick, de unde ai poza asta?.
P. - Ți-am spus, am luat-o din buzunarul unui cadavru, de ce?.
S. - E sora lui Jack.
P. - Jack are o soră?.
S. - Când erai plecat eu și Emma am făcut curat pe aici, în cameră la Emma și la Jack era un tablou cu Jack și fata asta.
P. - Și de unde ști că-i sora lui?.
S. - Emma mi-a spus că e sora lui, odată au plecat împreună după mâncare, haine, arme si așa mai departe. Jack s-a întors înapoi singur si a spus că sora lui a fost omorâtă de morții vi, așa mi-a spus Emma.
P. - A mințit-o pe Emma, de fapt el a omorât-o. A spânzurat-o, la acea benzinărie.
S. - E psihopat, crezi că-i bine să mai stăm aici cu ei?, poate ne face ceva.
P. - Nu o să-i permit.
S. - Parcă ziceai că ai găsit și o cheie?.
P. - Da, pe asta.
S. - Vai de mine, asta e cheia de la cameră armelor.
P. - Ești sigură?.
S. - Da, în seara când tu ai făcut baie eu am rămas cu Jack în cameră, când am plecat Jack a scos de la gât o cheie asemănătoare cu asta.
P. - Am să o păstrez.
S. - Ok.
P. - Ce bine îți stă cu jachete aia albă.
S. - Serios?.
P. - Da
S. - Câte e ceasul Patrick?.
P. - E 22:10 minute.
S. - Ok.
P. - Mi-e somn.
S. - Culcă-te.
P. - Ție nu ție somn?.
S. - Puți.

Îmi dau jos hanoracul jos de pe mine și mă întind în pat, Sophia se dezbracă de jacheta și se uită la mine. Mă întind și mă uit pe tavanul alb, Sophia vine din viteza si sare peste mine și mă lovește cu perna. Se așază în fund și începe să mă lovească încet peste față, mă ridic în fund și încep să râd.

S. - Ce-i de râs?.
P. - Nimic, ești amuzantă doar.
S. - Răule.
P. - De ce?
S. - Ca așa ești tu.
P. - Te iubesc urâta mea mică.

Sophia se uită la mine și mă i-a în brațe, se întinde și trage plapuma peste ea. Mă întind și eu, trag partea cealaltă de plapuma pe mine și șoptesc Sophiei să atingă lumina. După ce atinge lumina se aude un strigăt disperat din buncăr, Sophia aprinde lumina si se ridică rapid din pat. Mă ridic și pornesc spre spre locul de unde s-a auzit țipătul, deschid ușa bucătăriei și o văd pe Emma la pământ și pe Jack care o lovea. Mă duc rapid spre Jack și-l trag jos de pe Emma, acesta se ridică și se uită urât la.minr de parcă vroia să mă bată. În acel moment Sophia intră și țipă la noi.

S. - Ce aveți mă?.
J. - Patrick, ridică-te de pe jos. I-au pe Sophia și tăiați-o la voi în cameră, peste 10 minute veniți înapoi.

Mă ridic de jos fără să spun nimic, o i-au pe Sophia de mână și mergem la noi în cameră cum ni s-a spus. Mă așez pe pat și mă uit la Sophia.

S. - Ce s-a întâmplat?.
P. - Psihopatul ăla o bătea pe Emma.
S. - Doamne ferește, ce om.

Sophia se așeză lângă mine și mă i-a de mână, mă trântesc în pat și aștept.
După 5 minute mă ridic si merg cu Sophia în bucătărie, deschid ușa și intru. Emma era în capul mesei stătea și nu zicea nimic, ne așezăm la masă și ne uităm la Jack care stătea sprijinit de un dulap.

J. - O să încep cu începutul. Patrick, tu dacă mai pui mâna pe mine te i-au la bătaie.
P. - Ok.
J. - În al doilea rând eu sunt șeful aici și eu fac ce vreau când vreau si orice vreau eu. No, acum toată lumea la culcare.

Sophia se ridică de pe scaun si ma trage de umăr ca să plecăm, mă ridic și eu și părăsim bucătăria. Intrăm la noi în cameră și ne așezăm în pat, Sophia se băga la perete și se întoarce cu fața spre mine.

∆ Apocalipsa ∆Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum