Înfig cuțitul în el și încep să-l tai, locul începe să se umple cu sânge. Sophia se întoarce cu spatele și începe să facă mofturi.
S. - Mi-e scârbă.
P. - Să vezi ce bun e prăjit.
S. - Mă duc să mai bag lemne pe foc.
P. - Nu, o să facem foc afară.
S. - Ok, mă duc să-l fac.Sophia iese din casa distrusă și plecă să fac focul, eu îmi continui treaba. După ce tai iepurele, îl curat de intestine și-l spăl în zăpadă. I-ai scândura din sânge și o șterg în zăpadă, o pun jos și încep să mă gândesc cum să-l gătesc. Ies afară și merg lângă Sophia care aranja niște crenguțe, mă pun în genunchi lângă ea și încep să râd.
S. - De ce râzi?.
P. - De tine.
S. - Ce-am făcut.
P. - Cu ăstea vrei sa facem foc?.
S. - Ce are.
P. - Sunt prea mici Sophia.
S. - Nu am găsit mai mari.
P. - Nu-i nimic, hai sa mergem să căutăm. De fapt era un topor în beci, nu?.
S. - Da.
P. - Stai putin, mă duc să-l aduc. O să tai un pom întreg, ca să nu ne mai chinuim să cărăm crengi.
S. - Bună idee.Mă ridic și merg după topor, cobor scările și i-au toporul de lângă lemne. Ies afară și merg la vreo 15 metri în fața beciului și încep să tai un pom mai subțire, încep să-l tai până ce acesta cedează și cade. Încep să-i tai crengile una câte una, Sophia se aplecă și începe să tragă crengile mai mici.
P. - Ai grijă, e brad și e plin de rășină.
S. - Am mănuși.
P. - Știu, dar rășina se lipește.
S. - Nu-i nimic.După ce tai toate crengile mă apuc și tai trunchiul, mă opresc din cauza oboselii și mă apuc și car crengile mai mari. Încep sa le aranjez frumos pe zăpadă, și merg înapoi să tai trunchiul. După ce-l tai încep să car, Sophia îmi dă o mână de ajutor și cărăm împreună. În cele din urmă cărăm tot și ne așezăm jos, afară era destul de cald.
S. - Ai reușit să faci iepurele?.
P. - Da, dar nu știu cum să-l gătesc.
S. - Pai, am putea să-l facem deasupra focului. Nu mai stiu cum se numea.
P. - La proțap?.
S. - Da.
P. - Să ști că nu-i o idee rea.
S. - Aprinzi tu focul?.
P. - Da. Știu eu cum să-l aprind mai repede
S. - Cum?.
P. - O să car cu lopata niște jar din șemineu, hai cu mine să mă ajuți.
S. - La ce?.
P. - Să ti ușa la șemineu.Ne ridica de jos și merg în beci, i-ai lopata care era în același loc cu toporul și o bag in șemineu, scot o lopată plină și merg cu ea afară. După ce arunc jarul pe crengile de brad cobor și mai i-au o lopată, îi fac semn cu capul Sophiei să închidă ușa și să vină sus. Urcă scările rapid și arunc jarul în același loc, crengile de brad încep să se aprindă. Mai pun catena peste și focul începe să crească,
În jurul focului zăpada începe să se topească.S.- Si cum îl găti?.
P. - Lângă casă este un morman de pietre plate, le vom căra și vom face un fel de cuptor. Înțelegi?.
S. - Hai să ne apucăm de treabă, mie foame.
P. - Hai.Merg cu Sophia în spatele la casa distrusă și dau laoparte zăpadă de pe pietre cu piciorul, i-au un braț și merg spre foc.
P. - I-a care poți, nu te chinui.
S. - Bine.După ce fac câteva ture mai bag pe foc lemne, focul începea să crească în înălțime. Sophia se apropie de foc cu mâinile să se încălzească, mă apropii și eu și privesc cum focul ardea lemnele.
S. - Ar trebui să aducem niște lemne din beci, sunt din fag.
P. - Da, dar când se mai lasă nivelul la foc.
S. - Bine.
CITEȘTI
∆ Apocalipsa ∆
Science Fiction- Anul 2021- Anul un care un grup de oameni de știință găsesc în leac pentru orice boală nemiloasă. Acest leac odată pus în practică s-a dovedit a fi un virus fatal ce-i ucidea pe oameni apoi aceștia se trezeau sub un alt aspect, aceștia deveneau vi...