În timp ce vorbeam cu domnul Snow, se aude un ciocănit în ușa, Olivia intră în viteză și trântește ușa după ea.
O. - Ce faceți aici?.
S. - Dar tu ce faci aici?.
O. - Pai, îl căutăm pe Earl.
E. - Da, spune.
O. - Hai cu mine, avem treabă sus.
E. - Bine.Earl mă salută pe mine și pe domnul Snow, pleacă împreună cu Olivia.
S. - Deci unde rămăsesem, locul coordonatelor e în mijlocul oceanului Patrick.
P. - Serios?.
S. - Da, habar n-am de ce dar acolo îmi indică GPS-ul.
P. - Acolo e tatăl meu.
S. - Poate că e pe vreun vapor ceva, nu-i nici o insulă prin apropiere.
P. - Trebuie să ajung la el.
S. - E departe de locul ăsta.
P. - Trebuie să ajung la el neapărat.
S. - Doar nu vei pleca acum.
P. - Nu.
S. - Foarte bine, hai du-te acasă la tine.
P. - Ce v-om face azi?.
S. - Nu știu, găsim noi ceva de făcut.
P. - Bine, a plecat.
S. - Salut.
P. - La revedere.Ma ridic de pe scaun si ies afară din biroul domnului Snow, merg prin bibliotecă până ce ajung la ieșire. După ce ies afară în mină încep să merg către casă, mă uitam în jurumeu dar nu vedem pe nimeni.
K. - Patrick, stai un pic.
Ma întorc cu spatele și o văd pe Kim care venea spre mine, mă opresc din mers și o aștept.
P. - Bună dimineața Kim.
K. - Salut, ce faci?.
P. - Merg către casă, de ce?.
K. - Doar te-am întrebat.
P. - Unde e toată lumea?.
K. - Cred că deasupra, poate că sunt la treabă.
P. - Ești bine?.
K. - Da, tu?.
P. - Sunt bine.
K. - Ce face Sophia?.
P. - Cred că doarme, când am plecat de acasă dormea.
K. - No bine, hai că eu plec.
P. - Bine, vorbim mai târziu.
K. - Pa.
P. - Pa.Îmi i-au rămas dela Kim și merg spre casă în continuare, ajung langa ușa casei si intru înăuntru. Închid ușa și mă uit la Sophia care încă dormea, mă apropii de pat și mă uit la ea.
P. - Sophia, trezește-te.
Aceasta începe să mormăie ceva, încep să o trag de mână până ce cade jos din pat.
S. - Vreu să mai dorm.
P. - Bună dimineața, hai putoare mică, ce vrei să mănânci?.
S. - Niște ouă mi-ar plăcea foarte mult.
P. - Bine, hai să vi la masă. Când mă întorc sper să nu te prind că dormi.
S. - Bine.Ies din camera unde dormeam si merg în bucătărie pentru a face ouă, încep să caut prin dulap până ce dau peste o cutie cu pliculețe de ceai. O i-au și merg la frigider, scot 4 oua din ușa acestuia și le pun pe masă. Încep să prăjesc ouălale, și să fierb apa pentru ceai. Scot repede două farfurii și pun ouălale pe acestea, pun câteva pliculețe de ceai în apa care fierbea si dau focul mai încet. După ce termin de pregătit masa încep să o strig pe Sophia.
P. - Sophia, hai la masă.
Acesta nu răspunde, sting focul la aragaz si merg către camera unde dormeam,inceo să strig din nou.
P. - Ești la baie?.
S. - Da, ies acum.Acesta iese din baie si se uită la mine, mă uit la ea zâmbind si îi fac semn să vină în bucătărie. Îi trag scaunul si acesta se așeză.
S. - Mulțumesc.
P. - Cu plăcere, poftim ouălale tale.
S. - Ce bine arată,esti si bucătar?.
P. - Nu, sint doar două ouă, nu-i așa de greu să le prepari.
S. - Ăla e ceai?.
P. - Da, vrei?.
CITEȘTI
∆ Apocalipsa ∆
Science Fiction- Anul 2021- Anul un care un grup de oameni de știință găsesc în leac pentru orice boală nemiloasă. Acest leac odată pus în practică s-a dovedit a fi un virus fatal ce-i ucidea pe oameni apoi aceștia se trezeau sub un alt aspect, aceștia deveneau vi...