15. Δε με θέλει;

2.6K 162 3
                                    

Ελένης POV

Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν ο Μιχάλης παίρνει ναρκωτικά. Δεν ξέρω αν θα μάθω ποτέ την αλήθεια, αλλά πάντα θα έχω αυτή την υποψία...

Παρκάραμε σε ένα δροσερό μέρος και καθίσαμε στο αμάξι σκεπτόμενοι οι δύο.

"Μιχάλη τι θες να πεις;" τον ρωτάω με μάτια γουρλωμένα.

"Θα το πληρώσει με το ίδιο νόμισμα." μου απαντάει τελείως φυσιολογικά.

"Αχ όχι..."

"Τι λες βρε; Εσύ δεν με πήρες τηλέφωνο για να το συζητήσουμε; Για να σε βοηθήσω;"

"Αχ ναι..."

"Αχ Ελένη... Μερικές φορές σκέφτομαι αν παίρνεις ναρκωτικά.." Α τον αχρείο!

"Κοίτα να δεις σύμπτωση! Και εγώ το ίδιο σκεφτόμουν για εσένα!" του απαντώ κάνοντας την εκνευρισμένη.

"Από εμένα τα κλέβεις!" είπε γελώντας.

"Ναι! Γέλα όσο έχεις δόντια!"

"Και δε μου είπες τίποτα για το καινούριο μου αυτοκίνητο." είπε κάνοντας τον παραπονεμένο.

"Αχ ναι! Το είδα! Χίλια συγγνώμη! Με γεια! Είναι και πολύ σούπερ!"

"Το εννοείς;"

"Ναι ρε!"

"Ωραία..."

"Λοιπόν... τι κάνουμε με την περίπτωσή μου;"

"Α ναι... Λοιπόν. Απ'ότι κατάλαβα εκείνος θέλει να σας εκδικηθεί."

"Γιατί το λες αυτό;" ρώτησα εντελώς ταραγμένη.

"Άκου το σκεπτικό μου. Εσύ βγαίνεις μαζί μου. Για βόλτες, διασκέδαση, λίγη περιπέτεια και λοιπά...Τελείως φιλικά." πόσο ξενέρωσα με τις δύο τελευταίες λέξεις που ξεστόμισε.

"Παρακάτω..."

"Εκείνος είναι τόσο ζηλιάρης, που νομίζει ότι κάνουμε κάτι ερωτικό. Νομίζει ότι σου αρέσει και μου αρέσεις εν πάση περιπτώση..."

"Και δε σου αρέσω εγώ;" τον ρωτάω με το κεφάλι σκυμμένο.

"Εεε... μάλιστα... αυτό άλλο θέμα είναι... "

"Καλά κατάλαβα..." του είπα απογοητευμένη και εκείνος ένιωσε ενοχές που το είπε απ'ότι κατάλαβα.

"Από την άλλη είναι η μητέρα σου, που τον απατάει, και την έπιασε κιόλας. Από την αντίδρασή του κατάλαβα ότι προφανώς δεν του έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση."

"Τι εννοείς;"

"Να τον απατήσουν. Εκείνος μάλλον απατάει, να το πω έτσι."

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt