19. Αντεπίθεση

2.5K 169 10
                                    

Ελένης POV

Έβαλα τα τυροπιτακια για ψήσιμο, και μέχρι να γίνουν δε βγήκα από τη κουζίνα.

Μόλις ψηθηκαν τα πήγα στο τραπέζι μαζί με χυμό πορτοκάλι. Τρελή ξενέρα για εκείνους καθώς πίνουν όλοι τους αλκοόλ. Τι να κάνω που δεν πίνω;

Καθίσαμε λίγο και έβλεπα τον Αλέξη με τη χερουκλα του γύρω από τη μάνα μου και τον Μιχάλη να την κοιτάζει Παράξενα. Δεν ξέρω γιατί. Θα τον ρωτήσω. Τόση ώρα κάτι θα λέγανε. Ή μάλλον κάτι του έλεγε...

"Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πηγαίνω και εγώ..." είπε ο Μιχάλης ενώ σηκωνόταν.

"Ναι. Άντε να πηγαίνεις." Είπε ο Αλέξης με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.

"Ναι μη σας γίνομαι και βάρος.." είπε ο Μιχάλης σπόντα για τον Αλέξη. Χαμογελαστά πάντα.

"Τι βάρος να μας γίνεσαι βρε Μιχάλη μου;" είπα ενώ αγριοκοιταξα τον Αλέξη.

"Όπως και να έχει."

"Σε συνοδευω μέχρι την πόρτα.."

Όταν είσασταν στην πόρτα επιχείρησα να του πω τι συνέβη με τον Αλέξη στην κουζίνα.

"Μιχάλη πάλι έγινε!"

"Τι έγινε;"

"Αυτό..."

"Παλι σε έγλειψε;"

"Μιχάλη!"

"Εντάξει! Συγγνώμη!" Είπε γελώντας.

"Δε με έγλειψε! Με έτριψε και με φίλησε."

"Που σε φίλησε;"

"Στο στόμα Μιχάλη! Που πάει το μυαλό σου;"

"Ααα... στο στόμα πήγαινε..."

"Τι να κάνω; με κάνει ότι θέλει..."

"Αντεπίθεση!"

"Τι αντεπίθεση;"

"Θα του κανεις τα ίδια!"

"Ποια ίδια;"

"Αύριο το πρωί θα περάσω να σε πάρω και θα σου μάθω κάποια πράγματα για το σεξ."

"Εγώ δεν κάνω τέτοια από μόνη μου!"

"Ναι, Είναι του σατανά!"

"ΜΙΧΑΛΗ!"

"Καλά ντε! Πλακα έκανα!" Είπε γελώντας. "Είσαι πολύ όμορφη όταν θυμώνεις..." συνέχισε.

"Οτιδήποτε..." συνεννοημενοι είναι;

"Τέλος πάντων. Αν δε θέλεις δεν έχω άλλη ιδέα. Ξεμεινα στην περίπτωση σου."

"Όταν λες κάποια πράγματα... τι εννοείς;"

"Πίπες, γλειφομουνια, στριπτίζ και τα σχετικά..."

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora