Αλέξης POV
Νύχτα. Όλοι κοιμούνται. Εγώ πάντως δεν μπορώ. Πάντα είχα πρόβλημα με τον ύπνο, ό,τι δε σκέφτομαι όλη τη μέρα το σκέφτομαι τη νύχτα, αλλά και αυτό δεν είναι απόλυτο, γιατί και τη μέρα σκέφτομαι. Το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι σκέφτομαι υπερβολικά.
Την σκέφτομαι...την σκέφτομαι συνέχεια. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Για καμία γυναίκα. Ποτέ. Αλλά δεν είναι εκείνη γυναίκα. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Είναι κοριτσάκι. Το κοριτσάκι μου. Και μόνο στη σκέψη ότι είναι αγνή, αθώα, απείραχτη με ερεθίζει. Με ερεθίζει υπερβολικά. Και το προσωπάκι της...Αγγελικό, τα ματάκια της τα γαλανά μόνο αθωότητα δείχνουν. Τα μαλλάκια της τα καστανά, μεταξένια, μυρίζουν τριαντάφυλλο. Της αρέσει το τριαντάφυλλο...Θέλω να τα χαϊδεύω και να τα μυρίζω όλη μέρα. Το δέρμα της μεταξένιο, κατάλευκο, δεν έχει ούτε μια ατέλεια, μυρίζει υπέροχα...Μέλι ή καραμέλα. Τόσο μικροκαμωμένη, το χέρι μου στην πλατούλα της τη μικρή με ερέθισε ακόμη πιο πολύ. Τα ποδαράκια της τα γυμνά, τόσο πολύ ήθελα να τα πιάσω να τα χαϊδέψω, να τα φιλήσω. Τα χειλάκια της, σαρκώδη, θέλω να δω κόκκινο κραγιόν πάνω τους, να με ερεθίσει κι άλλο. Να τα φιλήσω, να τα γευτώ, με πάθος, χωρίς αναστολές. Το κορμάκι της θέλω να το πιω μια γουλιά, γιατί τόσο είναι, αλλά η διάρκεια που θα έχει θα είναι αιώνια. Θέλω να φιλήσω, να γευτώ κάθε της εκατοστό. Να μπω μέσα της, να νιώσω όλο τον παράδεισο μέσα της. Να τελειώσω μέσα της, να της χαϊδέψω όλο της το κορμάκι τρυφερά. Είναι εύθραυστη σαν γυαλί, χρειάζεται προσοχή. Δεν πρέπει να σπάσει. Την ποθώ.
Την θέλω μόνο για εμένα. Είμαι κτητικός, το ξέρω. Το ξέρω πολύ καλά. Αλλά δεν έχω ξανανιώσει έτσι. Θέλω να νιώσω τα απαλά της χείλη πάνω στα δικά μου. Να αισθανθώ την έκρηξη που θα δημιουργηθεί ανάμεσά τους. Την γλυκιά αυτή έκρηξη. Θέλω να αισθανθώ την ανάσα της. Όλη για εμένα. Θέλω να μου κλέψει την ανάσα, μετά να μου την επιστρέψει. Ύστερα θα της την πάρω εγώ. Θέλω να γευτώ τη γλώσσα της πάνω στη δική μου, θέλω οι γλώσσες μας να παίξουν το δικό τους ατελείωτο παιχνίδι. Ύστερα θέλω να εξερευνήσω το κορμί της, το μικροσκοπικό της κορμί. Θέλω να αφήσω υγρά φιλιά πάνω σε όλο της το κορμί. Όλο. Θέλω να την ακούω να βογκάει, να αναστενάζει από ευχαρίστηση, από απόλαυση, από τέρψη, από ηδονή. Την ίδια ηδονή που μου προκαλεί και εκείνη μόλις την βλέπω. Θέλω τα φλογερά μας συναισθήματα να γεμίσουν τις επιθυμίες μας, τις αμαρτωλές μας επιθυμίες, ή τουλάχιστον τις δικές μου. Ελπίζω να έχουμε τις ίδιες σκέψεις, επιθυμίες.
CZYTASZ
Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)
RomansΗ Ελένη είναι 18 ετών. Αγνή και αθώα. Μέχρι που γνωρίζει τον σύντροφο της μητέρας της, Μαρίας, τον Αλέξη και όλα αλλάζουν. Ο Αλέξης διεγείρεται από την ομορφιά της Ελένης, και τον εξιτάρει το γεγονός ότι είναι αθώα. Ο Αλέξης είναι όμως πολύ απαιτητι...