24. Ο καθένας στον κόσμο του...

3.1K 177 11
                                    

Αλέξης

Μετά από τη χθεσινή μέρα δεν έχω όρεξη για τίποτα. Η Ελένη αυτό που έκανε με τρέλανε. Και με την καλή, αλλά και με την κακή έννοια. Κάτι μου λέει ότι πίσω από αυτό θα κρύβεται το αμόρε της, ο Μιχάλης. Αλλά από την άλλη δε θα την άφηνε να της κάνω στοματικό έρωτα. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Η Μαρία χθες γύρισε πολύ βράδυ. Καταλαβαίνω που ήταν και με ποιον ήταν. Δεν είμαι δα χαζός. Ίσως δεν ξαναπαίξω με την Ελένη. Θα το πάρω απόφαση δηλαδή. Θα την διεκδικήσω. Δεν υπάρχει περίπτωση να καταθέσω έτσι τα όπλα. Είναι πέντε το πρωί. Η Μαρία κοιμάται δίπλα μου και η Ελένη πιστεύω πως το ίδιο. Όχι δίπλα μου δηλαδή. Στο δωμάτιό της. Θα κάνω ένα γρήγορο ντουζ, θα ελέγξω τι κάνει η Ελένη και μετά θα βγω για τζόκινγκ. Μου αρέσει πολύ το πρωινό φεγγάρι. Το φεγγάρι τα χαράματα.    

Έκανα το ντουζ λοιπόν. Και τώρα το μόνο που μένει είναι να δω την Ελένη. Μπαίνω σιγά σιγά στο δωμάτιό της. Κοιμάται το αγγελούδι μου. Δε φοράει πλέον εκείνο το διάφανο νυχτικό. Φοράει ένα άλλο με μια γάτα. Είναι ροζ, ελαφρύ, λεπτό, άκρως παιδικό. Επειδή κοιμάται λίγο ατσούμπαλα, φαίνεται το βρακάκι της, είναι ροζ και εκείνο, παιδικό και αυτό. Τα ποδαράκια της είναι γυμνά, και με το σκοτάδι που έχουν τα χαράματα μοιάζει σαν πορσελάνινη κούκλα. Από δίπλα της δεν μπορεί να λείπει και το αρκουδάκι της, εκείνο είναι γαλάζιο, λούτρινο. Λατρεύει τα λούτρινα αρκουδάκια, το έχω καταλάβει εδώ και καιρό.  Ακριβώς δίπλα από το κρεβάτι της είναι δύο μεγάλες σακούλες. Η περιέργεια με έφαγε. Τι να έχει εκεί μέσα; Μία είναι η λύση. Να πάω και να δω τι έχει μέσα. Πολύ απλό! Αλλά χωρίς να κάνω θόρυβο. Δεν πρέπει να με ακούσει η Ελένη. Αυτό και μόνο κάνει το απλό περίπλοκο. Θα νομίζει ότι ψάχνω τα πράγματά της, θα με πετάξει με τις κλοτσιές και θα έχει και δίκιο. Επίσης φαντάζομαι ότι θα κλειδώνει και την πόρτα της και δεν το θέλω. Θέλω να μπαίνω. Να την βλέπω όταν κοιμάται. 

Ώπα! Αυτό ακούστηκε ανατριχιαστικό. Είναι σαν τις αμερικανικές ταινίες που ένας άντρας παθαίνει εμμονή με μια γυναίκα και την κατασκοπεύει, το λεγόμενο stalking, παθαίνει μια ερωτική ψύχωση, κάτι τέτοιο. Όλοι ξέρουμε πως καταλήγουν με ένα μαχαίρι ή ένα τσεκούρι στο κεφάλι, οπότε θέλουμε να αποφύγουμε κάτι τέτοιο, σωστά; Τι κάνω; Ερωτήσεις στον εαυτό μου... Τόσο απελπισμένος είμαι... Εντάξει όμως οι περισσότερες τέτοιου είδους ταινίες είναι με γυναίκες ψυχοπαθείς. Θυμάμαι τις ταινίες Ολέθρια σχέση (Fatal Attraction), Ψύχωση (Obsessed), Η νύχτα της εκδικήσεως (Play Misty For Me) και είναι και άλλες χιλιάδες. Μην αναφέρω και το Βασικό Ένστικτο (Basic Instinct) με την Σάρον Στόουν. Καλά αυτό το σταυροπόδι... Τι σκέφτομαι Θεέ μου! Τέλος πάντων, το συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι εμείς οι άνδρες πρέπει να φυλαγόμαστε από τις γυναίκες... Είναι τρελές!

Κατευθύνομαι προς τις σακούλες με ελαφρά πηδηματάκια. Τις ανοίγω σιγά σιγά και βγάζω το περιεχόμενο, ενώ έχω και ένα μάτι προς τη μεριά της Ελένης για να μην ακούσει τίποτα. Αυτό που βλέπω με ξεπερνάει. Πολλά τέτοια ρούχα όπως φόραγε και χθες! Αυτή έχει οργανώσει ολόκληρο σχέδιο! Μαφία είναι! Δε θα περάσει έτσι αυτό... Βασικά θα της ζητήσω ανακωχή, γιατί δε θέλω να συμβεί πάλι κάτι τέτοιο. Αλλά έχει δεσμό με τον Μιχάλη... Πωωωωωωω...!! Νευριασμένος από τη σκέψη πετάω μέσα το ρούχο, χωρίς να καταλάβω τον θόρυβο που προκάλεσα. Η Ελένη κουνήθηκε και άνοιξε τα καταπράσινα της μάτια. 

"Αλέξη; Τι κάνεις εδώ;!" Φώναξε ψιθυριστά.

"Εεεμ εγώ.. Να... ήρθα εδώ για ανακωχή ξέρεις."

"Ααα για ανακωχή έψαχνες τα πράγματά μου;"

"Ε δεν είναι μια καλή αρχή;"

"Αλέξη! Πέρνα έξω!"

"Καλά ντε!" άντε είπα να βγω και εγώ, για να κάνω και τζόκινγκ.

Όπως έκανα τζόκινγκ πέρασα και από το σπίτι του μέλλοντα γαμπρού μου. Τελείως τυχαία. Ξαφνικά βλέπω κάποιον να βγαίνει. Μαζί με τον Μιχάλη. Ή μάλλον κάποια. Ήταν γυναίκα! Ο Μιχάλης που ισχυρίζεται ότι αγαπάει την Ελενίτσα, την απατάει κιόλας! Κρύβομαι γρήγορα πίσω από κάτι θάμνους, ενώ παρακολουθώ. Την φίλησε στο στόμα και εκεί τα είδα όλα. Οι σκέψεις μου σε κλάσματα δευτερολέπτου επαληθεύονται. Από τη μία εκνευρίζομαι, γιατί δεν είναι ωραίο αυτό που κάνει, αλλά από την άλλη έχω το πεδίο ελεύθερο. Απλώς θα το πω στην Ελένη, και εκείνη θα βρει παρηγοριά στο πρόσωπό μου...

Τέλεια... Αλλαγή σχεδίων...

***

Σας παρακαλώ ψηφίστε την ιστορία, για να με βοηθήσετε να ανεβάζω κάθε εβδομάδα.

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Onde histórias criam vida. Descubra agora