Ελένης POV
Ήρθε το πρωί. Πάλι καλά. Αυτή η νύχτα που πέρασε ήταν παράξενη. Νιώθω βρώμικη για κάποιον λόγο. Δεν ξέρω γιατί... Ίσως ξέρω, αλλά δε θέλω να παραδεχτώ. Μπορεί να μην έκανα σεξ και δε θέλω τώρα που το σκέφτομαι με καθαρό μυαλό. Άφησα όμως να με δουν γυμνή δύο άντρες. Και να με γλείψουν και να με πιάσουν παντού και να με φιλήσουν και να με... ΣΚΑΣΕ! Πρέπει να σταματήσω να σκέφτομαι έτσι. Από τη μία έχουμε τον Αλέξη, που είναι ο σύντροφος της μητέρας μου. Και 28 ετών. Από την άλλη έχουμε τον Μιχάλη, πρώην καθηγητή μου, που κανονικά δε θα έπρεπε να με ενδιαφέρει αυτό, καθώς δεν είναι πλέον στην εκπαίδευση... Είναι 27 ετών όμως. Και εγώ είμαι μόνο 16. Δεν μπορώ να κάνω σεξ με άτομα τόσο μεγαλύτερά μου. Γενικά δεν πρέπει να κάνω ακόμη σεξ. Είμαι πολύ μικρή. Πως γίνεται να με θέλουν κάποιοι τόσο μεγάλοι. Πρέπει να σταματήσει η όλη κατάσταση. Πρέπει.
Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου και πηγαίνω προς το μπάνιο. Πρέπει να κάνω ένα ντους οπωσδήποτε. Βγάζω τα ρούχα και μπαίνω μέσα στη μπανιέρα. Με το που ανοίγω το νερό αισθάνομαι λες και έφυγε όλη η βρώμα από πάνω μου. Αισθάνομαι όμορφα, όταν το νερό χαϊδεύει απαλά ολόκληρο το κορμί μου. Ξαφνικά ακούω κάτι παράξενο απ'έξω. Το νερό όμως με ξεγελά και με παίρνει μαζί του. Η πόρτα του μπάνιου ανοίγει και είναι ο Αλέξης. Τα μάτια του έχουν σκουρύνει από το πόθο και τη λαγνεία. Εγώ ντρέπομαι τόσο που κρύβομαι με την κουρτίνα.
"Πας καλά ρε! Βγες έξω!" του φώναξα.
"Ήσυχα κοριτσάκι μου... Ήρθα να δω τι κάνεις."
"Δε θέλω ρε! Θέλω να σταματήσει όλο αυτό! Δε σε θέλω."
"Το κορμί σου άλλα μου έλεγε χθες."
"Δεν έλεγε άλλα. Εσύ τα αντιλήφθηκες λάθος." έλεγα ενώ τα πόδια μου με το ζόρι κρατιόντουσαν σταθερά. Από την ντροπή μου. Κρυβόμουν μη φανεί τίποτα επίμαχο.
"Α ναι; Και τι έλεγε;" ρώτησε σαρκαστικά.
"Έλεγε ότι είσαι ο σύντροφος της μητέρας μου και 100 ετών." Γελούσε! Είχε το θράσος και γελούσε!
"Εγώ νομίζω ότι όταν σου έγλειφα το υγρό σου νεανικό μουνάκι το απολάμβανες. Βογκούσες. Που να σου το γάμαγα κιόλας."
"Είσαι ανώμαλος. Βγες έξω! Θα φωνάξω!" Είχε σκάσει στα γέλια.
"Τόση ώρα τι κάνεις νομίζεις;"
"Μη με ειρωνεύεσαι εμένα! Φύγε σε παρακαλώ!"
"Πρέπει να κάνουμε μπάνιο μαζί. Δεν πρέπει να με ντρέπεσαι εμένα!"
VOUS LISEZ
Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)
Roman d'amourΗ Ελένη είναι 18 ετών. Αγνή και αθώα. Μέχρι που γνωρίζει τον σύντροφο της μητέρας της, Μαρίας, τον Αλέξη και όλα αλλάζουν. Ο Αλέξης διεγείρεται από την ομορφιά της Ελένης, και τον εξιτάρει το γεγονός ότι είναι αθώα. Ο Αλέξης είναι όμως πολύ απαιτητι...