21. Baby Shop

3K 169 5
                                    

Ελένης POV

Όταν με ρώτησε ο Μιχάλης αν είμαι ετοιμη, κυριολεκτικά ανατρίχιασα. Δεν ήξερα αν ήμουν έτοιμη.

"Ελένη; Ακούς;"

"Βρε Μιχάλη... δεν ξέρω αν πραγματικά θέλω να το κάνω..."

"Ελένη! Πότε δεν ξέρεις. Πάντα το μετανιώσεις! Μη με ξεσηκώνει εμένα τότε! Με εκνευρίζει." Φώναξε. Είχε δίκιο. Το ήξερα ότι θα εκνευριζοταν.

"Ελένη... συγγνώμη που σου φώναξα.." είπε και ξεκίνησε το αμάξι.

"Πλάκα μου κάνεις; δίκιο έχεις! Έλα ξεκινά! Θα εφαρμόσουμε το σχέδιο!" Του λέω ειλικρινά.

"Που πάει το μυαλό σου;"

"Για το που θα πάμε;"

"Ναι."

"Εσύ έχεις σκεφτεί;"

"Βεβαίως, απλώς θέλω να ξέρω εσύ τι πιστεύεις."

"Δε θέλω να πιστεύω!" Γέλασε.

"Δεν είναι αυτό που νομίζεις. Δε θα σου περάσει από το μυαλό."

Άντε να δούμε σκέφτομαι. Όπως οδηγάει εγώ είμαι χωμένη στις σκέψεις μου για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα. Δεν έχω ιδέα πραγματικά... ξαφνικά χωρίς να το καταλάβω παρκάρει το αυτοκίνητο, βγαίνει και μου ανοίγει την πόρτα. Τι τζέντλεμαν...

"Φτάσαμε;"

"Ναι δεσποινίς."

"Που είμαστε; δε φαίνεται έτσι όπως το φανταζόμουν."

"Σίγουρα, διότι δεν είναι αυτό που φανταζόσουν."

"Και τι είναι;"

"Έχεις την ευκαιρία να μάθεις από λεπτό σε λεπτό και με Ρωτάς;"

"Ε να μη ξέρω;"

"Αφού θα μαθεις."

Ξέρω πόσο εκνευριστική μπορεί να γίνει η περιέργεια μου. Μπαίνουμε στο κτήριο και βλέπω έναν πολύ παράξενο χώρο. Όλος ο τοίχος είναι ροζ και και έχει πολλά ρουχα, κυρίως παιδικά. Τα περισσότερα στις αποχρώσεις του λευκού και του ροζ. Αν και παιδικά στην όψη, τα ρούχα αυτά εφαρμόζονται και σε ενήλικες ή σε άτομα της ηλικίας μου. Παράξενο.

"Λοιπόν Ελένη μου. Να σου συστήσω την πολύ καλή μου φίλη Γεωργία."

"Γεια σου Γεωργία! Χάρηκα πολύ!"

"Επίσης Ελένη μου."

Η Γεωργία φαινόταν μια κοπέλα σοβαρή και πολύ γλυκιά! Ήταν με μαύρα μακριά μαλλιά και λευκή επιδερμίδα. Είχε πολύ ωραίες αναλογίες. Θα μπορούσε άνετα να γίνει μοντελο, αλλά το ύψος της δε θα τη φημίζε, καθώς ήταν λίγο πιο ψηλή από εμένα. Ίσως 1.67 θα ήταν. Τα μάτια της είχαν ένα πολύ καστανό σκούρο χρώμα, σαν μαυρο. Η ομορφιά της θύμιζε σλαβική.

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Where stories live. Discover now