25. Strawberry Crush

3.9K 192 14
                                    

Αλέξης

Έφυγα γρήγορα από τον τόπο του εγκλήματος, για να πάω στο σπίτι μου και να το παίξω έξυπνος στην Ελένη. Κλασσικά. Πω πω! Θέλω να δω το πρόσωπό της όταν μάθει όλη την αλήθεια. Και θα της την πω εγώ. Καλά εδώ που τα λέμε σαν καρφί ακούγομαι. Αλλά δεν πειράζει. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα δε λένε; Μπαίνω μέσα στο σπίτι και βρίσκω την Ελένη να κλαίει. Τρέχω προς το μέρος της.

"Ελένη! Τι έγινε;" της είπα και την αγκάλιασα όσο σφιχτά μπορούσα.

"Β-Βρήκα αυτό το γράμμα..." είπε και με δυσκολία κατάλαβα τι έλεγε.

"Ποιος το άφησε;"

"Η-η Μαρία... Γιατί μάνα μου δεν είναι!"

"Τι λέει;" Αυτή η σκύλα! Φαντάζομαι τι θα γράφει!

"Μας παράτησε και έφυγε με τον γκόμενό της! Λέει επειδή το σπίτι είναι δικό σου και ο γκόμενος της έχει ακόμα πιο πολλά λεφτά πρέπει να πάει μαζί του."

"Α τη σκύλα! Μη κλαις ψυχή μου! Μη κλαις γλυκιά μου... Έχεις εμένα, εγώ δε θα σε αφήσω ποτέ. Σ'αγαπώ με όλη μου την ψυχή και μου ακούγεται και λίγο τώρα που το λέω!"

"Αλέξη και εγώ... Σε αγαπώ!" Μου είπε και σφράγισα τα χείλη μου στα δικά της. Δώσαμε το πρώτο μας φιλί. Το πρώτο μας φιλί από τα πολλά!

"Συγγνώμη που δε σου είπα ότι το σπίτι ανήκει πρακτικά σε εμένα. Αλλά τώρα είναι και δικό σου. Θα το έχουμε μαζί!"

"Δεν πειράζει. Το ήξερα άλλωστε..."

"Από που;"

"Από τον Μιχάλη..."

"Άντε πάλι αυτός! Που το έμαθε;"

"Η Μαρία του το είπε. Του την είχε πέσει κιόλας..."

"Α μπα; Και να φανταστώ ο φιλαράκος σου ενέδωσε." Της είπα και με χτύπησε στην πλάτη.

"Όχι βέβαια..."

"Κοίταξε Ελένη. Δε μου καίγεται καρφάκι που το έσκασε η μητέρα σου... Ε, δηλαδή η Μαρία. Και δεν ξέρω αν πρέπει να σου το πω αλλά..."

"Δεν έχω σχέση με τον Μιχάλη, Αλέξη..."

"Εεε... τι;"

"Όλο αυτό το κάναμε για να ζηλέψεις... Ο Μιχάλης ομολογώ πως είναι πανέξυπνος."

"Μμμάλστα. Θα κάνουμε καλή παρέα εγώ και ο Μιχάλης. Δηλαδή είσαι μόνη σου τώρα;"

"Ναι και θέλω να σου πω κάτι..."

"Ορίστε πριγκίπισσά μου."

"Ντρέπομαι να σου πω."

"Δε θα με ντρέπεσαι για τίποτα!"

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora