17. Μου την έπεσε

2.7K 175 24
                                    

Μιχάλης POV

Με την Ελένη συμφωνήσαμε να κάνουμε το σχέδιο όσο καλύτερα μπορούμε. Να κάνουμε αυτό το γουρούνι να καταλάβει ότι δεν είμαστε παιχνιδάκια. Και ιδίως η Ελένη, με την οποία συναναστρέφεται. Ωχ! Σαν γκόμενα ακούστηκα! Το πολύ κολλητιλικι με γυναίκες δε μου κάνει καλό!

Πριν πάμε στο σπίτι της Ελένης, πήγαμε στο δικό μου πρώτα, ώστε να φτιαχτω "βρώμικα". Η Ελένη με κοιτάζει περίεργα Τώρα τελευταία... Δεν ξέρω γιατί. Ή ίσως ξέρω, αλλά δε θέλω να παραδεχτώ. Νομίζει πως την βλέπω σαν φίλη. Δεν αντέχω όταν κάποιος δεν ξέρει τι θέλει. Και ιδίως μια γυναίκα, καταλαβαίνω ότι είναι κοριτσάκι ακόμα, αλλά το γουστάρω αυτό το κοριτσάκι! Ή μάλλον έτσι νομίζω, διότι κατά κάποιο τρόπο με ξενερωσε η όλη φάση. 'Δε ξέρω αν σε Θέλω, γιατί αισθάνομαι κάτι και για τον άλλον, αλλά θέλω και εσενα, αλλά και εκείνον. Μη νομίζεις ότι επειδή θέλω εκείνον δε θέλω εσένα και επειδή θέλω εσένα δε θέλω εκείνον. Παρόλα αυτά βοήθησε με να τον εκδικηθώ. Αλλά είμαι μπερδεμένη, δεν ξέρω τι θέλω! Συνεπώς δε θέλω να κάνουμε κάτι ακόμη γιατί δε θέλω να σε πληγωσω!' Θεούλη μου! Χειρότερα και από άντρα κάνει! Καλύτερη δικαιολογία από τα αρσενικά βρίσκει, και δικαιολογείται επειδή είναι παιδί! Εχω ζήσει τόσες εμπειρίες στη ζωή μου, που με ξενερώσει τελείως αυτή! Παρόλα αυτά, θέλω να τη βοηθησω. Δεν ξέρω πραγματικά αν αισθάνομαι κάτι, αλλά δεν κοιτάζω μόνο την πάρτυ μου. Όπως ο Αλέξης! Τέλος πάντων, φτάνουμε στο σπίτι, έξω από την πόρτα.

"Μιχάλη έχουμε ακόμη χρόνο για να το σταματήσουμε!" Μου είπε η Ελένη τρεμάμενη. Είναι τόσο αξιαγάπητη όταν αγχώνεται και γενικοτερα, που μου έρχεται να γελάσω!

"Ελένη! Τώρα ή ποτέ!"

"Ποτέ;"

"Τώρα;"

"Κάποια άλλη στιγμή;"

"Την κολοκυθιά θα παιξουμε;"

"Θέλεις;"

"Ελένη..."

"Άντε καλά."

"Μη ξεχνάς! Εγώ σου κάνω τη χάρη!"

"Εκμεταλλευεσαι την κατάσταση; Θες να με αποπλανησεις;"

"Ασχολίαστο! Και μάθε λίγο να μη τα θες όλα δικά σου, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι δε θα σε χάλαγε να σε έβαζα κάτω!"

Δεν απάντησε. Χα! Κοκκινησε κιόλας! Το ήξερα! Τα μάτια μιλάνε από μόνα τους... Χτυπάω το κουδούνι, ώστε να μπει επιτέλους επισημοποιημενα σε εφαρμογή το σχέδιο.

Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora