Ελένη POV
Ξύπνησα το πρωί και συνειδητοποίησα ότι κοιμήθηκα πάρα πολλές ώρες. Δεν πειράζει λέω από μέσα μου, καλύτερα, ξέφυγα και από την πραγματικότητα. Σηκώνομαι αργά από το κρεβάτι μου, τεντώνομαι και βλέπω ακριβώς δίπλα από το μαξιλάρι μου ένα τριαντάφυλλο. Το τριατάφυλλο είναι το αγαπημένο μου άνθος, ιδιαίτερα αν είναι κόκκινο χρώμα. Ύστερα καταλαβαίνω ότι αυτό είναι από τον κήπο μας. Το ξέρω πολύ καλά, γιατί εγώ είμαι αυτή που φροντίζει τα λουλούδια. Ποιος άλλος θα το έκανε;
Σκέφτομαι ποιος να το τοποθέτησε δίπλα μου. Κατευθείαν περνάει στο μυαλό μου ο Αλέξης. Τρελαίνομαι. Πως τόλμησε να μπει στο δωμάτιό μου. Δεν μπορούμε να έχουμε ιδιωτικό χώρο; Και εκτός αυτού φοράω ένα τέτοιο νυχτικό που φαίνονται λίγο τα απόκρυφα σημεία! Με είδε γυμνή! Θα πεθάνω!
Το νυχτικό αυτό το φοράω, διότι πρώτον μου αρέσει και δεύτερον κανείς δεν μπαίνει στο δωμάτιό μου, οπότε ποιος ο λόγος να μην το φορέσω! Δεν έμπαινε κανείς στο δωμάτιό μου μέχρι χθες τη νύχτα! Τώρα έχουμε και επισκέπτες, κρυφούς, ματάκιδες!
Ντύνομαι με κανονικά ρούχα και κατεβαίνω κάτω να ετοιμάσω το πρωινό μου, αλλά πως δεν το φαντάστηκα; Ήταν ήδη ετοιμο από τον γιατρό-σεφ! Τώρα που λέω γιατρός, εκείνος γιατί δεν πηγαίνει στη δουλειά του; Θέλω να τον ρωτήσω μια φορά, αλλά σίγουρα τώρα δεν είναι η στιγμή. Είμαι απίστευτα θυμωμένη μαζί του για την χθεσινή του αντίδραση με τον Μιχάλη και κυρίως που με είδε σχεδόν γυμνή ενώ κοιμόμουν. Ποιο είναι το πρόβλημα του; Ντρέπομαι παρά πολύ να με δει! Και μόνο που σκέφτομαι ότι με είδε γυμνή... Ήδη δεν αισθάνομαι καλά.
Κατεβαίνω κάτω και το φαγητό ήταν έτοιμο. Η μητέρα μου και ο Αλέξης ήταν κάτω και κάθονταν λες και με περίμεναν, σαν κάτι να ήθελαν να μου πουν.
"Άντε φάε γρήγορα Ελενη" λέει η μητέρα μου.
"Καλημέρα και σε εσενα" της απαντώ σαρκαστικά. Ακούω ένα γέλιο, του Αλέξη είναι.
"Ελένη σήμερα θα πάμε παραλία" μου ανακοίνωσε. Δεν πιστεύω σε αυτά που ακούω! Δε φτάνει που με είδε ημίγυμνη χθες ο Αλέξης, σήμερα θα με δει με το μπικίνι.
"Μα πως σου ήρθε αυτό;" την ρωτάω ενώ δείχνω λίγο την ενόχληση μου.
"Πρώτον είναι καλοκαίρι. Το βρίσκω πολύ λογικό να πάμε να κάνουμε μπάνιο στη θάλασσα. Δεύτερον είσαι κατάλευκη, πρέπει να μαύρο δεις και τρίτον την υπέροχη αυτή ιδέα δεν τη βρήκα εγώ αλλά ο Αλέξης" Τώρα εξηγείται. Όλα μου φαίνονται πολύ λογικά. Δεν του έφτασε που με είδε σχεδόν γυμνή, ο ματάκιας, θέλει να με δει τώρα και με μαγιό! "Καλά Ελένη! Άμα θέλεις έρχεσαι, δε θα σε παρακαλέσω!" είπε με ένα ύφος ευχαρίστησης. Σκέφτομαι από τη μία να μην πάω για τον ματάκια και μόνο, αλλά από την άλλη αν πάνε μόνοι τους θα ζηλέψω... νομίζω.
ESTÁS LEYENDO
Αμαρτωλό Πάθος (Sinful Passion)
RomanceΗ Ελένη είναι 18 ετών. Αγνή και αθώα. Μέχρι που γνωρίζει τον σύντροφο της μητέρας της, Μαρίας, τον Αλέξη και όλα αλλάζουν. Ο Αλέξης διεγείρεται από την ομορφιά της Ελένης, και τον εξιτάρει το γεγονός ότι είναι αθώα. Ο Αλέξης είναι όμως πολύ απαιτητι...